Forma i typ
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Autor
Devadas Udaya Mohan
(1)
Pisarczyk Łukasz
(1)
Stelina Jakub
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Świątek-Barylska Ilona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
angielski
(3)
3 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Diversity and multiculturalism have become pervasive in today’s organizations. Facets of Managing in Cross-Cultural Diversity is a timely publication critically exploring the phenomenon of managing in cross-cultural diversity. This book offers important insights on real issues and studies into management in a cross-cultural, global environment, and uncovers the issues from macro and group-individual perspectives. Unlike most publications on diversity which are limited to a single country’s experience, this book brings together authors who write about and study workplace diversity in the context of different countries and cultures. Associate Prof. Dr. Roziah Mohd Rasdi Universiti Putra Malaysia
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Czasopismo z zakresu nauk prawnych. Wydawane od 1974 roku. Autorami tekstów są nie tylko wybitni naukowcy, ale również praktycy polscy i zagraniczni. Opisują i wyjaśniają problemy pojawiające się w prawie polskim i innych krajów, a także w prawie międzynarodowym. W czasopiśmie publikowane są artykuły w językach polskim, angielskim, rosyjskim i niemieckim.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
The aim of the article is to specify how Shared Services Centers (SSC), can use talent management practices to retain employees. For this purpose, theoretical studies including contemporary scientific literature as well as empirical studies covering a survey of 249 respondents who were current employees of Shared Service Centers located in the city of Poznań were carried out. The subjective scope of the study has been narrowed down to minimize the risk of interpretational error resulting potentially from differences in the industry context. The author places talent management in the process of employee retention, and then discusses the results of empirical research. He defines the perception of talent management concept by employees, and also indicates statistically significant differences that may affect the shaping of intra-organizational processes.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej