Forma i typ
Artykuły
(58)
Publikacje naukowe
(37)
Publikacje fachowe
(29)
Książki
(26)
E-booki
(9)
IBUK Libra
(9)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(26)
Autor
zbiorowa Praca
(4)
Pawłowska Sylwia
(3)
Teodorczyk Marcin (1980- )
(3)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(2)
Engler Maria
(2)
Liberska Hanna (1955- )
(2)
Majorczyk Marta
(2)
Malina Alicja
(2)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(2)
Andrzejewska Anna (pedagog)
(1)
Andrzejewski Adam (pedagog)
(1)
Banout Marta
(1)
Barcz Michał (filozofia)
(1)
Bednarek Józef
(1)
Białek Bernadetta
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Chrost Sławomir (1967- )
(1)
Chrzanowska Patrycja (socjolog)
(1)
Czulda Robert
(1)
Davis Jon (1969- )
(1)
Drabińska Marta
(1)
Durajczyk Kamil
(1)
Dziedzic Olga (1986- )
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Godorowska Julia
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Gogulla Sonia
(1)
Huk Tomasz (pedagog)
(1)
Hulewska Aleksandra (1974- )
(1)
Iwanek Małgorzata
(1)
Jabłonowska-Turkiewicz Agata
(1)
Jabłuszewska Monika
(1)
Jackowska-Uwadizu Marta
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jarosz Jadwiga (nauczycielka)
(1)
Jatczak Joanna
(1)
Jesionek Marta
(1)
Kaca Przemysław
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kapłunowska Janina
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kałużyńska Marta
(1)
Kerth Maria
(1)
Khabibulina Olga
(1)
Kiedrzyńska-Tui Anna
(1)
Kiełb-Grabarczyk Dorota
(1)
Kilian Małgorzata
(1)
Konopczyński Filip
(1)
Konopczyński Marek (1956- )
(1)
Kosik Edyta
(1)
Króliczek-Pliszka Magdalena
(1)
Kubiński Grzegorz (1975- )
(1)
Kulig-Kozłowska Agnieszka
(1)
Lammek Mateusz Jan
(1)
Leksy Karina
(1)
Leonowicz-Bukała Iwona
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Manczak Iryna
(1)
Martens Anna
(1)
McNamee Roger (1956- )
(1)
McStay Andrew
(1)
Mikulska Anna (dziennikarka)
(1)
Międzybrodzka Sylwia
(1)
Modrzyński Robert
(1)
Moore-Mallinos Jennifer
(1)
Mrozowski Maciej
(1)
Musiałczyk Jakub
(1)
Nowak Kristin Jessica
(1)
Nowicka Olga
(1)
Olbryś Aleksandra
(1)
Olejarczyk Joanna (tłumaczka)
(1)
Oruba Norbert
(1)
Osierda Kinga
(1)
Pater Ewa
(1)
Penkowska Grażyna (1955- )
(1)
Pieniążek Marlena
(1)
Pispers Ralf
(1)
Pruszczyński Robert
(1)
Przybylski Michał
(1)
Puławski Krzysztof (1964- )
(1)
Pysiak Małgorzata
(1)
Pyszkowska Anna
(1)
Ramsden Chloe
(1)
Ratajek Wojciech
(1)
Rode Joanna
(1)
Rodzeń Daniel
(1)
Roguski Artur
(1)
Rosińska Klaudia (1990- )
(1)
Rudomina Justyna
(1)
Rywczyńska Anna
(1)
Rzeżutka-Wróblewska Weronika
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Shapiro Jordan
(1)
Skirmuntt Grażyna
(1)
Skoczylas Natalia
(1)
Sołtysiak Wioletta
(1)
Staśko Renata
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(46)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(79)
Kraj wydania
Polska
(93)
Język
polski
(93)
Odbiorca
Rodzice
(3)
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Copywriterzy
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Socjolodzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(79)
Internet
(21)
Młodzież
(20)
Mowa nienawiści
(10)
Dzieci
(9)
Uzależnienia medialne
(7)
Edukacja medialna
(6)
Uczniowie
(6)
Facebook
(5)
Komunikacja internetowa
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Promocja czytelnictwa
(5)
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Środki masowego przekazu
(5)
Cyberprzemoc
(4)
Portal społecznościowy
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Uzależnienie od Internetu
(4)
Wychowanie w rodzinie
(4)
Biblioteki szkolne
(3)
Metody nauczania
(3)
Nastolatki
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Postawy
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Uzależnienie (nałóg)
(3)
Bezpieczeństwo informacji
(2)
Dezinformacja
(2)
Dojrzewanie
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Edukacja prozdrowotna
(2)
Facebook (portal społecznościowy)
(2)
Fake news
(2)
Instagram
(2)
Internauci
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Krytycyzm
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Młodzi dorośli
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Praca
(2)
Przemoc
(2)
Przemoc emocjonalna
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Psychologia młodzieży
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Reklama
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(2)
Socjalizacja
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Studenci
(2)
Technologie cyfrowe
(2)
Tematy i motywy
(2)
TikTok (aplikacja mobilna)
(2)
YouTube
(2)
Zastosowania internetu w edukacji
(2)
Zwalczanie
(2)
Agresywność
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Arystofanes (ok. 445-ok. 385 p.n.e.)
(1)
Badania ilościowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bezrobocie
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
COVID-19
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Czytelnictwo młodzieży
(1)
Debata
(1)
Demokracja
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Dyskryminacja
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziennikarze
(1)
Ekshibicjonizm emocjonalny
(1)
Etyka
(1)
FOMO
(1)
Forum internetowe
(1)
Globalizacja
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry online
(1)
Harcerstwo
(1)
Influencerzy
(1)
Informacja
(1)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(4)
1989-2000
(3)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(26)
Artykuł problemowy
(24)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(12)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(9)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(8)
Poradnik
(8)
Opracowanie
(7)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Artykuł fachowy
(3)
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Ankieta
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Esej
(1)
Felieton
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały warsztatowe
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(43)
Edukacja i pedagogika
(33)
Socjologia i społeczeństwo
(23)
Psychologia
(18)
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Literaturoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
93 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 01.03.2024
Bibliografia na stronach 355-368. Indeksy.
Urodzeni po 1995 roku. Dorastali z telefonem komórkowym, mieli konto na Instagramie, zanim poszli do liceum, nie pamiętają czasów sprzed internetu. Różnią się od każdego poprzedniego pokolenia. Mowa tu o jednej czwartej Amerykanów. To iGen (skrót od „iGeneracji”) – pokolenie internetu. Właśnie nadeszło. W tej fascynującej, pełnej życia książce dr Jean Twenge maluje odkrywczy portret nowego pokolenia, które dojrzewa wolniej i wyrasta na bardziej znerwicowane – ale również bardziej tolerancyjne i bezpieczne – od poprzednich pokoleń. Jego przedstawiciele trzymają się z dala od pokus dla dorosłych, takich jak alkohol czy seks, ale też unikają odpowiedzialności wiążącej się z dorosłością – nie śpieszy im się z nauką jazdy, wyprowadzką z domu ani z osiągnięciem finansowej samodzielności. Są otwarci i postępowi, a przy tym rozważni jak żadne wcześniejsze pokolenie młodych ludzi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48152 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Mamy przyjemność zaprezentować kolejny numer „Informatyki Ekonomicznej”. Dzięki składanym przez autorów cennym naukowo tekstom, jak również coraz szerszej rzeszy czytelników nasze czasopismo rozwija się, uzyskując pozytywne oceny podczas akredytacji oraz ewaluacji. W każdym zeszycie przedstawiamy wyniki badań, przemyślenia oraz propozycje autorów będących przedstawicielami różnych ośrodków naukowo-badawczych, w których realizowane są projekty badawcze z obszaru rozwoju oraz zastosowań ekonomicznych technologii informacyjno-komunikacyjnych. Wśród autorów niniejszego zeszytu znalazły się osoby reprezentujące tak renomowane uczelnie, jak: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Politechnika Częstochowska czy Uniwersytet Szczeciński. Kilka z przedłożonych artykułów napisanych zostało we współpracy z praktykami biznesowymi, których doświadczenia i poglądy podnoszą walory aplikacyjne oraz badawcze naszej publikacji. Należy również podkreślić, że nie wszystkie nadesłane do wydawnictwa opracowania spełniają wymogi formalno-merytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość artykułów zawartych w prezentowanym opracowaniu. Wszystkie przysyłane przez autorów teksty poddawane są szczegółowej recenzji przez dwóch niezależnych recenzentów, którzy zgodnie z procedurą wydawniczą nie mogą znać autorów ocenianych prac. Obecnie w naszym czasopiśmie w wyniku wieloetapowej oraz surowej pod względem formalnym i merytorycznym weryfikacji przyjmowanych jest do druku około 25% nadesłanych referatów. Jako redaktor niniejszego wydania pragnę podziękować wszystkim autorom, którzy zechcieli się podzielić swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składam podziękowanie recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny artykułów. Iwona Chomiak-Orsa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Drodzy Czytelnicy, składamy na Wasze ręce kolejne już opracowanie z serii „Informatyka Ekonomiczna”. Niniejszy zeszyt, jak każdy z wcześniej opublikowanych, ma unikatowy charakter. Niepowtarzalną oraz godną polecenia wartością opracowania jest fakt, iż składa się ono z rozważań zawartych w artykułach Autorów, których domeną jest spoglądanie na Informatykę z wielu perspektyw. Przedłożone artykuły prezentują zatem wszechstronne spojrzenie na różnorakie aspekty wykorzystania rozwiązań z obszaru nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych za-równo w ujęciu naukowym, jak i z perspektywy rozwiązań gospodarczych. Jako Komitet Wydawniczy, cieszymy się, że trafiają do nas artykuły z różnych ośrodków naukowo-badawczych w Polsce, a chęć publikowania zgłaszają doświadczeni praktycy. Nie wszystkie nadesłane publikacje spełniają jednak wymogi formalnomerytoryczne, co jeszcze bardziej podnosi znaczenie i wartość publikacji, które otrzymały podwójne pozytywne recenzje i zostały wybrane do opublikowania w aktualnym numerze „Informatyki Ekonomicznej”. Redaktorzy niniejszego wydania pragną wyrazić podziękowania wszystkim Autorom, którzy zechcieli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz poglądami. Ponadto składają podziękowanie Recenzentom za wnikliwe i rzeczowe oceny przedkładanych prac. Iwona Chomiak-Orsa, Tomasz Turek
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Współcześnie konsumpcja przestaje być kojarzona wyłącznie przez pryzmat użytkowania dóbr – to złożony proces komunikacji społecznej związany z wymianą znaczeń i symboli, wskazujący na określone praktyki konsumenckie podkreślające styl życia konsumentów. Teorie dotyczące konsumpcji i zachowań konsumenckich stają się coraz bardziej ukierunkowane na rozpoznanie działań jednostkowych i po-zostają pod silnym wpływem nauk społecznych i humanistycznych. Zmianie ulega także rozumienie samej kategorii konsumenta. Jednym ze współczesnych sposobów interpretacji jest ujmowanie konsumenta jako nadawcy komunikatu wysyłającego określone sygnały do innych osób, ale także do samego siebie. W sensie socjopsychogennym stanowi to projektowanie różnych wymiarów jaźni odzwierciedlonej i subiektywnej, często związanych z obrazem konsumenta poszukującego własnej tożsamości. Zatem konsumpcja staje się nie tylko procesem ekonomicznym, ale i kulturowym, poprzez który jednostki i grupy projektują jaźnie, nawiązują i podtrzymują relacje społeczne oraz przekazują znaczenia. Interdyscyplinarne ujęcia konsumpcji i jej wszechstronne uwarunkowania pozwalają uniknąć często uproszczonego sposobu analizy złożonych zjawisk w zachowaniach konsumenckich. Znaj-duje to odzwierciedlenie w prezentacji czytelnikowi artykułów w niniejszym nu-merze Prac Naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, w których autorzy przedstawiają konsumpcję w wielowymiarowych ujęciach z perspektywy różnych dyscyplin naukowych: ekonomii, marketingu, socjologii czy psychologii.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Z dużą przyjemnością przedstawiamy kolejny numer kwartalnika „Informatyka Ekonomiczna. Business Informatics”. Niniejszy numer zawiera artykuły przedstawiające wyniki badań naukowych autorów dotyczących zastosowania nowoczesnych rozwiązań ICT w informatyce biznesowej. Dynamiczny rozwój technologii informacyjno-komunikacyjnych znajduje swoje odzwierciedlenie w codziennej praktyce biznesowej polskich przedsiębiorstw. Szybko upowszechniają się technologie mobilne, media społecznościowe są zaś coraz częściej wykorzystywane w praktyce biznesowej. Obserwujemy szybki rozwój prac badawczych w zakresie odkrywania wiedzy zarówno z tradycyjnych baz danych, jak i z tekstów. Na problematykę analizowania dużych wolumenów danych nie tylko biznesowych, ale i medycznych również zwrócono uwagę w niniejszym numerze. Czytelnik odnajdzie w nim także artykuły poświęcone zagadnieniom ontologii. Przez wielu naukowców nadal prowadzone są prace badawcze nad wspomaganiem procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwach. Badacze koncentrują się na zagadnieniach projektowania czy wdrażania systemów informatycznych w przedsiębiorstwach, a inni skupiają swoją uwagę na problematyce miękkich aspektów zarządzania, jak kapitał ludzki czy tzw. social business.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 20.10.2023
Wpływ mediów społecznościowych na dzieci i młodzież / Maria Engler. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2022, nr 12, s. 21-23. - 2022.
Bibliografia na stronie 23.
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 17.10.2023
Higiena cyfrowa / Katarzyna Bocheńska-Włostowska. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2023, nr 6, s. 2-4. - 2023.
Bibliografia na stronie 4.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 11.10.2023
Reklama, czyli O czym powinni wiedzieć dorośli / Przemysław Kaca. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2023, nr 2, s. 12-14. - 2023.
Bibliografia na stronie 14.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 09.10.2023
Toksyczne piękno Instagrama / Sylwia Pawłowska. W: Remedium : profilaktyka problemowa i pro mocja zdrowia psychicznego. 2022, nr 4, s. 9-12. - 2022.
Bibliografia na stronie 12.
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: — jak zastosować neuromarketing w e-commerce; — jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący; — jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; — na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie; — jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych; — jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
Autorski podręcznik z elementami monografii prof. Macieja Mrozowskiego poświęcony mediom i ewolucyjnemu przejściu od mediów masowych do komunikacji sieciowej. Książka zawiera autorski przegląd wszystkich znaczących teorii w zakresie medioznawstwa oraz ich usystematyzowanie. Łączy przeszłość z teraźniejszością. Autor dowodzi, że przejście od mediów analogowych do komunikacji cyfrowej nie jest zerwaniem ciągłości, jak mogłoby wynikać z wielu prac dotyczących internetu. Wprawdzie w sferze mediów (technik komunikacyjnych) dokonał się głęboki przeskok, ale natura ludzka nie zmieniła się w ciągu ostatnich kilkudziesięciu latach. Mamy więc do czynienia z przyspieszonym i zintensyfikowanym procesem ewolucji, która stawia człowieka wobec nowych wyzwań, zagrożeń, szans i możliwości, ale nie zmienia jego natury i podstawowych potrzeb adaptacyjnych, co autor stara się w książce uwypuklić. Książka ma formę uporządkowanego wywodu na osi diachronicznej (od dawniej do dziś i jutra) oraz synchronicznej (środki, instytucje, obrazy świata, odbiorcy), którego spoiwem jest ogólna teoria ewolucji jako narzędzie pomocnicze, pomagające wyjaśnić ewolucję mediów i komunikacji w perspektywie podstawowych problemów adaptacyjnych człowieka, a nie doktryna dominująca. Odbiorcami książki są studenci, doktoranci i młodzi pracownicy nauki, którzy w jakimś zakresie zajmują się mediami, internetem, komunikacją społeczną (public relations, reklama, promocja).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej