Form of Work
Artykuły
(5)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Antczak Mariola
(1)
Bartczak-Bednarska Grażyna
(1)
Bodył Urszula
(1)
Braun Paweł
(1)
Garstka Paulina
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Laskowski Marcin (bibliotekarz)
(1)
Olejnik Dorota
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Szeligowski Piotr (bibliotekarz)
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Bibliotekarze
(1)
Subject
Biblioteki szkolne
(2)
Promocja czytelnictwa
(2)
Biblioteka Miejska (Łódź)
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki miejskie
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki powiatowe
(1)
Biblioteki wojewódzkie
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Czytelnictwo młodzieży
(1)
Dyrektorzy
(1)
Konkursy czytelnicze
(1)
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Stefana Żeromskiego (Kutno)
(1)
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego (Łódź)
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Grzegorza Piramowicza (Pabianice)
(1)
Teatr dla dzieci
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wizerunek biblioteki
(1)
XXV Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego (Łódź)
(1)
Subject: time
2001-
(5)
Subject: place
Łódź (woj. łódzkie)
(3)
Kutno (woj. łódzkie)
(1)
Pabianice (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Artykuł fachowy
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
6 results Filter
E-book
In basket
Date of change: 22.11.2022
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again