Form of Work
Książki
(15)
Artykuły
(14)
Status
available
(15)
Branch
Wypożyczalnia
(15)
Author
Paszkiewicz Aneta
(3)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(2)
Wrona Joanna (recenzent)
(2)
Barczak Wioletta
(1)
Brosche Heidemarie (1955- )
(1)
Béliveau Marie-Claude
(1)
Czarna Owca Wydawnictwo Wyd
(1)
Dembska Janina
(1)
Dittfeld Bożena
(1)
Dymek-Maciejewska Marzena
(1)
Gajdzińska Monika
(1)
Green Gordon W
(1)
Gutkowska Marlena
(1)
Gąsowska Teresa
(1)
Heyne David
(1)
Jankowska Hanna
(1)
King Neville J
(1)
Kujawa Ewa
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Kurzyna Maria
(1)
Lewkowicz Krystyna
(1)
Makowska Katarzyna
(1)
Maurer Alicja
(1)
Niedźwiecka Barbara
(1)
Pietrzak-Stępkowska Zofia
(1)
Rollings Stephanie
(1)
Tonge Bruce J
(1)
Wojdyła Emilia
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Year
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
1960 - 1969
(1)
Time Period of Creation
1945-1989
(2)
2001-
(1)
Country
Poland
(29)
Language
Polish
(29)
Subject
Niepowodzenia szkolne
(29)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Dziecko
(4)
Dziecko trudne
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(4)
Uczenie się
(4)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Matematyka
(3)
Wychowanie
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Czytanie
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dyskalkulia
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko chore przewlekle
(2)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Pisanie
(2)
Zapobieganie
(2)
Zwalczanie
(2)
Arteterapia
(1)
Biblioterapia
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Język polski
(1)
Metody nauczania
(1)
Muzykoterapia
(1)
Myślenie
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nałóg
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Stowarzyszenie WIOSNA
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Uczeń
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Genre/Form
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
29 results Filter
No cover
Book
In basket
Date of change: 28.10.2016
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak, aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41484 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39150 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38292 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Date of change: 28.10.2016
Bibliogr. s. 145-[147].
Streszczenie: Na podstawie eksperymentów diagnostycznych: dziecięcego liczenia i rozumowania operacyjnego w zakresie potrzebnym do opanowania pojęcia liczby autorka przeprowadza badania dzieci głuchych i niedosłyszących rozpoczynających naukę w klasie I. Określa poziom intelektualnych kompetencji do uczenia się matematyki w szkole. Omawia działania stymulujące ich rozwój w zależności od możliwości poznawczych, wykonawczych i komunikacyjnych. Podaje metody i scenariusze badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34687 (1 egz.)
Book
In basket
Date of change: 28.10.2016
Streszczenie: Poradnik adresowany do rodziców dzieci w młodszym wieku szkolnym. Autor daje ogólne wskazówki jak przygotować dziecko do nauki w szkole już od pierwszych lat życia oraz postępowania z dzieckiem w wieku szkolnym. Następnie omawia sposób wyrabiania w dziecku umiejętności aktywnego czytania, pisania pracy na wybrany temat, oraz pojęcia matematyczne, z którymi uczniowie stykają się w szkole podst. W cz. 3. autor omawia 10 zasad, którymi mają kierować się rodzice, aby ich dzieci osiągały dobre stopnie (autor zaadaptował swój system uczenia się do potrzeb młodszch uczniów) m.in. dot. regularnego uczęszczania na zajęcia, odrabiania prac domowych, robienia notatek, przygotowywania się do egzaminu i zdawania egzaminu. Omówił też sposoby uczenia się. Choć praca odnosi się do sposobu nauczania w USA, jej przesłanie jest na tyle uniwersalne, że może być wykorzystywane także przez polskich rodziców.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35027 (1 egz.)
Book
In basket
Date of change: 28.10.2016
Bibliogr. s. 359-360.
Streszczenie: Autorki zapoznają z wypracowanymi przez siebie zasadami i sposobami postępowania w pracy z dziećmi dyslektycznymi. Przedstawiają zestawy ćwiczeń ukazujących cały tok pracy z dziećmi, od zajęć wstępnych do czytania i pisania całych tekstów. Ćwiczenia ułożono w grupy tematyczne: ćwiczenia manualne, usprawniające spostrzeganie i orientację przestrzenną, analizę i syntezę słuchową, kordynację słuchowo-ruchową i słuchowo-wzrokową, ćwiczenia w czytaniu i pisaniu sylab i wyrazów oraz ćwiczenia w czytaniu całych tekstów. Do ćwiczeń dołączono opisy pomocy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35597, 35596 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again