Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Gry i zabawki
(1)
IBUK Libra
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Grenier Laurence
(1)
Izdebski Paweł (1958-2021)
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Sikorska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Temat
Gracze komputerowi
(2)
Gry komputerowe
(2)
Gracze
(1)
Gry online
(1)
Hakerzy
(1)
Internauci
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Motywacja
(1)
Młodzież
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Gry paragrafowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 02.12.2023
Bibliografia, netografia na stronach 293-[314].
Książka prezentuje aktualne wyniki badań i analiz naukowych dotyczących gier wideo jako medium komunikacji. Gry wideo pozwalają komunikować się graczowi z samym sobą, innymi graczami oraz pozostałymi użytkownikami cyberprzestrzeni. Podejmowane w książce zagadnienia ukazują złożoność podejmowanej problematyki, wskazują na wzajemne zależności i stanowią cenne źródło wiedzy w zakresie poznawczym, teoretycznym i praktycznym. Rekonstrukcje teoretyczne, wskazanie implikacji pedagogicznych dla praktyki edukacyjnej w kontekście wykorzystania gier wideo i ich specyficznego języka w edukacji, a także zaprezentowanie ich w różnych odsłonach czynią tę publikację niezwykle wartościową. Komunikacja graczy gier wideo, choć działa na tych samych podstawach, na których opiera się komunikacja innych użytkowników cyberprzestrzeni, to ze względu na różnorodność i specyfikę gier wymaga czasem specyficznych kompetencji komunikacyjnych ? werbalnych i pozawerbalnych. Brak tych kompetencji może zakłócać zaspakajanie potrzeb ważnych dla gracza: bycia kompetentnym, sprawczym, kreatywnym, transgresyjnym, umiejącym realizować działania wyznaczane grą samodzielnie, ale też wspólnie z innymi członkami grupy (gildii, klanu, forum dyskusyjnego łączącego graczy). Istotnym elementem jest nie tylko odbiór i nadawanie komunikatów, ale też specyficzny, ważny dla każdego gracza aspekt komunikacji intrapersonalnej umożliwiający, dzięki interioryzacji komunikatów, budowanie autorefleksji i wewnątrzsterowności jednostki [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47904 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 23.11.2023
Autor podejmuje się niezwykle trudnego zadania, jakim jest możliwie jak najszersze zaprezentowanie nie tylko gier wideo i konstytuującej się wokół nich kultury, lecz także tego, co sam nazywa „ugrowieniem” kultury w ogóle. Swój wywód ujmuje w ramy struktury, która prowadzi od przybliżenia tła teoretycznego i rozwoju aktualnej akademickiej refleksji nad grami przez bliższe przyjrzenie się kulturze gier i grania po opis przywołanego już „ugrowienia” kultury. Oryginalność książki polega na – jak do tej pory w polskim piśmiennictwie – najbardziej wszechstronnym i wieloaspektowym ujęciu kultur grania, włącznie z otaczającymi je dyskursami obecnymi w mediach głównego nurtu oraz w kształtujących się dyskursach medialnych integralnie złączonych z grami [...]. To bardzo wartościowa pozycja, dokumentująca pewien istotny etap w kulturze gier wideo. Z recenzji prof. dr hab. Anny Nacher
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Data zmiany: 14.12.2022
(Escape Quest)
Rok wydania na podstawie strony internetowej wydawcy.
Wiek: 12 lat +.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47268 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 11.07.2022
Bibliografia, netografia na stronach 279-312.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46885 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej