73820
Book
In basket
Bibliogr. s. : 314-325
Streszczenie: Autorka zdefiniowała język oraz określiła jego istotę jako środka porozumiewania się ludzi. Zaprezentowała współczesne koncepcje teoretyczne w badanich nad językiem dziecka. Dokonała opisu funkcjonujących w literaturze koncepcji rozwoju języka. Określiła właściwości języka dzieci klas niższych (od faz rozwoju, poprzez włąściwości języka dziecka w młodszym wieku szkolnym, do zwrócenia uwagi na postępujące zmiany w rozwoju języka w ciągu pierwszych trzech lat nauczania). Omówiła uwarunkowania rozwoju języka uczniów w edukacji wczesnoszkolnej. Przedstawiła różnorodne metody, formy i środki oddziałujące na sprawność językową dziecka. Następnie dokonała opisu przebiegu badań własnych, ich rezultatu oraz weryfikacji założonych wcześniej hipotez badawczych.
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 39785 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. : 314-325
Summary, etc.
Autorka zdefiniowała język oraz określiła jego istotę jako środka porozumiewania się ludzi. Zaprezentowała współczesne koncepcje teoretyczne w badanich nad językiem dziecka. Dokonała opisu funkcjonujących w literaturze koncepcji rozwoju języka. Określiła właściwości języka dzieci klas niższych (od faz rozwoju, poprzez włąściwości języka dziecka w młodszym wieku szkolnym, do zwrócenia uwagi na postępujące zmiany w rozwoju języka w ciągu pierwszych trzech lat nauczania). Omówiła uwarunkowania rozwoju języka uczniów w edukacji wczesnoszkolnej. Przedstawiła różnorodne metody, formy i środki oddziałujące na sprawność językową dziecka. Następnie dokonała opisu przebiegu badań własnych, ich rezultatu oraz weryfikacji założonych wcześniej hipotez badawczych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again