Form of Work
Artykuły
(540)
Publikacje naukowe
(270)
Książki
(103)
Publikacje fachowe
(45)
E-booki
(7)
IBUK Libra
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Status
available
(98)
unavailable
(4)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(103)
Author
Skrzyński Dariusz
(21)
Majchrzak Marcin
(10)
Goetz Magdalena
(5)
Hajdukiewicz Marianna
(5)
Kłosińska Tatiana
(5)
Łoskot Małgorzata
(5)
Bałachowicz Józefa
(4)
Janus-Sitarz Anna
(4)
Lulek Barbara
(4)
Magda-Adamowicz Marzenna
(4)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(4)
Szuścik Urszula
(4)
Adamek Irena
(3)
Feliniak Aleksandra
(3)
Grelewicz Marianna
(3)
Korczyński Stanisław (1940- )
(3)
Ledóchowski Zbigniew
(3)
Leżańska Wiesława
(3)
Marek Elżbieta
(3)
Nowak Paweł
(3)
Nowicka Marzenna (1962- )
(3)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(3)
Pawlak Mirosław
(3)
Przygońska Ewa
(3)
Radzikowska Dorota
(3)
Andrzejewska Anna (pedagog)
(2)
Bąbel Przemysław (1977- )
(2)
Chałas Krystyna (1952- )
(2)
Chętkowski Dariusz
(2)
Czaja-Chudyba Iwona
(2)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(2)
Dudzikowa Maria (1938-2018)
(2)
Dziekońska Joanna
(2)
Gałczyńska Jolanta
(2)
Jankowska Anna
(2)
Kaleta Włodzimierz
(2)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(2)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(2)
Koperna Paulina
(2)
Kordziński Jarosław
(2)
Kozłowski Józef
(2)
Kościelniak Marek
(2)
Król Ireneusz
(2)
Kubarek Marta
(2)
Kwiatkowska-Góralczyk Małgorzata
(2)
Lemańska-Lewandowska Ewa
(2)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(2)
Majchrzak Marcin (1990- )
(2)
Marzec Bożena
(2)
Matusz-Rżewska Alicja
(2)
Minczanowska Aleksandra
(2)
Mink Joanna przekł
(2)
Olechowska Agnieszka
(2)
Olszewski Artur Tomasz
(2)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(2)
Pielachowski Józef (1940- )
(2)
Płóciennik Elżbieta (pedagog)
(2)
Reczek-Zymróz Łucja
(2)
Segiet Waldemar
(2)
Skarbek Karolina
(2)
Skrzetuska Ewa (1951- )
(2)
Stepaniuk Joanna
(2)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(2)
Szczygieł Aleksandra
(2)
Szymański Mirosław Józef (1942- )
(2)
Walczak Dominika
(2)
Wrońska Marta (pedagog)
(2)
Zalewska-Bujak Małgorzata
(2)
Zdybel Dorota
(2)
Zimny Tomasz M
(2)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(2)
Związek Nauczycielstwa Polskiego
(2)
Łuba Małgorzata
(2)
Łyszczarz Michał
(2)
Żmijewska Ewa
(2)
Adamek Magdalena
(1)
Adamiak Wacław
(1)
Adrjan Beata
(1)
Akademia Pomorska (Słupsk )
(1)
Aksman Joanna
(1)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Andrzejewska Jolanta
(1)
Andrzejewski Adam (pedagog)
(1)
Araszkiewicz Aleksandra (1985- )
(1)
Babecki Miłosz
(1)
Badyła Agnieszka
(1)
Banasiak Małgorzata
(1)
Banasik Monika
(1)
Baran Anita
(1)
Barański Andrzej (prawnik)
(1)
Bardzińska Dominika
(1)
Bargiel-Matusiewicz Kamilla (1974- )
(1)
Baron-Polańczyk Eunika
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Barłóg Stefan
(1)
Basińska Anna (1978- )
(1)
Bałażak Marta
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bednarkowa Wiga
(1)
Bem Marta
(1)
Year
2020 - 2022
(82)
2010 - 2019
(500)
2000 - 2009
(41)
1990 - 1999
(18)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(3)
1950 - 1959
(1)
1940 - 1949
(1)
Time Period of Creation
2001-
(366)
1989-2000
(10)
1901-2000
(3)
Country
Poland
(650)
Language
Polish
(646)
English
(2)
Russian
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(29)
Bibliotekarze
(5)
Dyrektorzy szkół
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Literaturoznawcy
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele wychowania przedszkolnego
(1)
Przedszkola
(1)
Studenci
(1)
Subject
Nauczyciele
(458)
Nauczyciele nauczania początkowego
(75)
Nauczanie początkowe
(58)
Uczniowie
(57)
Szkolnictwo
(38)
Rodzice
(35)
Nauczyciele przedszkoli
(29)
Przydatność zawodowa
(27)
Kształcenie
(26)
Praca
(26)
Prawo pracy
(26)
Metody nauczania
(25)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(24)
Dzieci
(22)
Wychowanie przedszkolne
(21)
Nauczanie
(20)
Uczniowie klas początkowych
(20)
Edukacja medialna
(18)
Pedagogika wczesnoszkolna
(18)
Szkolnictwo wyższe
(18)
Kreatywność
(17)
Doskonalenie zawodowe
(16)
Kompetencje kluczowe
(16)
Nauczyciele języka polskiego
(16)
Pedagogika
(16)
Ocena pracy nauczyciela
(15)
Postawy
(15)
Wychowanie
(15)
Biblioteki szkolne
(14)
Dziecko zdolne
(14)
Kompetencje medialne
(14)
Kształcenie nauczycieli
(14)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(14)
Oświata
(13)
Szkoły
(13)
Kompetencje społeczne
(12)
Nauczyciele akademiccy
(12)
Autorytet
(11)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(11)
Motywacja pracy
(11)
Twórczość
(11)
Uczenie się
(11)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(10)
Filologia polska
(10)
Język polski
(10)
Kompetencje zawodowe
(10)
Nauczyciele bibliotekarze
(10)
Praca zespołowa
(10)
Współdziałanie
(10)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Organizacja pracy
(9)
Wypalenie zawodowe
(9)
Zastosowania multimediów w edukacji
(9)
Karta Nauczyciela
(8)
Relacje międzyludzkie
(8)
Studenci
(8)
Wsparcie edukacyjne
(8)
Edukacja międzykulturowa
(7)
Edukacja włączająca
(7)
Młodzież
(7)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(7)
Organizacja ucząca się
(7)
Osobowość
(7)
Pedagodzy szkolni
(7)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(7)
Prawo oświatowe
(7)
Satysfakcja zawodowa
(7)
Wychowawstwo
(7)
Zdolności
(7)
Awans zawodowy
(6)
Czas pracy
(6)
Efektywność nauczania
(6)
Internet
(6)
Nauczanie zintegrowane
(6)
Pomoce dydaktyczne
(6)
Rodzina
(6)
Rozwój zawodowy
(6)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(6)
Stres
(6)
Adaptacja społeczna
(5)
Diagnoza pedagogiczna
(5)
Dojrzałość szkolna
(5)
Dziecko z niepełnosprawnością
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Metoda Montessori
(5)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(5)
Nauczanie języków obcych
(5)
Nauczanie na odległość
(5)
Nauczyciel
(5)
Niepowodzenia szkolne
(5)
Otwarte zasoby edukacyjne
(5)
Pedeutologia
(5)
Rzeczywistość wirtualna
(5)
Szkolenie zawodowe
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Wychowanie do wartości
(5)
Zawód
(5)
Dyrektorzy szkół
(4)
Dyscyplina szkolna
(4)
Etyka zawodowa
(4)
Subject: work
Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela
(1)
Mendel Gdański
(1)
Sławomir Czerwiński i wychowanie państwowe
(1)
Subject: time
2001-
(278)
1989-2000
(24)
1901-2000
(22)
1945-1989
(11)
1918-1939
(2)
Subject: place
Polska
(159)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Białystok (woj. podlaskie)
(3)
Wielka Brytania
(2)
Województwo podkarpackie (1999- )
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Eger (Węgry)
(1)
Europa
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Janów Lubelski (woj. lubelskie)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje arabskie
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Powiat tarnowski (woj. małopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Singapur (Singapur)
(1)
Sokółka (woj. podlaskie)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Trypolis (Libia)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo lubuskie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Ózd (Węgry)
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(271)
Artykuł problemowy
(231)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(40)
Praca zbiorowa
(40)
Raport z badań
(37)
Artykuł z czasopisma fachowego
(29)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(26)
Artykuł fachowy
(10)
Artykuł z czasopisma naukowego
(7)
Materiały konferencyjne
(6)
Monografia
(5)
Artykuł przeglądowy
(3)
Księga pamiątkowa
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Opracowanie
(2)
Poradniki dla nauczycieli
(2)
Recenzja naukowa
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(1)
Kalendarium
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki multimedialne
(1)
Stan badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(357)
Socjologia i społeczeństwo
(63)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(29)
Psychologia
(24)
Informatyka i technologie informacyjne
(21)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(14)
Nauka i badania
(14)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Praca, kariera, pieniądze
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Kultura i sztuka
(4)
Medycyna i zdrowie
(4)
Historia
(3)
Językoznawstwo
(3)
Literaturoznawstwo
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Matematyka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
650 results Filter
E-book
In basket
Autorka monografii przybliża codzienność pracy nauczyciela widzianą oczami przedstawicieli tego zawodu. Oddaje głos nauczycielom i omawia realia ich pracy. Pokazuje trudności, z jakimi muszą się mierzyć, a które często są niezauważalne dla uczniów i ich rodziców oraz opinii publicznej. Opisuje pracę nauczyciela w kilku aspektach, na które składają się m.in.: czas pracy, system awansu zawodowego, system motywowania, w tym wynagrodzenie za pracę, system oceny pracy, a także kwalifikacje nauczycieli, wieloetatowość i nauczanie wielu przedmiotów oraz emocja dumy jako istotna w budowaniu motywacji wewnętrznej pracowników oświaty. W każdym rozdziale czytelnik znajdzie odniesienie do pewnego mitu dotyczącego pracy nauczyciela, a funkcjonującego w opinii publicznej i dyskursie społecznym. Książka stanowi głos w dyskusji praktyków i polityków edukacyjnych. Zachęca i inspiruje do dalszych eksploracji, poszukiwań i analiz. Dedykowana jest zarówno badaczom różnych dyscyplin nauki, jak i przedstawicielom środowisk pedagogicznych, nauczycielom, studentom kierunków społecznych i humanistycznych oraz reprezentantom organów prowadzących i nadzorujących pracę nauczycieli, politykom władz centralnych i lokalnych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Podjęta tematyka rozważań sytuuje się na styku dwóch dużych obszarów dociekań pedagogicznych. Z jednej strony obejmuje problem pedeutologiczny, dociekając, w jakie kompetencje powinien być wyposażony współczesny nauczyciel, z drugiej zaś – aktualne problemy teorii wychowania estetycznego przez zawężenie podmiotu badań do nauczycieli muzyki. W pierwszej rozdziale skoncentrowano się na roli technologii informacyjno-komunikacyjnej we współczesnej pedagogice, ze specjalnym uwzględnieniem edukacji estetycznej, co każe również zastanowić się nad obecnością nowych mediów w sztuce. Przedstawione są tu stanowiska zarówno pedagogów, jak i teoretyków sztuki (tu głównie Ryszarda W. Kluszczyńskiego) na temat udziału nowych mediów w obydwu rozpatrywanych obszarach. Drugi rozdział dotyczy pojęcia kompetencji informatycznych nauczyciela muzyki. Opisano w nim kompetencje oraz poddano analizie dokumenty określające postulowany stan kompetencji informatycznych nauczycieli muzyki, a także ich naturalne rozwinięcie, jakim są programy kształcenia kandydatów na nauczycieli muzyki w uczelniach regionu łódzkiego. W kolejnym rozdziale zawarto metodologię badań, zarówno ilościowych, jak i jakościowych. Oprócz przedmiotu badań, celów, metod, technik, narzędzi, omówiono również samą organizację badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Celem książki jest analiza, w jaki sposób nagradzanie wyników pracy nauczycieli wpływa na wyniki egzaminacyjne uczniów i postawy nauczycieli w szkołach publicznych. W publikacji przedstawiono wpływ nagradzania wyników pracy nauczycieli na efekty kształcenia z uwzględnieniem dwóch perspektyw. Pierwsze ujęcie dotyczy wpływu udziału dodatku motywacyjnego w wynagrodzeniu całkowitym nauczycieli na wyniki egzaminacyjne uczniów i wskaźniki edukacyjnej wartości dodanej. Dodatkowo zbadano wpływ wewnątrzszkolnego zróżnicowania wysokości dodatku motywacyjnego na wyniki egzaminacyjne. Drugie ujęcie zagadnienia dotyczy wpływu postrzegania przez nauczycieli dodatku motywacyjnego oraz nagród za osiągnięcia dydaktyczno-wychowawcze na: satysfakcję z wynagrodzeń, poczucie sprawiedliwości płac, zaangażowanie, motywację zewnętrzną i motywację wewnętrzną oraz poczucie autonomii w pracy. Taka perspektywa zagadnienia jest związana z założeniem, że postrzeganie przez pracowników płac jako uzależnionych od rezultatów może mieć większe znaczenie niż ich realne powiązanie z wynikami pracy. Publikacja może być użyteczna dla wszystkich zainteresowanych poznaniem wpływu wynagradzania wyników pracy nauczycieli na efekty kształcenia. Książka jest skierowana przede wszystkim do: • nauczycieli, • dyrekcji szkół publicznych, • organów prowadzących szkoły i placówki oświatowe. Książka składa się ze wstępu, pięciu rozdziałów oraz podsumowania. Celem pierwszego rozdziału jest zaprezentowanie zagadnień związanych z wynikami pracy nauczycieli. Rozdział drugi poświęcono wynagrodzeniom nauczycieli szkół publicznych. W rozdziale trzecim przedstawiono uwarunkowania nagradzania wyników pracy w oświacie z punktu widzenia nauki o zarządzaniu. Rozdział czwarty poświęcony jest metodyce i projektowi badań. Kolejny, piąty rozdział pracy przedstawia wyniki badań empirycznych. W końcowej części publikacji przedstawiono wnioski wynikające z przeprowadzonych badań.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Fototerapia, czyli zastosowanie fotografii w pracy nauczyciela, pedagoga, doradcy i terapeuty, jest coraz częściej używana w zakresie coachingu i rozwoju osobistego. Autorka rozumie ją jako zbiór powiązanych ze sobą technik opartych na osobistych i rodzinnych fotografiach oraz na zdjęciach wykonanych przez inne osoby – przywoływane dzięki nim uczucia i wspomnienia są wykorzystywane jako katalizatory komunikacji terapeutycznej, procesu zmiany czy rozwoju osobistego. W publikacji znajdują się też scenariusze ćwiczeń skonstruowanych n a podstawie zagadnień omówionych w części teoretycznej. Połączeni e perspektywy teoretycznej i metodycznej czyni opracowanie nowatorskim. Jest to projekt metodyczny adresowany do terapeutów-praktyków .Niemniej – co trzeba podkreślić – rozważania konstytuujące część teoretyczną książki nie tylko dobrze ugruntowują oferowane scenariusze, lecz także dostarczają im upełnomocnień naukowych – socjologicznych. psychologicznych i pedagogicznych. Z recenzji prof. dr. hab. Mieczysława Malewskiego
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Numer specjalny Mobbing (bullying) z perspektywy teoretycznej i empirycznej [Special issue: Mobbing (bullying) from the theoretical and empirical perspective] Redaktor numeru [Issue editor]: Małgorzata Gamian-Wilk W numerze [Contents] Małgorzata Gamian-Wilk: Wstęp do numeru tematycznego Psychologii Społecznej Mobbing (bullying) z perspektywy teoretycznej i empirycznej [Preface to the special issue „Mobbing (bullying) from the theoretical and empirical perspective”], s. 242–243; Małgorzata Gamian-Wilk, Lidia Grzesiuk: Mobbing w miejscu pracy. Przegląd wyników badań związanych z przejawami mobbingu, genezą i konsekwencjami [Mobbing in the workplace: Review of studies on mobbing manifestations, origin and consequences], doi 10.7366/1896180020163801, s. 244–254; Maciej Macko: Epidemiologia zjawisk typu mobbing/bullying. Podstawowe problemy pomiaru i komunikowania wyników [Prevalence of rates of mobbing/bullying in Poland. Fundamental issues in measurement and dissemination of findings], 10.7366/1896180020163802, s. 255–266; Brita Bjørkel: Whistleblowing: Antecedents and consequences, 10.7366/1896180020163803, s. 267–283; Elżbieta Turska, Irena Pilch: Makiawelizm i kultura organizacji jako predyktory mobbingu w miejscu pracy [Machiavellianism and organizational culture predict workplace mobbing], 10.7366/1896180020163804, s. 284–296; Elżbieta Strutyńska: Nauczyciel w roli ofiary? O uwarunkowaniach mobbingu w środowisku szkolnym [Teacher as a victim? On the determinants of mobbing in school settings], 10.7366/1896180020163805, s. 297–309. Inne artykuły [Other articles] Dorota Kanafa-Chmielewska: Zaangażowanie społeczne z perspektywy psychologicznej [Psychological perspective on social involvement], 10.7366/1896180020163806, s. 310–320; Marcin Moroń: Rozumienie emocji a agresywność i wrogość. Mediacyjna rola empatii, aleksytymii i makiawelizmu [Emotion understanding, aggressiveness and hostility. Mediatory role of empathy, alexithymia and Machiavellianism], 10.7366/1896180020163807, s. 321–338. Metody [Methods] Małgorzata Chrupała-Pniak, Damian Grabowski: Skala motywacji zewnętrznej i wewnętrznej do pracy (WEIMS-PL). Wstępna charakterystyka psychometryczna polskiej wersji kwestionariusza Work Extrinsic and Inrinsic Motivation Scale [Work Extrinsic and Intrinsic Motivation Scale (WEIMS-PL). Psychometric description of the Polish version], 10.7366/1896180020163808, s. 339–355; Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Jarosław Piotrowski, Tomasz Baran: Roszczeniowość psychologiczna i metoda jej pomiaru – polska adaptacja [Polish adaptation of Psychological Entitlement Scale (PES)], 10.7366/1896180020163809, s. 356–367.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Temat: Nadzór korporacyjny ; Wzrost gospodarczy ; Partycypacja pracownicza ; Wynalazek ; Prawo międzynarodowe ; Geopolityka ; Agregaty pieniężne ; Zamiana kary pozbawienia wolności ; Komunikacja ; Kapitał społeczny ; Gwarancja inwestycji ; Koszty uzyskania przychodów ; Innowacje ; Model Blacka-Scholesa-Mertona ; Rozwój regionalny ; Model ekonometryczny ; Teoria opcji ; Orzeczenie w trybie prejudycjalnym ; Patenty ; Art. 58 § 4 k.k ; Rynek pracy ; Dyrektywy wymiaru kary ; Gospodarka oparta na wiedzy ; Działalność kulturalna i oświatowa ; Liga Morska i Rzeczna ; Wykładnia prawa UE ; TSUE ; Prawo Unii europejskiej ; Bundesverfassungsgericht ; Ochrona prawno-autorska ; Fundusze emerytalne ; Zaskarżalność ; Europa Wschodnia ; Litewski Kodeks Karny ; Sądownictwo wojskowe ; Utwór ; Rewolucja przestrzenna ; Prawo wojny ; Interpretacja indywidualna ; Przekształcenie spółki kapitałowej ; Sukcesja uniwersalna ; Kurs walutowy ; Model Frenkela-Bilsona ; Działalność B R ; Produkty unit-linked ; Innowacja ; Kryzys ekonomiczny ; Prawo rosyjskie ; Cena równowagi rynkowej ; Reguły fiskalne narodowe i ponadnarodowe ; Indeks reguł fiskalnych ; Prace badawczo-rozwojowe ; Prywatna ; Publiczna opieka zdrowotna ; Inwestorzy instytucjonalni ; Luka innowacyjna ; Efekty transformacji systemowej ; Spójność społeczna ; Racujący ; Wskaźniki zatrudnienia ; Pracujący w sektorach własności ; Pracujący według sektorów ekonomicznych ; Przekazywanie informacji ; Zaangażowanie akcjonariuszy ; Prawo wojskowe ; Prawo procesowe ; Podatek dochodowy od osób fizycznych ; Nauczyciele akademiccy ; Kolonializm ; Segregacja zawodowa ; Polityka fiskalna ; Przychody z praw autorskich ; Art. 37a k.k ; Tożsamość narodowa ; Płeć ; Prawo karne ; II Rzeczypospolita ; Ustawowe zagrożenie ; Kobiety
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again