Forma i typ
Książki
(20)
Artykuły
(9)
Publikacje fachowe
(5)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Czytelnia
(1)
Autor
Stawowy-Wojnarowska Irena (1926-1993)
(3)
Baran Jadwiga
(2)
Hoffmann Bogdan
(2)
Kupisiewicz Małgorzata
(2)
Ritzke Lidia
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Bieńkowski Jacek
(1)
Bouvet Danielle
(1)
Bugla Wiktor (1930- )
(1)
Csanyi Yvonne
(1)
Dubczyńska Maria
(1)
Dziedzic Jan
(1)
Dziubińska Ryszarda
(1)
Filek Bernadeta
(1)
Gasik Justyna
(1)
Gałkowski Rafał
(1)
Gosk Urszula
(1)
Gąstoł Agnieszka
(1)
Jabłonowska Małgorzata
(1)
Jurkiewicz Patrycja
(1)
Kania Magdalena
(1)
Kirejczyk Kazimierz (1910-1986)
(1)
Krakowiak Kazimiera (1946- )
(1)
Krzymowska Ewelina
(1)
Lemańska Agnieszka
(1)
Marcinkowska Barbara
(1)
Mikrut Adam (1957- )
(1)
Mirosław-Nawrocka Katarzyna
(1)
Moleda Joanna
(1)
Rola Beata
(1)
Skarżyńska Maria
(1)
Szczepankowski Bogdan (1939- )
(1)
Szymańska Beata
(1)
Szymańska Joanna
(1)
Sękowska Jadwiga
(1)
Trochimiak Barbara
(1)
Wiśniewska Joanna
(1)
Woźniczka-Paruzel Bronisława (1949- )
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Zięcina-Banek Maria
(1)
Łukasiewicz-Wieleba Joanna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(5)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Rodzice
(1)
Temat
Głusi
(14)
Szkolnictwo specjalne
(7)
Dziecko głuche
(6)
Język migowy
(6)
Metody nauczania
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczanie głuchych
(4)
Niepowodzenia szkolne
(4)
Dziecko niesłyszące
(3)
Dziecko niepełnosprawne fizycznie
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Mowa
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Surdopedagogika
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Bugla, Wiktor (1930- )
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z afazją
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egzaminy szkolne
(1)
Fonogesty
(1)
Internaty
(1)
Język
(1)
Język migany
(1)
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Kultura
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metoda Montessori
(1)
Multimedia
(1)
Myślenie
(1)
Młodzież głucha
(1)
Nauczanie dwujęzyczne
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Oceny szkolne
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Polityka społeczna
(1)
Polski Związek Głuchych. Oddział (Łódź)
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Racibórz (woj. śląskie)
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Sport
(1)
Surdopedagodzy
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkoła podstawowa
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Uczenie się
(1)
Wady słuchu
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Medycyna i zdrowie
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 332)
ISSN 0239-6025 odnosi się do poprzedni tytułu serii: Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie.
Bibliografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39038 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35736, 33250 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 145-[147].
Na podstawie eksperymentów diagnostycznych: dziecięcego liczenia i rozumowania operacyjnego w zakresie potrzebnym do opanowania pojęcia liczby autorka przeprowadza badania dzieci głuchych i niedosłyszących rozpoczynających naukę w klasie I. Określa poziom intelektualnych kompetencji do uczenia się matematyki w szkole. Omawia działania stymulujące ich rozwój w zależności od możliwości poznawczych, wykonawczych i komunikacyjnych. Podaje metody i scenariusze badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34687 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 319-326
Streszczenie: Autorka opisuje doświadczenia, obserwacje i wyniki oddziaływań wychowawczych z powołanej i prowadzonej przez siebie (wraz z niesłyszącą nauczycielką) klasy dwujęzycznej dla dzieci głuchych od urodzenia, w której to język migowy jest nauczany i używan
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34343 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 239-249.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 35934 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej