Forma i typ
Artykuły
(35)
E-booki
(5)
IBUK Libra
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
zbiorowa Praca
(3)
Bartoszak Magdalena
(1)
Bokszański Zbigniew
(1)
Borys Edyta
(1)
Czyżewski Marek
(1)
Dąbrowska-Resiak Joanna
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona
(1)
Jeżowski Mateusz
(1)
Kołodziej Tomasz red
(1)
Kulpińska Jolanta
(1)
Lutyńska Krystyna
(1)
Małecka-Ziembińska Edyta
(1)
Mrówka Barbara red
(1)
Pachocki Michał
(1)
Pawłowska-Niedbała Anna
(1)
Phare
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Prokowska Teresa
(1)
Starosta Paweł
(1)
Warzywoda-Kruszyńska Wielisława
(1)
Willan-Horla Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(40)
angielski
(2)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Temat
Unia Europejska
(31)
Edukacja europejska
(4)
Edukacja
(3)
Współdziałanie
(3)
Europa
(2)
Integracja europejska
(2)
Kompetencje kluczowe
(2)
Nauczanie
(2)
Polityka społeczna
(2)
Programy edukacyjne UE
(2)
SOCRATES
(2)
"Biała Księga" edukacji i kształcenia
(1)
"Dwanaście gwiazd"
(1)
Biblioteka powiatowa
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Comenius (program)
(1)
Edukacja międzykulturowa
(1)
Edukacja przyrodnicza
(1)
Erasmus+ (program)
(1)
Gimnazjum
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Języki obce
(1)
Kształcenie za granicą
(1)
Mobilność edukacyjna
(1)
Muzeum
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauka
(1)
Odżywianie
(1)
Oświata
(1)
PHARE
(1)
PULMAN
(1)
Polityka oświatowa
(1)
Polska
(1)
Program nauczania
(1)
Przemoc
(1)
Przyroda
(1)
Przysposobienie biblioteczne
(1)
Recenzje
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek pracy
(1)
SMART
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Socrates-Comenius
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Szkoła
(1)
Szkoły
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Turniej szkolny
(1)
Uczenie się
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
eTwinning (program)
(1)
Ścieżki edukacyjne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(4)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
42 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wspólnotowe programy edukacyjne / Lidia Pokrzycka // NOWA SZKOŁA. - 2011, nr 5, s.38-41.
Streszczenie: Omówienie europejskich programów edukacyjnych. Adresy przydatnych stron internetowych.
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37478 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Polska jest jednym z beneficjentów netto unijnego budżetu. Fundusze unijne nie tylko stanowią istotne źródło finansowania inwestycji, lecz także często determinują aktywność inwestycyjną władz samorządowych. Zasadność realizacji inwestycji finansowanych ze źródeł europejskich, a także ich implikacje społeczno-gospodarcze oraz fiskalne, zwłaszcza w kontekście zadłużenia publicznego, są jednak różnie oceniane. Monografia ma na celu prezentację wyników badań oraz doświadczeń i ocen w zakresie funkcjonowania funduszy Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego w regionach w Polsce. Obszary problemowe obejmują wiele zagadnień związanych z pozyskiwaniem, zarządzaniem i wykorzystaniem funduszy europejskich. Podzielono je na dwie tematyczne części. Część pierwsza dotyczy uwarunkowań wykorzystania funduszy europejskich, natomiast w drugiej zbadano wpływ funduszy europejskich na rozwój społeczno-gospodarczy wybranych regionów w Polsce.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
EDITORAL REMARK This volume of the Przegląd Socjologiczny builds on the Final Activity Report delivered by the PROFIT project consortium to the European Commission. Articles presented below are based on the results produced by an international research team involved in conducting the project called PROFIT (Policy Responses Overcoming Factors in the Intergenerational Transmission of Inequalities) financed by the European Commission within the 6th Framework Programme(CIT2CT2004-506245). Realization of the project was a common endeavor of researchers from universities and research centres in eight European countries: Bulgaria, Estonia,Finland, Germany, Italy, Lithuania, Poland and the United Kingdom. Institute of Sociology of the University of Łódź served as the project coordinating institution. The project was policy oriented and its aim was producing knowledge to support policy-makers and policy-executives in their obligation to reach Lisbon strategy objectives focused on alleviating of poverty and social exclusion and, thus, counteracting inequality/poverty inheritance. Particular parts and paragraphs of the Volume are composed in a way enabling a Reader to be acquainted with theoretical foundation, objectives, methodology and results of the project. Main findings are presented in both comparative and national perspectives. While paragraphs providing comparisons have been written mainly by scholars working for the University of Łódź, serving as the project coordinating institutions, summaries of research results obtained in particular countries were elaborated by national research teams. PROFIT research team wishes to thank the European Commission for financing the project and subsequent scientific officers: Virginia Vitorino, Myria Vassiliadou and Marc Goffart for their advice and support.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
OD REDAKCJI Integracja europejska, której ten tom w całości poświęcamy, jest wyzwaniem nie tylko praktycznym, ale także poznawczym. Świadczy o tym z jednej strony rozwój europeistyki jako pola badań o charakterze interdyscyplinarnym, lecz zyskującego status odrębnej dziedziny, z drugiej zaś bardzo widoczny wzrost znaczenia problematyki europejskiej w podstawowych dziedzinach nauk społecznych, takich jak socjologia, politologia, czy ekonomia. O integracji pisze się coraz częściej, z różnych perspektyw i różnym nastawieniem poznawczym. Oprócz imponującego rozwoju badań związanych z poszukiwaniem gospodarczych, politycznych, edukacyjnych, w ogólności praktycznych rozwiązań instytucjonalnych, mamy w tym polu do czynienia z równie żywą refleksją teoretyczną na temat współczesnych przemian społecznych i kulturowych. Wybór i układ tekstów oferowanych Czytelnikowi „Przeglądu Socjologicznego” w tym tomie wiązał się z zamiarem, by owo zróżnicowanie znalazło w nim swój obraz, z konieczności niepełny, odsyłający wszakże do tych wymiarów refleksji nad europejską integracją, które z pewnością należą do najistotniejszych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej