Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Turska Dorota
(2)
Dyrda Beata
(1)
Godlewska Aleksandra
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Sękowski Andrzej Edward (1957- )
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Dziecko zdolne
(6)
Oceny szkolne
(3)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Efektywność nauczania
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Nauczanie
(1)
Psychologia
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Zdolności
(1)
Gatunek
Publikacje
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.07.2022
Osiągnięcia uczniów zdolnych / Andrzej E. Sękowski. - Lublin : TNKUL, copyright 2000. - 242 strony ; 24 cm.
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 57)
Bibliografia.
Streszczenie w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36327 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
O specjalnych potrzebach edukacyjnych ucznia zdolnego / Aneta Paszkiewicz // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2011, nr 6, s.20-26.
Streszczenie: Praca z uczniem zdolnym w szkole.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Gdy uczeń zdolny słabo się uczy / Beata Dyrda // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2010, nr 2, s.68-74.
Streszczenie: Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Bibliogr. s. 183-198
Streszczenie: Przedstawiono teoretyczny model skuteczności ucznia obejmujący szkołę jako źródło specyficznych wymogów poznawczych i społecznych oraz podmiotowe determinanty skutecznosci ucznia, analizę i interpretacje wyników badań własnych. W 2002 r. badano uczniów klas III gimnazjów i liceów w Lubelinie - uczniów uznanych za najbardziej skutecznych (grupa zasadnicza) i wszystkich uczniów losowo wybranych klas (grupa kontrolna).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39816 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej