Forma i typ
Artykuły
(36)
Publikacje fachowe
(26)
Publikacje dydaktyczne
(12)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Ostarek Ewa
(3)
Ignaciuk Magdalena
(2)
Kostrzewa Joanna
(2)
Bak Dorota
(1)
Bonk Gabriela
(1)
Bąkowska Urszula
(1)
Chobot-Kłodzińska Marzanna
(1)
Gabryś-Barker Danuta
(1)
Gołabek Justyna
(1)
Grabowska Barbara (bibliotekarz)
(1)
Hachlica Mateusz
(1)
Heksel Barbara
(1)
Jabłuszewska Monika
(1)
Jachym Wioletta
(1)
Jakubczyk Kamila
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalamarz Ryszard
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kleczkowski Patryk
(1)
Krzymowska Ewelina
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kunikowska Agnieszka (1968- )
(1)
Kwapiński Adam
(1)
Kłeczek Jakub
(1)
Marcol Anna
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Małek Marta
(1)
Piotrowska Klaudia
(1)
Piotrowski Marek (pedagog)
(1)
Posłowska Agnieszka
(1)
Pytel Joanna. (bibliotekarz)
(1)
Rogalski Łukasz
(1)
Rudomina Justyna
(1)
Stefańska Izabela
(1)
Steinhof-Nowak Urszula
(1)
Tyl Marzena
(1)
Wiśniewska Angelika
(1)
Wojno-Fidzińska Dorota
(1)
Woźnica Antoni
(1)
Wysmułek Joanna
(1)
Wójcik Magdalena (bibliotekoznawca)
(1)
Żelazna Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
Kraj wydania
Polska
(39)
Język
polski
(39)
Odbiorca
Bibliotekarze
(8)
Szkoły podstawowe
(8)
Nauczyciele języka polskiego
(7)
Nauczyciele
(6)
Szkoły ponadpodstawowe
(4)
Klasa 8.
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Temat
Grywalizacja
(36)
Metody nauczania
(13)
Język polski (przedmiot szkolny)
(8)
Biblioteki szkolne
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Promocja czytelnictwa
(6)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry edukacyjne
(3)
Egzamin ósmoklasisty
(2)
Escape rooms
(2)
Lektura szkolna
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Praca kulturalno-oświatowa
(2)
Przysposobienie biblioteczne
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Uczniowie szkół średnich
(2)
Grywalizacja
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki miejskie
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Bookcrossing
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Debata oksfordzka
(1)
Design thinking
(1)
Dostojewski, Fiodor (1821-1881)
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dyskurs podręcznikowy
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko zdolne
(1)
E-podręcznik
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Egzaminy
(1)
Eksperymenty
(1)
Etykieta językowa
(1)
Fantasy
(1)
Fredro, Aleksander (1793-1876)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy terenowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry miejskie
(1)
Gry planszowe
(1)
Innowacje
(1)
Krytycyzm
(1)
Książnica Beskidzka (Bielsko-Biała)
(1)
Książnica Zamojska im. Stanisława Kostki Zamoyskiego (Zamość)
(1)
Le Guin, Ursula K. (1929-2018)
(1)
Lekcje zastępcze
(1)
Lektury
(1)
Lem, Stanisław (1921-2006)
(1)
Lewis, C. S. (1898-1963)
(1)
Mapa myśli
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Noc Bibliotek
(1)
Patroni
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Podręcznik
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Warsztaty teatralne
(1)
Zagadki
(1)
Zajęcia terenowe
(1)
Zarządzanie oświatą
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: dzieło
Opowieści z Narnii
(1)
Prestuplenie i nakazanie
(1)
Zemsta
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Zamość (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(16)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(15)
Artykuł z czasopisma fachowego
(15)
Artykuł fachowy
(7)
Scenariusz zajęć
(6)
Artykuł problemowy
(5)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Ćwiczenia i zadania
(3)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Bibliografia
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(31)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(14)
Hobby i czas wolny
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
39 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 18.10.2023
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 11.10.2023
Grywalizacja metodą na efektywną lekcję / Joanna Wysmułek. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2023, nr 2, s. 23-24. - 2023.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 22.08.2023
Seria: Publikacje Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych (5), ISSN 2719-8065 Monografia zawiera teoretyczne i praktyczne rozważania na temat motywacji w edukacji językowej ukazanej przez autorów zarówno z perspektywy nauczającego i uczącego się w różnych grupach wiekowych, na różnych poziomach zaawansowania językowego, a tym samym w różnych kontekstach edukacji językowej: w szkole, na studiach neofilologicznych czy też niefilologicznych (lektoraty językowe). Całość zebranych tekstów podzielona została na trzy części tematyczne obejmujące pojęcie motywacji i czynników motywacyjnych w glottodydaktyce, motywację w różnych kontekstach edukacyjnych oraz zastosowanie nowych technologii w rozwijaniu motywacji w ujęciu praktycznym. Wybór tekstów powinien skłonić Czytelnika do refleksji nad tym czym jest motywacja, jakie czynniki na nią wpływają, jaką rolę odgrywa w jej kształtowaniu nauczyciel glottodydaktyk.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 27.07.2023
Baamboozle - darmowy bank i generator gier / Wioletta Jachym. W: Życie Szkoły. 2023, nr 5, s. 22-24. - 2023.
Bibliografia na stronie 24.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 02.01.2023
Escape room w klasie / Ewa Ostarek. W: Życie Szkoły. 2022, nr 9, s. 11-14. - 2022.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2022
Gamifikacja w szkole / Ewa Ostarek. W: Życie Szkoły. 2022, nr 7, s. 19-21. - 2022.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej