Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Deńca Marta
(1)
Korzon Aniela
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Rafalik Kazimierz (1938- )
(1)
Ruła Jolanta
(1)
Skarżyńska Maria
(1)
Wereszka Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Dziecko niesłyszące
(6)
Dziecko niedosłyszące
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Dwujęzyczność
(1)
Język migowy
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kształcenie
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Polski Związek Głuchych. Oddział (Łódź)
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Surdopedagogika
(1)
Szkoły
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 19.02.2021
Naga prawda / Jolanta Ruła ; rozm. przepr. Kazimierz Rafalik. W: Dyrektor Szkoły. 1996, nr 5, s. 15-17. - 1996.
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36122 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
(Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie ISSN nr 220)
Bibliogr. s. 151-159. Indeks. Summ.
Streszczenie: Jako teoretyczne podstawy badań omówiono różne sposoby komunikowania się ludzi, teorie komunikacji, rozwój historii nauczania dzieci głuchych, sposoby komunikowania się głuchych i koncepcję komunikacji totalnej. Omówiono metody i wyniki badań przeprowadzionych wśród uczniów i naucz. szkół dla głuchych oraz głuchych dorosłych, które miały na celu poznanie różnych sposobów komunikowania się (porozumiewania się) dzieci niesłyszących, opinii nt. nauczania dzieci głuchych i nt. jęz. migowego, przedstawiono także wnioski dydaktyczne i wychowawcze wynikające z badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36645 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej