Forma i typ
Artykuły
(6)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bryńska Anita (1964- )
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Halicka Agnieszka
(1)
Haładus Beata
(1)
Jerzak Marta
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Ostarek Ewa
(1)
Paradowski Mateusz
(1)
Rejszel-Stępień Kamila Olga
(1)
Stępień-Rejszel Kamila Olga
(1)
Wolańczyk Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Bibliotekarze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK)
(6)
Zastosowania internetu w edukacji
(3)
Aplikacja internetowa
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Internet
(1)
Kształcenie
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Smartfon
(1)
Tik kurczowy
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(1)
9 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 18.10.2023
Zespół psychologów, pedagogów i psychiatrów specjalizujących się w diagnozie i terapii zaburzeń wieku dziecięcego przygotował kompendium wiedzy dotyczące postępowania w środowisku szkolnym z dziećmi doświadczającymi zaburzeń: - depresyjnych (a także myśli i tendencji samobójczych) - więzi - zachowania - lękowych - obsesyjno-kompulsyjnych - odżywiania i wielu innych Książka zawiera także propozycje działań wspierających dzieci z zaburzeniami psychicznymi i rozwojowymi, możliwych do przeprowadzenia w środowisku szkolnym, m.in. budowanie ustrukturyzowanego i przyjaznego środowiska szkolnego, zastosowanie technik uczenia sprzyjających koncentracji, psycho i socjoterapię oraz trening umiejętności społecznych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 22.08.2023
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (5), ISSN 2719-8065 Monografia zawiera teoretyczne i praktyczne rozważania na temat motywacji w edukacji językowej ukazanej przez autorów zarówno z perspektywy nauczającego i uczącego się w różnych grupach wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania językowego, a tym samym w różnych kontekstach edukacji językowej: w szkole, na studiach neofilologicznych czy też niefilologicznych (lektoraty językowe). Całość zebranych tekstów podzielona została na trzy części tematyczne obejmujące pojęcie motywacji i czynników motywacyjnych w glottodydaktyce, motywację w różnych kontekstach edukacyjnych oraz zastosowanie nowych technologii w rozwijaniu motywacji w ujęciu praktycznym. Wybór tekstów powinien skłonić Czytelnika do refleksji nad tym czym jest motywacja, jakie czynniki na nią wpływają, jaką rolę odgrywa w jej kształtowaniu nauczyciel glottodydaktyk.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 18.01.2022
Noc TIK-owych naukowców / Mateusz Paradowski. W: BIBLIOTEKA W SZKOLE/ Dodatek: BIBLIOTEKA. Centrum informacji 2019, nr 2, s. 14-17. - 2019.
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 04.07.2019
TIK w bibliotece / Beata Haładus. W: Biblioteka w Szkole. 2019, nr 5, dodatek: Biblioteka Centrum Informacji. nr 2, s. 6-7. - 2019.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41857 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej