Forma i typ
Artykuły
(601)
Książki
(145)
Publikacje fachowe
(27)
Publikacje naukowe
(17)
E-booki
(8)
IBUK Libra
(8)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(3)
Czasopisma
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(138)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(145)
Autor
Bronikowski Michał
(10)
Winczewski Piotr
(10)
Wychowanie
(10)
Sulisz Seweryn
(8)
Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne
(7)
Kalinowski Adam
(6)
Kamień Dorota
(6)
Klaś-Pupar Kinga
(5)
Warchoł Krzysztof
(5)
Wlaźnik Kazimiera
(5)
Denisiuk Ludwik
(4)
Gutkowska-Wyrzykowska Ewelina
(4)
Kosiba Grażyna
(4)
Madejski Eligiusz
(4)
Maszczak Tadeusz
(4)
Osiński Wiesław
(4)
Strzyżewski Stanisław
(4)
Trześniowski Roman (1909-2004)
(4)
Woźny Paweł
(4)
Barański Kazimierz
(3)
Bielski Janusz
(3)
Brudnik Maria
(3)
Grabowski Henryk
(3)
Kołodziej Jerzy (wychowanie fizyczne)
(3)
Lelonek Magdalena
(3)
Ludorowska Agnieszka
(3)
Romanowska Alicja
(3)
Stawczyk Zdobysław
(3)
Szalewski Jacek
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Banach Jacek
(2)
Botwiński Radosław
(2)
Bronikowska Małgorzata
(2)
Chromiński Zdzisław
(2)
Czerska Ewa
(2)
Demel Maciej
(2)
Dziamska Dorota
(2)
Dziedzic Jan
(2)
Gaj Jerzy
(2)
Gniewkowski Wacław
(2)
Hanus Józef
(2)
Jaworski Zygmunt
(2)
Kaźmierczak Arkadiusz
(2)
Kocjasz Józef
(2)
Kosiewicz Jerzy (1949- )
(2)
Kołodziej Jerzy
(2)
Kołodziej Maria
(2)
Kołodziej Maria (nauki kultury fizycznej)
(2)
Krawczyk Marian
(2)
Król-Zielińska Magdalena
(2)
Kukla Marzena
(2)
Kutzner Janina red
(2)
Malczyk Celina
(2)
Marszołek Monika
(2)
Maszczak Tadeusz (1941- )
(2)
Metodyka
(2)
Nowocień Jerzy
(2)
Ostrowska Małgorzata (kultura fizyczna)
(2)
Tchorzewski Andrzej Michał (1943-2024)
(2)
Wajzner Marek
(2)
Więcław Grzegorz
(2)
Wlaźnik Kazimierz
(2)
Wnęk Jan
(2)
Wolny Barbara
(2)
Woynarowska Barbara (1940- )
(2)
Wroczyński Ryszard (1909-1987)
(2)
Wydawnictwo Oświatowe Fosze Szewczyk Zbigniew
(2)
Śleboda Renata
(2)
Śmiglewska Mirosława
(2)
Żegnałek Kazimierz (1943- )
(2)
Żukowska Zofia
(2)
Żukowski Ryszard
(2)
Anna Makarczuk
(1)
Badora Grażyna
(1)
Bagnowska Karolina
(1)
Bajdziński Michał
(1)
Barany Istvan
(1)
Bentyn Wojciech
(1)
Biblioteka Pedagogiczna Nauczyciela Przedszkola
(1)
Biernacki Jacek
(1)
Bondarowicz Marian
(1)
Borowiec Joanna
(1)
Boroń-Krupińska Krystyna
(1)
Broka Alan
(1)
Brudnik-Dąbrowska Maria
(1)
Brzozowska Ewa
(1)
Bzikot Teresa
(1)
Chomiuk Andrzej
(1)
Chęć Magdalena
(1)
Cichy Wojciech
(1)
Ciecierska Teresa
(1)
Ciekot Monika
(1)
Cybulski Kazimierz
(1)
Cydzik Zofia
(1)
Czarnecki Władysław (1906-1977)
(1)
Czarniecka Renata
(1)
Czechowski Jan (1976- )
(1)
Czechowski Marcin
(1)
Czechowski Marcin (kultura fizyczna)
(1)
Daleki Mieczysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(572)
2000 - 2009
(54)
1990 - 1999
(37)
1980 - 1989
(17)
1970 - 1979
(21)
1960 - 1969
(21)
1950 - 1959
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(64)
1989-2000
(6)
1901-2000
(3)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(755)
Język
polski
(755)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(11)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(8)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Przedszkola
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Gimnazja
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Licea
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Temat
Wychowanie fizyczne
(562)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(68)
Nauczanie początkowe
(52)
Edukacja zdrowotna
(46)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(39)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(33)
Sport
(31)
Kultura fizyczna
(29)
Gry i zabawy ruchowe
(24)
Gimnastyka korekcyjna
(20)
Gry i zabawy
(19)
Nauczyciele
(17)
Aktywność fizyczna
(15)
Wychowanie przedszkolne
(15)
Ocena szkolna
(12)
Pływanie
(12)
Gimnastyka
(11)
Promocja zdrowia
(11)
Scenariusze zajęć
(11)
Dziecko
(8)
Lekkoatletyka
(8)
Młodzież
(8)
Ocenianie
(8)
Wychowanie
(8)
Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne
(8)
Sprawność motoryczna
(7)
Uczniowie
(7)
Metody nauczania
(6)
Praca pozalekcyjna
(6)
Program nauczania
(6)
Rozwój fizyczny dziecka
(6)
Studenci
(6)
Zdrowie fizyczne
(6)
Dzieci
(5)
Podstawa programowa
(5)
Scenariusz lekcji
(5)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(5)
Szkolnictwo
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Gry sportowe
(4)
Integracja
(4)
Koszykówka
(4)
Młodzież szkolna
(4)
Nauczanie
(4)
Postawa ciała
(4)
Programy nauczania
(4)
Reforma szkolnictwa
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Ruch olimpijski
(4)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(4)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(4)
Sport szkolny
(4)
Uczenie się
(4)
Ćwiczenia ruchowe
(4)
Śniadecki Jędrzej
(4)
Aerobik
(3)
Ankieta
(3)
Freinet, Célestin (1896-1966)
(3)
Gimnazjum
(3)
Golf (sport)
(3)
Gry zespołowe
(3)
Integracja nauczania
(3)
Jakość szkoły
(3)
Jordan, Henryk (1842-1907)
(3)
Kręgosłup
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Nauczanie zintegrowane
(3)
Odpoczynek
(3)
Oświata
(3)
Piłka nożna
(3)
Piłka ręczna
(3)
Program autorski
(3)
Reforma edukacji
(3)
Rodzice
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Sprawność fizyczna
(3)
Taniec
(3)
Techniki Freineta
(3)
Tenis
(3)
Wychowanie fizyczne a jakość pracy szkoły
(3)
Wypalenie zawodowe
(3)
Auksjologia
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko niesłyszące
(2)
Edukacja
(2)
Edukacja ekologiczna
(2)
Empatia
(2)
Ewaluacja
(2)
Gry i zabawy ogólnorozwojowe
(2)
Język angielski
(2)
Język niemiecki
(2)
Kajakarstwo
(2)
Katedra Wychowania Fizycznego (Uniwersytet Zielonogórski)
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konspekty lekcji
(2)
Korczak, Janusz (1878?-1942)
(2)
Metoda Sherborne
(2)
Metody aktywne
(2)
Temat: czas
2001-
(42)
1901-2000
(6)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(9)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gryfino (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okręg)
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(42)
Artykuł z pracy zbiorowej
(12)
Artykuł problemowy
(9)
Raport z badań
(8)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(8)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Gry i zabawy ruchowe
(4)
Scenariusz zajęć
(4)
Bibliografia
(3)
Poradnik
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł przeglądowy
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program nauczania
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Vademecum
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(67)
Kultura fizyczna i sport
(35)
Psychologia
(11)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Medycyna i zdrowie
(6)
Biologia
(2)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
755 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
Monografia ma charakter studium właściwości psychicznych istotnych w zawodzie nauczyciela wychowania fizycznego. Za takie uznano kompetencje społeczne, inteligencję emocjonalną oraz kondycję psychiczną. Celem badania było: 1. określenie poziomu kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej oraz kondycji psychicznej studentów Wydziału Wychowania Fizycznego Akademii Wy-chowania Józefa Piłsudskiego w Warszawie, 2. ustalenie ich zróżnicowania ze względu na płeć oraz kierunek studiów, 3. poznanie osobowościowych uwarunkowań tych właściwości psychicznych i relacji między nimi. Przedmiotem zainteresowania były też zmiany zachodzące w kompetencjach społecznych, inteligencji emocjonalnej oraz zdrowiu psychicznym studentów po roku studiowania, a także zmiany pod wpływem celowych oddziaływań psychologicznych w postaci warsztatów psychologicznych. W pracy podjęto próbę stworzenia modelu zawodowego współczesnego nauczyciela wychowania fizycznego w percepcji studentów. Badaniami objęto trzy grupy studentów. Pierwszą grupę stanowili studenci wychowania fizycznego (wf) badani jednokrotnie w latach 2011-2014. Zostali oni porównani pod względem kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej ze studentami innych kierunków studiów. Drugą grupę stanowili studenci wf, którzy rozpoczęli studia w roku akademickim 2015/16. W tej grupie badanie kompetencji społecznych, inteligencji emocjonalnej i kondycji psychicznej powtórzono po roku. Trzecią grupę stanowili studenci wf uczestniczący w warsztatach psy-chologicznych badani w 2016-2017 roku. W pierwszej grupie zbadano ogółem 987 osób, studentów pierwszego roku i pierwszego stopnia: wydziału wychowania fizycznego, studentów turystyki i rekreacji, dziennikarstwa i transportu, w tym 537 mężczyzn i 450 kobiet w wieku 18-26 lat. Drugą grupę stanowiła młodzież akademicka studiująca na pierwszym roku studiów licencjackich wychowania fizycznego w czerwcu 2016 roku, a następnie powtórzono badania po roku, czyli w czerwcu 2017. W badaniach w pierwszej turze wzięły udział 184 osoby, w tym 122 mężczyzn i 62 kobiety w wieku 17-25 lat. W powtórzonych po roku badaniach uczestniczyły 132 osoby, w tym 49 stu-dentek i 83 studentów. Grupę uczestników warsztatów tworzyły 33 osoby, w tym 18 kobiet oraz 15 mężczyzn w wieku 19-35 lat. Zajęcia warsztatowe przeprowadzono w dwóch grupach różniących się pod względem wieku i poziomu studiów. Zajęcia warsztatowe przeprowadzono w latach 2016-2017. W badaniach zastosowano następujące standardowe kwestionariusze psychologiczne: Kwestionariusz Kompetencji Społecznych KKS A. Matczak, Kwestionariusz Inteligencji Emocjonalnej INTE N.S. Schutte, J.M. Malouffa, L.E. Hall, D.J. Haggerty`ego, J.T. Cooper, C.J. Goldena, L. Dornheim w polskiej adaptacji A.Ciechanowicz, A. Jaworowskiej, A. Matczak oraz Kwestionariusz Ogólnego Stanu Zdrowia GHQ-28 Goldberga w polskiej adaptacji Z. Makowskiej i D. Merecz, a także Inwentarz osobowości NEO-FFI P.T. Costy, R.R. McCrae polskiej adaptacji B. Zawadzkiego, J. Strelau, P. Szczepaniaka, M. Śliwińskiej, Wielowymiarowy Kwestionariusz Samooceny MSEI E. J. O'Briena i S. Epsteina w adaptacji D. Fecenec. Posłużono się także autorską ankietą zawierającą pytania dotyczące przyszłych planów zawodowych, doświadczenia w pracy z klientem oraz modelu zawodowego nauczyciela wychowania fizycznego. Pierwszy blok analiz empirycznych odsłania profile kompetencji studentów i studentek. Kandydaci na nauczycieli wychowania fizycznego podejmujący studia w Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie są zróżnicowani pod względem badanych właściwości. Jednak w grupie mężczyzn przeważają osoby o wynikach wysokich w za-kresie kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej. Wśród studentek obserwujemy w przewadze wyniki niskie i przeciętne. Obie płcie odznaczają się dobrą kondycją psychiczną. Wyniki badań potwierdzają, że kompetencje społeczne i inteligencja emocjonalna stanowią czynniki naturalnej selekcji do podejmowanych studiów. Pra-ca nauczyciela wychowania fizycznego i specjalisty w zakresie turystki i rekreacji wymaga rozwiniętych kompetencji społec (...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
Publikacja może stać się ważnym źródłem informacji dla studentów kierunków pedagogicznych i wychowania fizycznego. W sposób kompletny opisano w niej zagadnienia przybliżające czytelnikowi wiedzę z zakresu historii sportu, terminologii specjalistycznej związanej z tym obszarem nauki, problematyki edukacji olimpijskiej, interakcji zachodzących w relacjach trener–zawodnik, wychowawczego znaczenia ról odgrywanych przez trenerów i instruktorów oraz ich znaczenia dla prawidłowego wychowania. Autor pisze we wstępie: „W europejskim szkolnictwie wyższym pedagogika sportu została uznana za ważną dyscyplinę akademicką, funkcjonującą w dziedzinie nauk o sporcie, której celem jest wspomaganie działań edukacyjnych (wychowawczych) osób uczestniczących w treningu sportowym i innych formach aktywności fizycznej, niezależnie od miejsca i czasu ich realizacji w ciągu całego życia”. Opinia ta jest najwłaściwszym wyjaśnieniem potrzeby opracowania tej problematyki w formie prezentowanego podręcznika. Z recenzji dr hab. Danuty Umiastowskiej prof. Uniwersytetu Szczecińskiego
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
Przeobrażenia, jakie nastąpiły w wyniku reform systemu kształcenia i wstąpienia Polski do Unii Europejskiej, stały się impulsem do wprowadzenia zmian w wielu dziedzinach życia. Dotyczy to również niezwykle ważnego obszaru, jakim jest przygotowanie młodego człowieka do samodzielnego, świadomego, satysfakcjonującego i całożyciowego uczestnictwa w kulturze fizycznej. Dlatego też podejmowane inicjatywy powinny zmierzać w kierunku wprowadzania takich zmian, które byłyby zgodne z potrzebami i oczekiwaniami ogólnospołecznymi. Rozpatrując problem zmian w obszarze kultury fizycznej, należy sobie uświadomić istotę tego procesu, który, jak pisze M. Demel, [...] polega na krytycznym atakowaniu współczesności, przezwyciężaniu tradycji przeżytych i szkodliwych, podważaniu autorytetów, empirycznym sprawdzaniu tzw. prawd oczywistych. Polega na ciągłym niepokoju i poszukiwaniu, na równoczesnej penetracji stanu aktualnego, jego genezy i perspektyw. Praca ta ma na celu przede wszystkim zwrócenie uwagi Czytelnika na najistotniejsze problemy szkolnej edukacji fizycznej, które pośrednio lub bezpośrednio mogą wpływać na jakość kultury fizycznej. Poza tym, okolicznością sprzyjającą zmianom w jakości kształcenia i wychowania jest zwiększanie autonomii szkół. Książka obejmuje jedynie wybrane, ale bardzo istotne obszary w procesie edukacji fizycznej. Pomimo że jej treść została opracowana na poziomie ogólnym, to jednak zawiera wiele zweryfikowanych przykładów, które nie tylko wyjaśniają poruszane w niej problemy, ale także mogą być zastosowane w praktyce. Rozdział pierwszy wprowadza Czytelnika w świat aksjologii ciała i omawia drogi wiodące do kształtowania postaw prosomatycznych. Określone są w nim także zadania współczesnej szkoły w przygotowaniu wychowanka do uczestnictwa w kulturze fizycznej w przyszłości. Drugi rozdział w sposób syntetyczny ukazuje drogę postępowania edukacyjnego, którego podstawą jest właściwie dobrany program i odpowiednie planowanie pracy. Uzupełnieniem tych treści są podane przykłady nowatorskich form realizacji zajęć w systemie klasowo-lekcyjnym i fakultatywnym. Rozdział trzeci poświęcono nauczycielowi wychowania fizycznego. Poszukuje się w nim odpowiedzi na pytanie: jaki jest, a jaki powinien być współczesny pedagog? W rozdziale czwartym podjęto próbę określenia miejsca ucznia w nowym systemie edukacji fizycznej. Jest to najważniejszy problem, ponieważ współczesna myśl edukacyjna i działania z nią związane powinny być podporządkowane jego dobru. Dlatego spośród wielu poglądów dotyczących ucznia wybrano tylko te, które są najbliższe humanistycznej wersji wychowania fizycznego i na ich podstawie zbudowano model podmiotowego kształcenia i wychowania ucznia. Pozostałe dwa rozdziały ukazują sposoby pomiarów rzeczywistych wyników pracy szkoły (rozdział piąty) i uczniów (rozdział szósty) w zakresie edukacji fizycznej. Proponowane narzędzia pomiaru oraz kryteria oceny korespondują z myślą przewodnią publikacji, jaką jest jej użyteczność w rzeczywistości szkolnej. Opracowanie to jest zarówno zbiorem własnych refleksji popartych wieloletnim doświadczeniem zawodowym, jak i odwołaniem do bogactwa myśli i wiedzy licznych naukowców, którzy przyczynili się do jej powstania. Słowa szczególnej wdzięczności należą się przede wszystkim dwóm wybitnym uczonym – Panu Profesorowi Maciejowi Demelowi, który pokazał drogę humanistycznego wychowania fizycznego, oraz Panu Profesorowi Henrykowi Grabowskiemu, który wytyczył proste i czytelne szlaki na tej drodze. Oddając piąte już wydanie książki do rąk studentów i nauczycieli wychowania fizycznego, mamy nadzieję, że pozwoli ona nie tylko zgłębić wiedzę metodyczną, ale również inaczej spojrzeć na problemy edukacji fizycznej oraz ułatwi poszukiwanie nowych i niekonwencjonalnych rozwiązań. Autorzy
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.10.2023
Podręcznik poświęcony jest problemom ogólnej teorii wychowania oraz szczegółowym zagadnieniom teorii wychowania i rozwoju fizycznego człowieka z naciskiem na edukację dzieci i młodzieży. Autor wyjaśnia kluczowe pojęcia, takie jak „wychowanie”, „kształcenie”, „edukacja”, „kultura fizyczna”. Analizuje czynniki, środki i warunki występujące w wychowaniu fizycznym. Omawia metody kształcenia i wychowania fizycznego oraz kwestie związane z rozwojem fizycznym i motorycznym. Wiele miejsca zajmuje osoba nauczyciela, jego kompetencje, efektywność, innowacyjność, zaangażowanie i motywacja. Dużo uwagi poświęcono roli pedagoga jako promotora zdrowia i animatora aktywności fizycznej w czasie wolnym. Jest to podręcznik dla studentów pedagogiki, nauczycieli wychowania fizycznego, a także nauczycieli akademickich.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 20.07.2023
Zwolnienia z lekcji wychowania fizycznego / Małgorzata Knaga. W: Głos Pedagogiczny. 2023, nr 139, s. 35-38. - 2023.
Bibliografia na stronie 38.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36263 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.03.2022
"Zaraź się" sportem : wychowanie fizyczne w czasach pandemii / Wojciech Bentyn. - Pęcice ; Komorów : Daniel Wolborski, 2021. - 117 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 117.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46632 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.02.2022
Pierwsza pomoc na lekcji wychowania fizycznego / Marian Stebelski. W: Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. 1997, nr 4, s. 177-180. - 1997.
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2555 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2632 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2633 C (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2631 C (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej