Forma i typ
Artykuły
(16)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bielecka Małgorzata
(1)
Ciżkowicz Barbara
(1)
Duraj Dominika
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Klimczyk Piotr (psycholog)
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kowalewski Michał
(1)
Kubiczek Bożena
(1)
Ludorowska Agnieszka
(1)
Mrózek Łukasz
(1)
Nowosielska Edyta
(1)
Olszewska Margareta
(1)
Ćwikła Edyta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(1)
Temat
Samoocena (ocenianie)
(8)
Uczniowie
(8)
Ocenianie kształtujące
(7)
Uczeń
(6)
Motywacja uczenia się
(3)
Nauczyciele
(3)
Uczenie się
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Ocenianie
(2)
Dialog
(1)
Dojrzewanie
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Edukacyjna wartość dodana (EWD)
(1)
Emocje
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Język polski
(1)
Karta samooceny ucznia
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Ocena szkolna
(1)
Ocenianie zewnętrzne
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Psychologia humanistyczna
(1)
Refleksyjność
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samopoznanie
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Umiejętności ucznia
(1)
Wartości
(1)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Artykuł problemowy
(6)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Psychologia
(3)
20 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.02.2023
W wielu krajach ocenianie kształtujące uważane jest za jeden z najbardziej obiecujących kierunków zmiany nauczania. Jest to rodzaj oceniania szkolnego, którego głównym celem jest pomoc uczniowi w uczeniu się. Liczne badania i poważne raporty pokazują, że ocenianie kształtujące jest bardzo skutecznym sposobem podnoszenia osiągnięć uczniów. Inną przyczyną zainteresowania tym sposobem oceniania jest to, że ocenianie kształtujące przygotowuje uczniów do uczenia się przez całe życie. Badania wykazują również, że ocenianie kształtujące jest pomocne w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych. Aby uczniowie byli przygotowani do uczenia się po zakończeniu formalnej edukacji, potrzebują umiejętności aktywnego budowania własnej wiedzy i zrozumienia zjawisk, a nie tylko biernego przyswajania podawanych im informacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 24.01.2023
Publikacja poświęcona jest zagadnieniu oceniania wspierającego, jego obecności we współczesnej dydaktyce i metodyce kształcenia, a także jego wielowymiarowym i zróżnicowanym aspektom oddziaływań, skupionym głównie na budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły. Problematyka oceny szkolnych osiągnięć ucznia, jak również pojęcie jakości szkoły należą do najbardziej istotnych zagadnień obecnych we współczesnych systemach edukacyjnych. Ze Wstępu Recenzowana rozprawa jest w pierwszej kolejności adresowana do szeroko rozumianego środowiska pedagogicznego, zaangażowanego w proces dydaktyczny i poszukującego twórczych rozwiązań. Jednakże ogólny charakter problemów w niej zawartych daleko prowadzi poza problematykę oceniania wspierającego i otwiera potrzebę dyskusji nad przemianami polskiej edukacji. Zatem zainteresowane winny być także inne środowiska: psychologowie, socjologowie, filozofowie, politycy. Z recenzji prof. dr. Sławomira Sztobryna Opracowanie stanowi ważny obszar refleksji o dużym znaczeniu dla teorii i praktyki pedagogicznej. Z tego względu warto, by publikacja została skierowana zarówno do nauczycieli akademickich, jak i edukatorów systemu doskonalenia zawodowego nauczycieli i kierowniczych kadr oświatowych w naszym kraju. Ważną rolę powinna również odegrać w przygotowaniu nauczycieli do zawodu – na podstawie książki można opracować kursy doskonalące nauczycieli i kadrę kierowniczą. Z recenzji prof. dr hab. lnetty Nowosad
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Wpływ samooceny na funkcjonowanie uczniów / Aneta Leśniak // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2003, nr 6, s.33-36.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
W trosce o emocjonalną niezależność / Anna Kubin // EDUKACJA I DIALOG. - 2007, nr 5, s.30-35.
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 08.11.2018
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 116-120.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45550 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Karta samooceny ucznia / Małgorzata Słyk // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2000, 5, s.38-39.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej