Forma i typ
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Autor
Andrzejewski Adam (pedagog)
(1)
Bździuch Justyna
(1)
Jesionek Marta
(1)
Kobylińska Magdalena
(1)
Kobylińska Monika
(1)
Pawłowska Sylwia
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Tomaszek Edyta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Bibliotekarze
(2)
Temat
Instagram
(6)
Facebook
(3)
Promocja czytelnictwa
(3)
Media społecznościowe
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Biblioteki
(1)
Biblioteki gminne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Dyskusyjny Klub Książki "Okładka" (Gminna Biblioteka Publiczna ; Aleksandrów)
(1)
Gminna Biblioteka Publiczna (Aleksandrów)
(1)
Informacja
(1)
Komunikacja
(1)
Marketing
(1)
Młodzież
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Tożsamość internetowa
(1)
Tożsamość osobista
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Aleksandrów (woj. lubelskie, pow. biłgorajski, gm. Aleksandrów)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Relacja z wydarzenia
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 09.10.2023
Toksyczne piękno Instagrama / Sylwia Pawłowska. W: Remedium : profilaktyka problemowa i pro mocja zdrowia psychicznego. 2022, nr 4, s. 9-12. - 2022.
Bibliografia na stronie 12.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej