Forma i typ
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Autor
Antczak Mariola
(1)
Bartczak-Bednarska Grażyna
(1)
Bodył Urszula
(1)
Braun Paweł
(1)
Garstka Paulina
(1)
Graczyk-Piech Katarzyna
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Laskowski Marcin (bibliotekarz)
(1)
Olejnik Dorota
(1)
Simonjetz Monika
(1)
Szeligowski Piotr (bibliotekarz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Temat
Biblioteki miejskie
(2)
Biblioteki szkolne
(2)
Promocja czytelnictwa
(2)
Biblioteka Miejska (Łódź)
(1)
Biblioteka Traf (Biblioteka Miejska ; Łódź)
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Biblioteki powiatowe
(1)
Biblioteki wojewódzkie
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Czytelnictwo młodzieży
(1)
Dyrektorzy
(1)
Konkursy czytelnicze
(1)
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Stefana Żeromskiego (Kutno)
(1)
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. prof. Tadeusza Kotarbińskiego (Łódź)
(1)
Program lojalnościowy
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Grzegorza Piramowicza (Pabianice)
(1)
Teatr dla dzieci
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Użytkownicy bibliotek
(1)
Wizerunek biblioteki
(1)
XXV Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego (Łódź)
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Łódź (woj. łódzkie)
(4)
Kutno (woj. łódzkie)
(1)
Pabianice (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(6)
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Artykuł fachowy
(4)
Artykuł problemowy
(2)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(6)
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
7 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej