Form of Work
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
zbiorowa Praca
(2)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Matuszak Tomasz (1973- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Administracja samorządowa
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Archiwa państwowe
(1)
Archiwa zakładowe
(1)
Finansowanie
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Polityka informacyjna
(1)
Polityka regionalna
(1)
Prawo archiwalne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
E-book
In basket
Date of change: 01.10.2022
Kolejny numer czasopisma „Nauki o Zarządzaniu” zawiera 10 artykułów odnoszących się do różnych zagadnień związanych z profilem czasopisma, a szczególnie do: teorii organizacji, zarządzania strategicznego, zarządzania procesowego, zarządzania zasobami ludzkimi oraz zarządzania marketingowego. Układ treści niniejszego numeru odpowiada ujęciu alfabetycznemu nazwisk autorów artykułów, reprezentujących różne ośrodki akademickie i prowadzących badania w obrębie dyscypliny nauki o zarządzaniu. Zawartość merytoryczna artykułów prezentowanych w niniejszym numerze nawiązuje do najnowszych wyzwań i problemów współczesnych organizacji, działających na rynku krajowym i zagranicznym, poszukujących skutecznych modeli i narzędzi zarządzania oraz dobrych praktyk działania. W zbiorze tym omawiane są przede wszystkim takie zagadnienia, jak: modele biznesu zagranicznych jednostek międzynarodowych przedsiębiorstw (artykuł współautorski M. Benabdallah, K. Ćwika, M. Kachoura, G. Krzosa, D. Leszczynskiej, K. Oleka oraz E. Piwoni-Krzeszowskiej), wykorzystanie zdolności relacyjnych do rozwoju zdolności dynamicznych przedsiębiorstwa (opracowanie W. Danielaka), jakość informacji jako mediatora pomiędzy wykorzystaniem badań marketingowych a wynikami nowych produktów (tekst D. Dąbrowskiego), rola i funkcjonalność kokpitów menedżerskich w procesie podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie (analiza G. Golik-Góreckiej), orientacja na tworzenie wartości biznesowej w zarządzaniu projektami badawczo-rozwojowymi (artykuł D. Jasińskiego), zasady realizacji procesu rozstrzygania sporów zbiorowych w przedsiębiorstwie (opracowanie A. Koziny), wartość otwartych innowacji w zarządzaniu rozwojem klastrów kreatywnych (kwestię tę omówili K. Moszkowicz i B. Bembenek), narzędzia analizy potencjału strategicznego przedsiębiorstwa (omówione przez A. Paluch), orientacja procesowa w urzędach administracji samorządowej w świetle koncepcji good governance (tekst W. Szumowskiego) oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych przyszłych młodych przedsiębiorców (artykuł D. Wójcik). Redakcja czasopisma wyraża nadzieję, że zaprezentowana problematyka stanie się inspiracją do dalszych badań oraz dyskusji naukowych w kolejnych numerach. Należy też odnotować, że począwszy od roku 2017 publikacja czasopisma będzie kontynuowana pod nazwą „Management Science Review’. Mirosława Pluta-Olearnik
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 01.10.2022
Ukazujący się od 2006 roku półrocznik „Studia Wyborcze” stanowi interdyscyplinarne forum wymiany wiedzy i poglądów w zakresie szeroko pojętej tematyki wyborczej: na jego łamach publikują prawnicy, socjologowie oraz politolodzy i jako takie jest unikalne na polskim rynku wydawniczym. Teksty ukazujące się w „Studiach Wyborczych” stanowią źródło wiedzy o prawie wyborczym, systemach wyborczych i praktycznych aspektach funkcjonowania określonych rozwiązań w Polsce i na świecie. Czasopismo to stanowi także forum wymiany myśli i poglądów na temat obowiązujących i postulowanych rozwiązań, adresowane nie tylko dla osób zajmujących się naukowo zagadnieniami wyborczymi, ale i także dla tych, którzy zgłaszają postulaty zmian w zakresie rozwiązań prawa wyborczego, obowiązującego w Polsce. W „Studiach Wyborczych” publikują nie tylko autorzy rodzimi, ale znaczna część tekstów nadsyłana jest przez autorów z innych państw. Taka perspektywa pozwala czytelnikowi spojrzeć na rozwiązania polskie i dyskusję, jaka toczy się na temat prawa wyborczego i wyborów wśród polskich przedstawicieli nauki, polityków i dziennikarzy z dystansem
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Date of change: 21.12.2019
Na okładce podtytuł: budowanie partnerstwa w samorządzie terytorialnym w powiązaniu z polityką komunikacji z otoczeniem, odpowiednim zarządzaniem i finansowaniem przedsięwzięć.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 113-121.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45937 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again