Forma i typ
Artykuły
(6)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Czerwińska Kornelia
(2)
Gasik Wojciech
(1)
Mink Joanna
(1)
Walthers Renate
(1)
Zaorska Marzenna (1960- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Tyflopedagogika
(8)
Edukacja włączająca
(2)
Niedowidzący
(2)
Surdopedagogika
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Dobre praktyki
(1)
Dziecko głuchoniewidome
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Edukacja niepełnosprawnych
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Glottodydaktyka
(1)
Głuchoniewidomi
(1)
Kształcenie
(1)
Media
(1)
Młodzież niedowidząca
(1)
Młodzież niewidoma
(1)
Nauczanie indywidualne
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niewidomi
(1)
Oligofrenopedagogika
(1)
Prawa osób z niepełnosprawnościami
(1)
Prawo międzynarodowe
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Temat: czas
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48032 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 18.10.2023
Każdy z siedmiu rozdziałów tej książki dotyczy wybranej sfery rozwoju i stanowi osobną, spójną wewnętrznie całość, może więc być traktowany przez odbiorców zainteresowanych daną dziedziną rozwoju jako samodzielny tekst. Jednakże najpełniejszą wiedzę tyflopedagogiczną przyniesie czytelnikowi lektura wszystkich rozdziałów. Integralną częścią każdego z nich jest całościowy opis przypadku rozwoju małego dziecka niewidomego lub słabowidzącego, skoncentrowany przede wszystkim na bardziej szczegółowej analizie tej dziedziny rozwoju, która została omówiona w części teoretycznej. Takie przedstawienie tematu miało na celu pomóc odbiorcy uzyskać pełniejszy wgląd w prezentowane zagadnienia. Uznano, że opisy przypadków ułatwią Czytelnikowi zrozumienie relacji między ogólnymi prawidłowościami rozwoju dziecka z dysfunkcją wzroku a faktami dotyczącymi danego dziecka i jego rodziny, pozwolą także na dokładniejsze ukazanie wzajemnych wpływów i powiązań pomiędzy poszczególnymi sferami rozwojowymi. Wszystkie przypadki zostały zaczerpnięte z własnych doświadczeń zawodowych poszczególnych autorek; z uwagi na ochronę prywatności opisywanych osób ważniejsze dane wrażliwe zostały zmienione.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Tyflografika / Elżbieta Więckowska // SZKOŁA SPECJALNA. - 2009, nr 1, s.53-65.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39988 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Media w tyfloglottdydaktyce - doniesienia z badań / Kornelia Czerwińska // SZKOŁA SPECJALNA. - 2007, nr 5, s.323-332.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej