Forma i typ
Artykuły
(61)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Kusztal Justyna
(2)
Nowel Ewa
(2)
Piasecka Małgorzata (pedagog)
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Balicki Michał
(1)
Butarewicz Agata
(1)
Cabała Paweł
(1)
Chabior Agata
(1)
Ciężka Beata
(1)
Ciżkowicz Barbara
(1)
Czechowska-Bieluga Marta
(1)
Dybaś-Stronkowska Magdalena
(1)
Furmańska Małgorzata
(1)
Granosik Mariusz
(1)
Grudziewska Ewa
(1)
Hernik Kamila
(1)
Hryniewicka Agnieszka
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Jarkiewicz Anna
(1)
Joachimowska Magdalena
(1)
Kanios Anna
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kasprzak Tomasz
(1)
Kocurek Danuta
(1)
Kowalczuk-Walędziak Marta
(1)
Kołodziej Arkadiusz (socjologia)
(1)
Kołodziejczyk Jakub
(1)
Kościejak Lech
(1)
Krasiejko Izabela
(1)
Leszczyńska-Rejchert Anna
(1)
Majer Ryszard
(1)
Mazurek Emilia
(1)
Niemierko Bolesław
(1)
Onderka Zdzisław
(1)
Orlińska Ewa
(1)
Piaseczna Beata
(1)
Piątek Karolina
(1)
Piątek Karolina (pedagogika)
(1)
Podkońska Aleksandra
(1)
Porąbaniec Małgorzata
(1)
Rybicka Kornelia
(1)
Rybińska Agnieszka
(1)
Sobieraj Iwona (socjologia)
(1)
Sobol Emilia
(1)
Sobolewska-Popko Agnieszka
(1)
Stempień Michał
(1)
Szatur-Jaworska Barbara (1955- )
(1)
Szluz Beata
(1)
Szorc Katarzyna
(1)
Szpunar Małgorzata
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Szwejka Łukasz
(1)
Szymanowska Joanna
(1)
Szymborski Paweł
(1)
Udzik Beata
(1)
Usarek Jagoda
(1)
Willan-Horla Lidia
(1)
Wojnowski Piotr
(1)
Wolska-Prylińska Dorota
(1)
Łojko Majka
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Łuszczyńska Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(60)
Okres powstania dzieła
2001-
(40)
Kraj wydania
Polska
(70)
Język
polski
(70)
Odbiorca
Pracownicy socjalni
(25)
Nauczyciele
(3)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(2)
Psycholodzy
(2)
Menedżerowie
(1)
Pedagodzy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Ewaluacja
(57)
Opieka społeczna
(27)
Praca socjalna
(26)
Ewaluacja dydaktyczna
(7)
Język polski
(5)
Autoewaluacja
(4)
Domy pomocy społecznej
(3)
Edukacja zdrowotna
(3)
Kształcenie
(3)
Nadzór pedagogiczny szkoły
(3)
Socjoterapia
(3)
Diagnoza
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Europejski Fundusz Społeczny
(2)
Jakość kształcenia
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Polityka społeczna
(2)
Profilaktyka społeczna
(2)
Profilaktyka szkolna
(2)
Uzależnienia behawioralne
(2)
Wychowanie fizyczne
(2)
Zapobieganie
(2)
Ścieżki edukacyjne
(2)
Alkoholizm
(1)
Asystenci rodzin
(1)
Badania naukowe
(1)
Bezdomność
(1)
Choroby psychiczne
(1)
Coaching
(1)
Design thinking
(1)
Diagnostyka
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja domowa
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Etyka
(1)
Ewaluacja wewnętrzna
(1)
Ewaluacja zewnętrzna
(1)
Finanse
(1)
Jakość usług
(1)
Kierowanie szkołą
(1)
Kobieta
(1)
Kreatywność
(1)
Kwalifikacje zawodowe
(1)
Mentoring
(1)
Multimedia
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Neoliberalizm
(1)
Ocena ex ante
(1)
Ocenianie
(1)
Paradygmaty
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Popper, Karl R. (1902-1994)
(1)
Praca
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
(1)
Program nauczania
(1)
Program wychowawczy
(1)
Programy profilaktyczne
(1)
Projektowanie
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychoterapia
(1)
Rada pedagogiczna
(1)
Raport
(1)
Reforma edukacji
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Socjologia
(1)
Socjotechnika
(1)
Studenci
(1)
Superwizja w pracy socjalnej
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Terapia dydaktyczna
(1)
Testy, eksperymenty psychologiczne, pomiary
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od hazardu
(1)
Warsztaty
(1)
Wychowawca
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zarządzanie
(1)
Zdrowie psychiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(37)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(30)
Artykuł problemowy
(29)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(5)
Artykuł fachowy
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(35)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
70 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48199 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienie wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” prezentuje rozważania i wyniki analiz dotyczące zastosowań różnych, zarówno ilościowych jak i jakościowych technik w badaniach społecznych. Przedstawiamy teksty zgrupowane w trzech modułach tematycznych. Pierwszy omawia zagadnienia statusu metodologicznego różnego rodzaju technik badawczych, poczynając od propozycji klasyfikacji sondażowych technik otrzymywania materiałów, poprzez refleksje nad badaniami na małych próbach celowych, do analiz dotyczących badań ewaluacyjnych, panelu badawczego, sondażu perswazyjnego, wywiadów eksperckich i delfickich oraz wywiadu grupowego. W drugiej części przedstawiono teksty omawiające metodologiczne aspekty badania zjawisk społecznych na przykładzie postaw wobec bezrobocia oraz środowiska osób świadczących usługi seksualne. Trzeci moduł prezentuje artykuły poświęcone nowym technologiom w badaniach społecznych – głównie programom komputerowym do analizy danych jakościowych i badaniom internetowym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.09.2023
Po 14 latach od pierwszego wydania oddajemy w ręce Czytelników zaktualizowane wydanie podręcznika Diagnostyka edukacyjna. Drugie wydanie podręcznika pogłębia podstawy psychologiczne diagnostyki edukacyjnej, poszerza i aktualizuje jej tematykę i literaturę, wprowadza Czytelnika w zagadnienia, które współcześnie zyskują na znaczeniu. Autor podręcznika wyodrębnił trzy główne bloki tematyczne dotyczące diagnozy osiągnięć uczniów oraz systemów edukacyjnych: • Przedmiot diagnozy. Ta część została poświęcona zagadnieniom uczenia się i kształcenia. Autor scharakteryzował modele uczenia się, koncepcję sprawczości i wspólnotowości w odniesieniu do ucznia oraz relacje między nauczaniem, wychowaniem i kształceniem. W tej części Czytelnik znajdzie także podstawowe informacje dotyczące paradygmatów diagnostyki oraz diagnozy edukacyjnej, a także charakterystykę pracy diagnosty w kontekście oczekiwanych kompetencji oraz wrażliwości etycznej. • Metody diagnostyczne. Druga część podręcznika zawiera podstawowe informacje na temat pomiaru jako podstawy diagnostyki edukacyjnej. Oprócz nabycia wiedzy na temat skal pomiarowych i narzędzi diagnozowania Czytelnik zapozna się z etapami pracy diagnosty, sposobami definiowania celów diagnozowania oraz konstruowania i ewaluacji narzędzi diagnozy. Autor scharakteryzował tu także nieformalne narzędzia diagnozy edukacyjnej. • Wyniki diagnozy. Ostatni blok tematyczny przybliża wiedzę na temat wyników procesu diagnozy edukacyjnej ucznia w sferze emocjonalnej i poznawczej. Autor opisał także zagadnienia związane z prowadzeniem egzaminów wewnętrznych oraz z diagnozą osiągnięć edukacyjnych na poziomie placówki edukacyjnej i kraju.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47365 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Data zmiany: 02.10.2022
Monografia pt. Ewaluacja w edukacji – teoria i praktyka jest publikacją prezentująca rozważania pedagogów, nauczycieli i osób, którzy problem ewaluacji podnoszą w swoich opracowaniach i badaniach. Jest to problem złożony i trudny w swojej warstwie teoretycznej i jego praktycznym wymiarze oraz skutkach psychologicznych. Szczególnie praktyka nauczycielska w sposób niejednoznaczny bada i wyjaśnia tę problematykę, co prezentują teksty monografii. Publikacja jest adresowana do szerokiej rzeszy nauczycieli, badaczy, którym drogie jest dobro wychowanka i jego edukacja. Stanowi ona kompendium wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu problematyki ewaluacji w praktyce edukacyjnej. Monografia może stanowić źródło inspiracji w rozważaniach nad zagadnieniem ewaluacji i jej wdrożenia w rzeczywistość edukacyjną.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 13.09.2021
Ewaluacja w socjoterapii / Maria Łuszczyńska. W: Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą : programy zajęć. Cz. 2, s. [31]-50. - 2016.
Bibliografia na stronach 48-50.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 13.09.2021
Diagnoza w socjoterapii : propozycje narzędzi badawczych / Ewa Grudziewska. W: Socjoterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą : programy zajęć. Cz. 2, s. [11]-30. - 2016.
Bibliografia na stronach 29-30.
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Przykładowe metody zapisywania ścieżki prozdrowotnej / Bożena Chodyniecka, Danuta Mieleszko // EDUKACJA ZDROWOTNA I PROMOCJA ZDROWIA W SZKOLE. - 2003, 6, s.27-29.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Nasza Genia - czyli o nadzorze pedagogicznym / Wojciech Waszak // NOWE W SZKOLE. - 2003, 2, wkładka : KIEROWANIE SZKOŁĄ s.6-7.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Użyteczność ewaluacji w kulturze dialogu / Ewa Nowel // JĘZYK POLSKI W GIMNAZJUM. - 2015/2016, nr 1, s. 7-23.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Usługa kreowana i usługa postrzegana w raportach ewaluacji pracy szkoły / Ewa Nowel // JĘZYK POLSKI W GIMNAZJUM. - 2012/2013, nr 2, s.31-48.
Temat: Ewaluacja ; Raport
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej