Forma i typ
Artykuły
(17)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bernacka Ryszarda Ewa
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Czerwińska Kornelia
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Marcinkowska Barbara
(1)
Pabisek Maciej
(1)
Wachowska Halina
(1)
Żuber-Zielewicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Temat
Nauczanie indywidualne
(12)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
Indywidualny tok nauki
(3)
Metody nauczania
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko zdolne
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Indywidualizacja nauczania
(2)
Programy nauczania
(2)
Biblioterapia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Indywidualizacja (pedagogika)
(1)
Języki
(1)
Młodzież niedowidząca
(1)
Młodzież niewidoma
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Oligofrenopedagogika
(1)
Oświata
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Tyflopedagogika
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Opracowanie
(1)
Scenariusz zajęć do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Medycyna i zdrowie
(1)
18 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 04.12.2023
Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera / Agnieszka Borkowska. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2010. - 90, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 90-[91].
Charakterystyka Zespołu Aspergera, klasyfikacja, diagnoza i wybrane formy terapii. Funkcjonowanie w szkole uczniów z zespołem Aspergera: trudności językowe i komunikacyjne, zaburzenia percepcyjno-motoryczne, specyficzne zainteresowania, zaburzenia integracji sensorycznej, funkcje poznawcze i wykonawcze. Wsparcie na terenie szkoły (nauczanie indywidualne, metody terapii w szkole i integracja z rówieśnikami) i współpraca szkoly ze środowiskiem domowym. W załącznikach: Karta praw osób z autyzmem, ważniejsze akty prawne dotyczące integracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44125 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Uczeń szczególnie uzdolniony w szkole / Małgorzata Żuber-Zielewicz // NIEZBĘDNIK DYREKTORA : dodatek do miesięcznika "Dyrektor Szkoły" nr 5/2009 "Przeciw wykluczeniu". - 2009, nr 5, s.18-21.
Streszczenie: Indywidualny program lub tok nauki. Ocenianie, klasyfikowanie, promowanie uczniów. Realizacja obowiązku szkolnego/obowiązku nauki poza szkołą. Konkursy, turnieje, olimpiady. Stypendia i ich przyznawanie. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Szybciej, więcej i twórczo... / Ryszarda Ewa Bernacka // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2009, nr 4, s.113-122.
Streszczenie: Indywidualny tok i program nauczania uczniów zdolnych i uzdolnionych.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Konstruowanie programów indywidualnych : cz. II // SZKOŁA SPECJALNA. - 2009, nr 4, s. 289-292.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Nauczanie indywidualne a paragrafy / Alicja Krztoń // EDUKACJA I DIALOG. - 2005, 8, s.58-61.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Nauczanie domowe w polskim systemie edukacyjnym / Wiesława Leżańska // WYCHOWANIE w PRZEDSZKOLU. - 1995, nr 2, s.83-90.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Zasady, tryb i organizacja indywidualnego programu lub toku nauki ucznia / Zenon Frączak // WYCHOWANIE TECHNICZNE w SZKOLE. - 1994, nr 1, s.38 - 40.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej