Forma i typ
Artykuły
(58)
Publikacje fachowe
(21)
Książki
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Majkusiak Danuta
(4)
Seta Magdalena
(3)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Nowak Mariusz
(2)
Pioterek Paweł
(2)
Przybysz Janina
(2)
Antczak Mariola
(1)
Brzezińska Danuta
(1)
Danieluk Maciej
(1)
Gajcy Małgorzata
(1)
Gawlak Magdalena (bibliotekarz)
(1)
Gnyp Justyna
(1)
Hak Katarzyna
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Jesionek Marta
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamińska Joanna
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Koczur Regina
(1)
Kosik Edyta
(1)
Krasowska Joanna
(1)
Pietrzak-Płachta Iwona
(1)
Polińska Barbara
(1)
Poprawska Anita
(1)
Puścińska Anna
(1)
Rafińska Elżbieta
(1)
Trawa Elżbieta
(1)
Wawrzyniak Jolanta (bibliotekarz)
(1)
Wojciechowski Jacek
(1)
Wojtyś Małgorzata
(1)
Wróblewska Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(49)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(21)
Kraj wydania
Polska
(63)
Język
polski
(63)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Temat
Marketing
(33)
Biblioteki szkolne
(29)
Bibliotekarstwo
(13)
Biblioteka
(5)
Biblioteka szkolna
(5)
Promocja czytelnictwa
(5)
Biblioteki
(4)
Dokumenty
(3)
Marketing a bibliotekarstwo
(3)
Biblioteka publiczna
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Blogi
(2)
Książka
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
(2)
Nauczyciele bibliotekarze
(2)
Organizacja pracy
(2)
Wyposażenie bibliotek
(2)
Wystawa
(2)
badanie
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Biblioteka pedagogiczna
(1)
Biblioteki naukowe
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo szkolne
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Facebook
(1)
Film reklamowy polski
(1)
Gry i zabawy terenowe
(1)
Instagram
(1)
Komputery
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie kultury
(1)
Merchandising
(1)
Miejska Biblioteka Publiczna (Szprotawa)
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Programy komputerowe
(1)
Projektowanie wnętrz
(1)
Public relations
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reportaż telewizyjny
(1)
Rewitalizacja
(1)
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza (Kalisz)
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
YouTube
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(13)
Kalisz (woj. wielkopolskie)
(1)
Szprotawa (woj. lubuskie, pow. żagański, gm. Szprotawa)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(37)
Artykuł z czasopisma fachowego
(35)
Artykuł fachowy
(11)
Artykuł problemowy
(8)
Materiały konferencyjne
(2)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(21)
Zarządzanie i marketing
(18)
Edukacja i pedagogika
(6)
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
63 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 25.03.2024
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 25.05.2021
Materiały z konferencji: Zarządzanie stretegiczne w bibliotece naukowej : teoria i praktyka, Poznań 11-12 września 2003 r.
Bibliografia przy referatach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46329 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Reklama, promocja, propaganda, marketing, public relations : czy tego potrzeba bibliotece szkolnej? / Danuta Brzezińska // BIBLIOTEKA W SZKOLE/ Dodatek: BIBLIOTEKA. Centrum informacji 02/2010. - 2010, nr 5, s.3-6.
Streszczenie: Zasady skutecznej reklamy bibliotecznej.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Wiedza krzepi : działalność Koła Promocji Szkoły w Zespole Szkół Łączności w Krakowie / Marta Stefańczyk // BIBLIOTEKA W SZKOLE/ Dodatek: BIBLIOTEKA. Centrum informacji 02/2010. - 2010, nr 5, s.18-20.
Streszczenie: ICIM (Internetowe Centrum Informacji Multimedialnej) to doskonałe miejsce na tworzenie strategii promocji i opracowywanie materiałów reklamowych biblioteki.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
W stronę marketingu / Maria Rydz // BIBLIOTEKARZ. - 2000, 1, s.6-11.
cz. I
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej