Forma i typ
Książki
(13)
Artykuły
(12)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Autor
Bocheńska Magdalena
(2)
Polek Marzena
(2)
Balejko Antoni (1935- )
(1)
Bilińska Maria
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Boksa Ewa
(1)
Czapla Joanna
(1)
Emiluta-Rozya Danuta
(1)
Franek Anna
(1)
Grzelak Małgorzata
(1)
Kozłowska Kinga
(1)
Krupa Dorota
(1)
Kruszewska Katarzyna
(1)
Mikulska Joanna
(1)
Nowak Jadwiga (logopeda)
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Piechowicz-Kułakowska Celina
(1)
Riegel Marzena
(1)
Romanowska Aneta
(1)
Rzytka Magdalena
(1)
Siebers Adrianna
(1)
Smyk Anna
(1)
Spałek Ewa
(1)
Sprawka Romana
(1)
Szewczyk Małgorzata
(1)
Szokalska Joanna
(1)
Waligóra-Huk Anna
(1)
Zaorska Marzenna (1960- )
(1)
Łyżyczka Irena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Mowa
(25)
Język polski
(7)
Dziecko
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Logopedia
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Afazja
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Edukacja medialna
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Korekcja mowy
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Poradniki
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Reranie
(1)
Rozszczepy podniebienia i wargi
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Układ nerwowy ośrodkowy
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Śpiew
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspomaganie rozwoju mowy dziecka / Magdalena Rzytka, Adrianna Siebers // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2012, nr 10, s. 54-58.
Streszczenie: Okres przedszkolny. Style komunikacji w rodzinie. Sytuacja społeczna dziecka z problemami w komunikacji. Zaburzenia i opóźnienia w rozwoju mowy a relacje społeczne dziecka. Dzieci z zaburzeniami mowy w przedszkolu i szkole. Jak zapobiegać negatywnym skutkom zaburzeń i opóźnień w rozwoju mowy. Działania podejmowane przez dorosłych.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sześciolatek u logopedy / Marzena Polek // NAUCZANIE POCZĄTKOWE. - 2016/2017, nr 2, s. 82-88.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sześciolatek u logopedy / Marzena Polek // NAUCZANIE POCZĄTKOWE. - 2016/2017, nr 1, s. 82-88.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Profilaktyka logopedyczna / Aneta Romanowska, Katarzyna Kruszewska // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2013, nr 4, s. 42-45.
Streszczenie: Dzieci pięcioletnie. "Program profilaktyki logopedycznej". Zabawy logopedyczne stosowane przez rodziców w domu. Najczęściej wskazywane przez rodziców korzyści dla dziecka wynikające z uczestnictwa w programie.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zabawy logopedyczne / Magdalena Bocheńska // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2013, nr 9, s. 51.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspomaganie rozwoju mowy dziecka / Anna Smyk // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2013, nr 4, s. 40-41.
Streszczenie: Ćwiczenia wspomagające rozwój mowy dziecka przedszkolego.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak pomóc dziecku z wadą wymowy / Joanna Szokalska. - Koszalin : Wojciech Szokalski, 1992. - 28, [12] s. : il. ; 21 cm.
Na okładce: Nauka prawidłowej wymowy "sz".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33142 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tekst częśc. ang. Bibliogr. przy ref. - Streszcz.
Streszczenie: Pokłosie warsztatów logopedycznych przeprowadzonych w Augustowie w maju 1996 r., dotyczących diagnozowania i prowadzenia terapii logopedycznej z osobami o różnych zaburzeniach językowych powstałych głównie w wyniku uszkodzeń mózgu. Omówiono układ nerwowy jako morfologiczne podłoże funkcji mowy i jej zaburzeń a także neuropsychologiczną charakterystykę afazji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34665 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dom pełen dźwięków : zabawy logopedyczne / Magdalena Bocheńska // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2013, nr 5, s. 37.
Streszczenie: Scenariusz zajęć dla dzieci przedszkolnych.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Streszczenie: W skrócie przedstawiono podstawowe wiadomości na temat przyczyn i rodzajów zaburzeń mowy oraz prawidłowości jej rozwoju. Najwięcej miejsca przeznaczono na zagadnienia praktyczne, przykłady ćwiczeń i zabaw przydatnych w pracy z dzieckiem. Przykłady ćwiczeń wzbogacono pomocami w postaci obrazków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34696, 34497, 34464 (3 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42518 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 61.
Streszczenie: Poradnik przeznaczony dla rodziców, opiekunów i wychowawców dzieci w wieku przedszkolnym, których mowa rozwija się z opóźnieniem lub rozwój jej jest zaburzony. Przedstawia zagadnienie usprawniania mowy, wskazuje celowość działań ukierunkowanych na rozwój mowy, omawia zasady jakie należy przestrzegać aby pomoc dziecku była możliwie skuteczna. Zasadniczy zrąb pracy stanowią przykłady ćwiczeń, odpowiednio pogrupowane, ukazujące jak pracować z dzieckiem nad rozwojem mowy w warunkach domowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34904 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. grzb.: Metoda integracji sensorycznej. - Bibliogr. s. 124-126. - Tyt. grzb.: Metoda integracji sensorycznej
Streszczenie: Książka przeznaczona dla terapeutów integracji sensorycznej. Autorka wyjaśnia, na czym polegają uszkodzenia ośrodkowego układu nerwowego, z jakimi dysfunkcjami się one wiążą i jak się przejawiają. Opisuje metodę integracji sensorycznej oraz wyjasnia, na czym polega jej skuteczność. Charakteryzuje zaburzenia mowy oraz dysfunkcje procesów integracji sensorycznej dzieci z zespołem Downa, autyzmem wczesnodziecięcym, mózgowym porażeniem dziecięcym i upośledzeniem umysłowym. Podaje praktyczne wskazówki dotyczące zastosowania metody SI w stymulacji rozwoju mowy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41695 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34892 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44082 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43920 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej