Forma i typ
Artykuły
(29)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Gawłowska Natalia
(1)
Krasoń Katarzyna
(1)
Murzyn Andrzej
(1)
Schoenebeck Hubertus von
(1)
Tomas Iwona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Szkoła
(26)
Dyrektor szkoły
(3)
Jakość szkoły
(2)
Narcyzm
(2)
Oświata
(2)
Uczniowie
(2)
"Łejery"
(1)
Benchmarking
(1)
Biblioteka
(1)
Biblioteka szkolna
(1)
Ciało
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Harcerstwo
(1)
Język polski
(1)
Kultura
(1)
Mity
(1)
Patron szkoły
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Promocja
(1)
Przymus w wychowaniu
(1)
Ranking szkół
(1)
Reforma edukacji
(1)
Reforma szkolnictwa
(1)
Rodzice
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Sukces
(1)
Szkoły jakości
(1)
Teatr szkolny
(1)
Tokarczuk, Olga (1962- )
(1)
Wolontariusze
(1)
Wychowanie w szkole
(1)
Wywiadówka
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
31 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 24.01.2023
Treść książki ukazuje specyfikę semiotyczną współczesnej szkoły, z uwypukleniem warstwy wizualnej (w tym form autoprezentacji wzrokocentrycznej uczniów i nauczycieli, będącej formą ekspresji swej niezależności lub - czasem - ukrycia siebie i ikonosfery, także proksemicznej). Dzięki przedstawionym w monografii eksploracjom możemy przekazać czytelnikom (środowisku akademickiemu i studentom, ale też dyrektorom szkół, nauczycielom, uczniom oraz osobom związanym z szeroko rozumianą edukacją) wskazania dla większej troski o estetyczny wymiar lokalizacji miejsc i otoczenia rzeczowego, w którym przebiega proces edukacji (ze zwróceniem uwagi na niebezpieczeństwo tolerowania kiczu czy przemocy symbolicznej), w tym także zwracamy uwagę na istotność uwzględniania sposobów komunikowania siebie przez podmioty edukacji przez dress code. Informacje te przyniosą niezbędne wytyczne, dane, wskazówki dla osób odpowiedzialnych za wizualny kształt otoczenia szkoły czy projektowanie przestrzeni przyjaznej uczeniu się. Pomogą też w eliminowaniu zakłóceń pojawiających się w komunikowaniu się pomiędzy uczestnikami interakcji szkolnej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
W naszej małej ojczyźnie...nadanie imienia szkole / Zofia Michałek // UCZYĆ LEPIEJ. - 2003, nr 3(21), s.25-26.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Narcyzm i szkoła / Jarosław Jagieła // WYCHOWAWCA. - 2009, nr 10, s.8-11.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Stylowy dyrektor / Małgorzata Nowak // DYREKTOR SZKOŁY. - 2009, nr 12, s. 55.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Szkoła nr 102 - szkoła bezpieczna / Żelisław A.Cieślewicz // UCZYĆ LEPIEJ. - 2002, nr 15, s.7-8.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Wizerunek szkoły w opinii uczniów / Wiesław Sikorski // EDUKACJA I DIALOG. - 2005, 5, s.54-57.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Jak budować wizerunek szkoły XXI wieku? / Beata Bryś // DYREKTOR SZKOŁY. - 2009, nr 3, s.16-19.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Czy szkoła da się lubić? / Bogusław Śliwerski // POLONISTYKA. - 2006, nr 9, s.12-17.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Kreowanie wizerunku szkoły / Marek Kazimierowicz // NOWA SZKOŁA. - 2006, nr 4, s.25-28.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Dobra promocja szansą dla szkoły / Wojciech Kaczmarek // UCZYĆ LEPIEJ. - 2005, nr 3 (31), s.5-6.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej