Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Autor
Biblioteczka Dobrego Nauczyciela
(1)
Bielecka Małgorzata
(1)
Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Jędras Zbigniew
(1)
Misiarek Stefania
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Ochinowska Hanna red
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Szaleniec Henryk
(1)
Taraszkiewicz Małgorzata
(1)
Wudarska Jadwiga Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(3)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Dyrektorzy szkół
(1)
Temat
Oceny szkolne
(8)
Efektywność nauczania
(2)
Nauczanie
(2)
Egzaminy szkolne
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Matura
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczyciele
(1)
Ocena szkolna
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Samokształcenie
(1)
Wewnątrzszkolny system oceniania (WSO)
(1)
Współdziałanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ocenianie wewnątrzszkolne a ocenianie zewnętrzne
Streszczenie: Omówiono najistotniejsze problemy dotyczące tematyki oceniania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38193 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38423 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36018, 36017 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zanim Twoi uczniowie zasiądą do matury. - [Warszawa] : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, [2005]. - 44 s. : tab. ; 21 cm.
(Biblioteczka Dobrego Nauczyciela)
Bibliogr. s. 43-44
Streszczenie: We wrześniu 2005 roku już drugi rocznik uczniów zreformowanej szkoły ponadgimnazjalnej stanął przed wyborem przedmiotów maturalnych. Ten wybór będzie stanowić o przyszłym sukcesie w dalszej edukacji. Jak zatem nauczyciele mają sprostać roli doradcy ucznia na drodze do kariery edukacyjnej ? Autor zozpatruje ważne aspekty codziennej pracy dydaktycznej z przyszłymi maturzystami w kontekście pierwszej zewnętrznej matury. Podejmuje też próbe wskazania czynników mających wpływ na sukcesy uczniów na nowym egzaminie maturalnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39164 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46471 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przewodnik Dyrektora)
Praca przedstawia: wewnątrzszkolny system oceniania, strategie oceniania, kryteria ocen z zachowania, przykładowy dokument oceniania wewnątrzszkolnego. Książka zawiera również wybór przepisów prawnych w sprawie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 213-223. Indeksy.
Oceniając osiągnięcia uczniów, nauczyciel ocenia zarazem swoją pracę. Zdaje więc sobie sprawę z tego, że osoby z zewnątrz mogą uznać niskie oceny uczniów za jego porażkę dydaktyczną, a wysokie oceny za brak należytych wymagań. Jedne i drugie obawy deformują ocenianie, zwężając jego skalę. W gąszczu faktów, poglądów i ryzykownych zachowań pedagogów potrzebny jest psychologiczny poradnik oceniania. Autor wciąga czytelnika w dyskusję edukacyjną, która dotyczy wpływu nauczyciela na ucznia. Ocenianie daje szansę wzmocnienia tego wpływu, ale by to uzyskać, trzeba wiedzy i doświadczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-178.
Zbiór refleksji poparty doświadczeniami autorki zebranymi podczas współpracy z programem Tempus-ADEPT i z pobytów zagranicznych - nad możliwościami zmiany tradycyjnej roli nauczyciela. Ujęła je autorka w części zatytułowane: Uczenie się (co to jest sytuacja edukacyjna): Uczysz tak, jak myślisz, że należy uczyć; Przygotowując się do lekcji; Materiały i metody (tu o metodach: burzy mózgów, aktywności kreatywnej, symulacji, kart dydaktycznych, odgrywania ról, dramy, wizualizacji); Zanim ocenisz (ocena ucznia jako wynik sprawności nauczyciela, ocena w kreowaniu procesu uczenia się uczniów); Współpraca z rodzicami (prawa rodziców do informacji: dokąd nauczyciel prowadzi dziecko).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34646 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej