Forma i typ
Artykuły
(458)
Książki
(92)
Publikacje fachowe
(59)
Publikacje naukowe
(41)
Publikacje dydaktyczne
(25)
E-booki
(18)
IBUK Libra
(18)
Poradniki i przewodniki
(3)
Czasopisma
(1)
Dostępność
dostępne
(91)
Placówka
Wypożyczalnia
(91)
Autor
Języki Obce w Szkole
(16)
Niemiec Katarzyna
(11)
Pawlak Mirosław
(11)
Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych
(5)
Gębal Przemysław (1972- )
(4)
Komorowska Hanna
(4)
Lipińska Ewa
(4)
Ostrowska Katarzyna
(3)
Bojarczuk-Tüncer Agnieszka
(2)
Brzeziński Jerzy
(2)
Chodkiewicz Halina
(2)
Florkiewicz-Borkowska Marta
(2)
Galant Joanna
(2)
Golik-Czarnecka Anna
(2)
Gębal Przemysław E
(2)
Izdebska-Długosz Dominika
(2)
Janicka Monika (nauki filologiczne)
(2)
Karczewska Julia
(2)
Knapik Ewa
(2)
Kuszak Kinga
(2)
Lipińska Ewa (filolog)
(2)
Majchrzak Olga
(2)
Marton Waldemar
(2)
Miodunka Władysław
(2)
Myczko Kazimiera
(2)
Niedźwiedzka Monika
(2)
Ostarek Ewa
(2)
Ronowicz Edmund Andrzej
(2)
Sarnowska-Frank Aneta
(2)
Seretny Anna
(2)
Seretny Anna (1962- )
(2)
Siek-Piskozub Teresa (1949- )
(2)
Szplit Agnieszka
(2)
Waniek-Klimczak Ewa
(2)
Wojnicki Stanisław
(2)
Woźnicki Tadeusz
(2)
Achtelik Aleksandra
(1)
Aleksandrovich Maria
(1)
Araszkiewicz Natalia M
(1)
Banasik Natalia (psycholog)
(1)
Bestrzyński Wiesław
(1)
Bielicka Małgorzata
(1)
Biernacka Michalina
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Bojarczuk Agnieszka
(1)
Brzeski Alojzy
(1)
Brześkiewicz Zbigniew W
(1)
Budzik Justyna (1979- )
(1)
Bąk-Średnicka Anna
(1)
Błaszczyk Iwona
(1)
Chamczyk Robert
(1)
Chromiec Elżbieta
(1)
Corder Pit S
(1)
Coste Daniel
(1)
Cudak Romuald
(1)
Czarnecka-Cicha Barbara
(1)
Czyż Joanna (graficzka)
(1)
Dakowska Maria
(1)
Daniel Józef
(1)
Dobke Aleksandra
(1)
Dudek Mirosława
(1)
Dudziak-Czajkowska Barbara
(1)
Fijałkowski Adam (1969- )
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gajek Elżbieta
(1)
Gajewska Elżbieta (filolog)
(1)
Garncarek Piotr
(1)
Gałan Beata
(1)
Gałwiaczek Joanna
(1)
Gmerek Tomasz
(1)
Gonigroszek Dorota
(1)
Gozdawa-Gołębiowski Romuald
(1)
Grabowska Lucyna
(1)
Grabowska Monika
(1)
Graboń Karolina
(1)
Grodź Iwona (1978- )
(1)
Grucza Franciszek
(1)
Gryz Iwona
(1)
Górecka Joanna (filolog)
(1)
Gębka-Wolak Małgorzata (1968- )
(1)
Herbst-Buchwald Ksenia
(1)
Hofmański Wojciech
(1)
Jankowski Bogusław Antoni
(1)
Janowska Iwona
(1)
Jas Małgorzata
(1)
Jurek Anna (pedagog)
(1)
Języki
(1)
Językoznawstwo Stosowane
(1)
Kabzińska Anna
(1)
Kacprowska Krystyna
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Kawa Marek (1975- )
(1)
Kaźmierczak Małgorzata
(1)
Kaźmierczak Małgorzata (filolog)
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Kleczkowski Patryk
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kodzis Aleksandra Małgorzata
(1)
Kodzis Aleksandra Małgorzata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(61)
2010 - 2019
(432)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(15)
1980 - 1989
(7)
1970 - 1979
(16)
1960 - 1969
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(115)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(569)
Język
polski
(565)
angielski
(3)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(20)
Nauczyciele przedszkoli
(11)
Szkoły ponadpodstawowe
(11)
Nauczyciele
(9)
Szkoły podstawowe
(9)
Nauczyciele języków
(7)
Przedszkola
(7)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Nauczyciele szkół podstawowych
(4)
Klasa 5.
(3)
Klasa 8.
(3)
Szkoły wyższe
(3)
B1 poziom biegłości językowej
(2)
Klasa 4.
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Szkoły średnie
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
A2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bibliotekarze
(1)
Doradcy metodyczni
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Konsultanci
(1)
Temat
Języki obce
(408)
Nauczanie języków obcych
(96)
Język angielski
(48)
Metody nauczania
(41)
Język polski jako obcy
(37)
Język niemiecki
(29)
Wychowanie przedszkolne
(25)
Nauczanie
(19)
Glottodydaktyka
(16)
Uczenie się
(13)
Dysleksja i dysgrafia
(11)
Nauczyciele
(11)
Język polski (przedmiot szkolny)
(10)
Język rosyjski
(10)
Komputer w dydaktyce
(9)
Matura
(9)
Uczniowie
(9)
Internet w dydaktyce
(8)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(8)
Metoda projektów
(8)
Motywacja uczenia się
(8)
Autonomia (pedagogika)
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Dzieci
(6)
Język francuski
(6)
Język polski
(6)
Nauczanie zintegrowane
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(6)
Cudzoziemcy
(5)
Efektywność nauczania
(5)
Kształcenie językowe
(5)
Lekcje zastępcze
(5)
Matura 2002
(5)
Multimedia
(5)
Nauczanie na odległość
(5)
Pamięć
(5)
Piosenka
(5)
Projekt
(5)
Unia Europejska
(5)
Wielokulturowość
(5)
Zastosowania internetu w edukacji
(5)
Boże Narodzenie
(4)
Błędy językowe
(4)
Edukacja międzykulturowa
(4)
Gry i zabawy
(4)
Język łaciński
(4)
Niepełnosprawni
(4)
Niewidomi
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
Testy, eksperymenty psychologiczne, pomiary
(4)
Uchodźcy
(4)
Ukraińcy
(4)
Wielojęzyczność
(4)
Autonomia
(3)
Dwujęzyczność
(3)
Dziecko zdolne
(3)
Edukacja europejska
(3)
Internet
(3)
Język
(3)
Językoznawstwo
(3)
Kształcenie
(3)
Metoda komunikacyjna
(3)
Motywacja
(3)
Nauczanie dwujęzyczne
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Ocenianie
(3)
Rozumienie
(3)
Scenariusz lekcji
(3)
Scenariusze zajęć
(3)
Szkolnictwo podstawowe
(3)
Tekst literacki
(3)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(3)
Ankieta
(2)
Bajka i baśń
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z doświadczeniem migracji
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Egzamin ósmoklasisty
(2)
Egzaminy szkolne
(2)
Gimnazjum
(2)
Gimnazjum specjalne
(2)
Język dziecka
(2)
Język środowiskowy
(2)
Języki
(2)
Komunikacja językowa
(2)
Komunikacja międzykulturowa
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Kultura
(2)
List
(2)
Literatura polska
(2)
Metody aktywne
(2)
Mnemotechnika
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Oświata dorosłych
(2)
Pedagogika
(2)
Podręczniki szkolne
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Przysposobienie biblioteczne
(2)
Psycholingwistyka
(2)
Rozmowa
(2)
Temat: dzieło
Jan Amos Komeński i jego korespondencja z Cyprianem Kinnerem z Elbląga 1642-1648
(1)
Pan Tadeusz
(1)
Temat: czas
2001-
(61)
1901-2000
(7)
1989-2000
(5)
1601-1700
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Arktyka (region)
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Irlandia
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(63)
Artykuł problemowy
(25)
Artykuł z pracy zbiorowej
(24)
Artykuł z czasopisma fachowego
(19)
Scenariusz zajęć
(10)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Artykuł fachowy
(4)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Monografia
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-podręcznik
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Projekty
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Sprawozdanie z konferencji
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(113)
Językoznawstwo
(48)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Literaturoznawstwo
(3)
Psychologia
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
Historia
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
569 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 29.11.2023
(Edukacja Językowa Dzisiaj : podręcznik akademicki)
Bibliografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42587 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
W wielojęzycznej i wielokulturowej Europie, z którą wiąże się wiele programów europejskich, ten tom młodych naukowców jest bardzo potrzebny. Świadczy o tym, że młodzi ludzie widzą sens Unii Europejskiej, doceniają programy europejskie i aktywnie w nich uczestniczą. Chcą również przybliżyć Polskę, jej język i kulturę innym narodom. Sprzyja temu aktywna wymiana naukowców i studentów między krajami Unii. W tym aspekcie podejmowane badania są jak najbardziej uzasadnione. Jest to, co trzeba podkreślić, już czwarty tom z cyklu Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców. Są w nim przedstawione dwa ujęcia: spojrzenie Polaków na cudzoziemców i cudzoziemców na nas. Znaczna część artykułów poświęcona jest też glottodydaktyce języków obcych, a przede wszystkim nauczaniu języka polskiego jako obcego. Nie znam drugiej takiej publikacji, w której na ten temat wypowiadaliby się tylko młodzi naukowcy. Z recenzji prof.zw. dr hab. Bożeny Ostromęckiej-Frączak
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
„Nauczanie i promocja języka polskiego w świecie. Diagnoza – stan – perspektywy” to pozycja obowiązkowa na półkach nauczycieli, wykładowców, lektorów, działaczy polonijnych, animatorów kultury, dziennikarzy, dyplomatów – jednym słowem wszystkich, którym prestiż języka polskiego w świecie leży na sercu i od których los i status języka polskiego na świecie zależy. Publikację stworzył zespół autorski w składzie: Władysław Miodunka, Jolanta Tambor, Aleksandra Achtelik, Romuald Cudak, Danuta Krzyżyk, Jan Mazur, Bernadeta Niesporek-Szamburska, Kazimierz Ożóg, Adam Pawłowski, Dorota Praszałowicz, Anna Seretny, Roman Szul, Agnieszka Tambor, Tadeusz Zgółka (współpraca: Małgorzata Smereczniak, Karolina Graboń). Autorzy to jednocześnie zespół ekspertów powołany przez JM Rektora UŚ na mocy umowy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w styczniu 2017 roku w celu opracowaniu strategii nauczania i promocji języka polskiego w świecie, która miała uwzględniać: - nauczanie języka polskiego jako obcego we wszystkich grupach wiekowych, na wszystkich poziomach, zarówno w systemie oświaty i szkolnictwa wyższego, jak i w innych formach; - promocję języka polskiego w świecie, wraz ze wskazaniem priorytetowych kierunków geograficznych i obszarów merytorycznych oraz narzędzi promocji; - koordynację działań oraz określenie zadań poszczególnych instytucji; - wskazanie zakresu niezbędnych zmian legislacyjnych i sposobów finansowania. Prace nad strategią ukończono w lipcu 2017 roku, książka ukazuje się w lipcu 2018 roku. Odległość czasowa niezbyt wielka, ale brzemienna w wydarzenia. Przede wszystkim w październiku 2017 roku została powołana do życia Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej, instytucja, która przejęła zadania Biura Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynrodowej, ale też kilku innych działów, wydziałów i departamentów resortowych. Przed publikacją autorzy starali się wprowadzić konieczne zmiany, uwzględniające nową sytuację, choć nie zawsze było to możliwe. Autorzy diagnozują aktualny stan nauczania i promocji języka polskiego w świecie i sugerują najlepsze sposoby rozwikłania problemów, podpowiadają najlepsze rozwiązania. Zdajemy sobie sprawę, że szybka realizacja niektórych proponowanych zmian nie jest możliwa, gdyż wymagałaby ogromnych zmian systemowych – są to jednak plany maksimum, które pokazują bolączki i rzeczy ważne dla nauczycieli, uczniów, studentów, rodziców dzieci polskiego pochodzenia i cudzoziemców z różnych powodów uczących się języka polskiego (np. migrantów, uchodźców, ale też reemigrantów, którzy wchodzą w polski system edukacyjny), ważne także dla miłośników polskiej literatury, polskiego teatru i polskiego kina, przebywających za granicą, gdzie dostęp do dóbr kultury bywa bardzo ograniczony; dla polskich turystów, podróżników, pasażerów, którzy próżno oczekują polskich zapowiedzi w samolotach, polskojęzycznej obsługi w pociągach czy polskich napisów na takich lotniskach. Fragmenty tej publikacji będą przydatne na specjalnościach glottodydaktycznych, na podyplomowych studiach kształcących przyszłych nauczycieli języka polskiego jako obcego. Powinni po nią sięgnąć nauczyciele i wykładowcy, ale też studenci. Inspirację z tego opracowania winni czerpać ci, od których pewne zmiany, decyzje, możliwości wcielenia w życie proponowanych rozwiązań zależą. Opracowanie pokazuje stan na przełomie lat 2017 i 2018 – stan, który systemowo wciąż jest taki sam. Daje podstawę do przemyślenia, wskazuje, co można naprawić szybko i łatwo, a co wymaga o wiele większego wysiłku. Chcemy zdecydowanie podkreślić – a to bardzo ważne – że opracowanie pokazuje też wszystkie dotychczasowe osiągnięcia, sukcesy i mocne strony polskiej edukacji glottodydaktycznej oraz promocji Polski i języka polskiego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej