Forma i typ
Artykuły
(6)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Grabowska Jolanta
(1)
Gumienny Beata
(1)
Plieth-Kalinowska Izabela
(1)
Sadowska Sławomira
(1)
Stefanow Agnieszka
(1)
Zielkowska Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(4)
Klasa integracyjna
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Adaptacja społeczna
(1)
Autyzm
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Integracja społeczna
(1)
Język polski
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Klimat szkoły
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele wspomagający
(1)
Nowy uczeń
(1)
Ocena opisowa
(1)
Pomieszczenia dydaktyczne
(1)
Program autorski
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoła specjalna
(1)
Szkoły (budynki)
(1)
Szkoły integracyjne
(1)
Uczeń
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowawca klasy
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 18.10.2023
W nowoczesnej edukacji zmierza się do równego traktowania uczniów pełnosprawnych i uczniów z niepełnosprawnościami, dawania tym drugim szans sukcesu, radości ze współdziałania, dzielenia pozytywnych uczuć. Skutki takich działań związane są w dużym stopniu z relacjami interpersonalnymi uczniów z niepełnosprawnościami z ich pełnosprawnymi rówieśnikami, zatem warto je diagnozować, by dawać praktykom edukacyjnym (nauczycielom, wychowawcom, pedagogom szkolnym) wskazówki metodyczne. Książka Izabeli Plieth-Kalinowskiej ma znaczące wartości poznawcze, głównie z teorii wychowania, pośrednio zaś ma wartości metodyczne dla praktyki wychowania i kształcenia szkolnego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
wydruk komputerowy jednostronny, oprawa introligatorska.
Streszczenie: Opracowanie zawiera zestaw treści kształcenia językowego i kulturowego, których realizacja odbywa się w ramach nauczania zintegrowanego w kl. IV.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37644 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej