Form of Work
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Sokołowska Anna
(1)
Sokołowska Anna (pedagog)
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Plagiat
(1)
Postawy
(1)
Prawo autorskie
(1)
Studenci
(1)
System wartości
(1)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Date of change: 05.04.2022
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 319)
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 233-241.
Streszczenie w języku angielskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46652 (1 egz.)
E-book
In basket
Date of change: 08.01.2022
Publikacja wpisuje się w rozważania nad zjawiskiem plagiaryzmu w obszarze nauk społecznych. Punktem wyjścia pracy był opis zasadniczych przemian funkcji uniwersytetu, które nastąpiły w ostatnich dekadach. Szersze tło zmian w podejściu przez studentów do problemu plagiatu wymaga przedstawienia sześciu typów przemian we współczesnym społeczeństwie. Pierwszy dotyczy statusu wiedzy oraz zmian w funkcjonowaniu współczesnego uniwersytetu. Drugi – zmiany sposobu uczenia się młodzieży, z typowego dla przeszłości, systematycznego i linearnego, na rzecz mozaikowego i sfragmentaryzowanego. Trzeci kontekst jest związany z przejściem w systemie oceniania na rzecz „beznamiętnego” testowania. Wreszcie, kolejnym kontekstem jest charakteryzujący współczesne społeczeństwo upadek autorytetów i relatywizacja norm moralnych, które sprzyjają zachowaniom nieuczciwym. Piąty kontekst, to winternalizowana przez wielu młodych ludzi bezwzględna orientacja na sukces. Ostatni dotyczy przemian kulturowych, a w szczególności zasadniczego wzrostu wpływu kultury popularnej na tożsamość młodzieży. W części empirycznej zaprezentowano rezultaty badań przedstawionych w paradygmacie konstruktywistyczno-interpretacyjnym, skoncentrowanych wokół problemu postrzegania przez współczesną młodzież akademicką zjawiska plagiatu w kontekście swoich doświadczeń oraz przemian społeczno-kulturowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again