77706
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ISSN 0083-4254 nr 178)
Bibliogr. s. 337-355. - Streszcz. ang.
Streszczenie: Scharakteryzowano: rodzinę jako środowisko rozwoju dzieci z niepełnosprawnościami, polskie koncepcje wczesnego wspomagania rozwoju, terminy dotyczące wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, paradygmat wczesnego wspomagania rozwoju dziecka skoncentrowanego na rodzinie, modele wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w środowisku rodzinnym (M. Guralnicka, R. McWilliama, G. Mahoneya, C. Dunsta, T. Hanock i A. Kaiser), autorski model wczesnego wspomagania rozwoju w środowisku rodzinnym dopełniony propozycjami współpracy specjalistów z rodzicami.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44538 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 337-355. - Streszcz. ang.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Scharakteryzowano: rodzinę jako środowisko rozwoju dzieci z niepełnosprawnościami, polskie koncepcje wczesnego wspomagania rozwoju, terminy dotyczące wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, paradygmat wczesnego wspomagania rozwoju dziecka skoncentrowanego na rodzinie, modele wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w środowisku rodzinnym (M. Guralnicka, R. McWilliama, G. Mahoneya, C. Dunsta, T. Hanock i A. Kaiser), autorski model wczesnego wspomagania rozwoju w środowisku rodzinnym dopełniony propozycjami współpracy specjalistów z rodzicami.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej