Form of Work
Artykuły
(141)
Publikacje naukowe
(96)
Publikacje fachowe
(59)
Książki
(44)
Publikacje dydaktyczne
(27)
E-booki
(10)
IBUK Libra
(10)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Druki ulotne
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(30)
unavailable
(14)
Branch
Wypożyczalnia
(44)
Author
Wydra Magdalena
(7)
Olszewska Barbara
(5)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(4)
Granat Anna
(3)
Kloskowska Adriana
(3)
Litwinow-Cieślewicz Monika
(3)
zbiorowa Praca
(3)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(2)
Florkiewicz-Borkowska Marta
(2)
Grudziewska Ewa
(2)
Iwanicka Agnieszka
(2)
Kwiatkowska-Góralczyk Małgorzata
(2)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(2)
Lasota Agnieszka
(2)
Ledóchowski Zbigniew
(2)
Litwinow Monika
(2)
Mażul Ewa
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Olszewska Barbara (pedagog)
(2)
Ordetx Kristina
(2)
Pawlak Mirosław
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Piorunek Magdalena
(2)
Wawrzyniak Sonia
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Ambrozik Wiesław (1947- )
(1)
Andrzejewska Jolanta
(1)
Babska Arleta
(1)
Baker Jed E
(1)
Baker Jed‏
(1)
Banaszczyk Izabela
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baran Marcin
(1)
Bartoszak Patrycja
(1)
Bartuś Ewa
(1)
Basiaga Jan
(1)
Basmann Beata
(1)
Berendt Joanna
(1)
Bertelsen Jes (1946- )
(1)
Bierówka Joanna
(1)
Bieszczad Bogusław
(1)
Bilewicz-Kuźnia Barbara
(1)
Bocheńska-Brandt Anna
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Boniecka Barbara (1948- )
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borowik Joanna (pedagog)
(1)
Brzezińska Beata
(1)
Brzeziński Jerzy M
(1)
Buk-Cegiełka Marta
(1)
Burczyk Agata
(1)
Burdzy-Drozd Bernadeta
(1)
Chałas Krystyna (1952- )
(1)
Chmielecka Ewa
(1)
Christoph Monika
(1)
Chrobak Katarzyna (pedagog)
(1)
Chromik-Kovačs Joanna
(1)
Chwałek Elżbieta
(1)
Cichocka-Segiet Katarzyna (1984- )
(1)
Cierpiałowska Tamara
(1)
Czerwiec Karolina
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Daniels Natasha
(1)
Dawson Peg
(1)
De Muyshondt Faye
(1)
Dobrzyniak Marta
(1)
Drzewiecki Piotr (1977- )
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dłużniewska Agnieszka (pedagog)
(1)
Foschi Martha
(1)
Fryszkiewicz Marzena
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta (1960- )
(1)
Gosek Małgorzata
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Grycman Magdalena (1961- )
(1)
Guare Colin
(1)
Guare Richard
(1)
Gut-Orłowska Magdalena
(1)
Góra Dominika
(1)
Günther-Jabłońska Agnieszka
(1)
Gąsienica Gabriela
(1)
Głogowska Karolina
(1)
Hildebrandt Steen (1944- )
(1)
Hinc-Wirkus Magdalena
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hoeg Peter (1957- )
(1)
Hopkins Amanda (1962- )
(1)
Ignaczak Magdalena
(1)
Ignaczewska Beata
(1)
Iwanek Małgorzata
(1)
Janicka-Panek Teresa
(1)
Jarosz-Bilińska Anna
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jensen Helle (1954- )
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jońca Dominika
(1)
Jurewicz Magdalena
(1)
Juul Jesper (1948- )
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Year
2020 - 2023
(78)
2010 - 2019
(116)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(173)
Country
Poland
(195)
Language
Polish
(191)
English
(3)
German
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(30)
Rodzice
(12)
9-13 lat
(11)
Nauczyciele przedszkoli
(11)
6-8 lat
(9)
Dzieci
(9)
Przedszkola
(9)
Psycholodzy
(7)
Szkoły podstawowe
(7)
Młodzież
(6)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Pedagodzy
(4)
14-17 lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Psychoterapeuci
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Logopedzi
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Subject
Kompetencje społeczne
(134)
Kompetencje medialne
(22)
Dzieci
(19)
Relacje międzyludzkie
(19)
Nauczyciele
(15)
Edukacja medialna
(14)
Uczniowie klas początkowych
(14)
Kompetencje emocjonalne
(12)
Kompetencje kluczowe
(12)
Komunikacja społeczna
(12)
Nauczanie początkowe
(12)
Uczniowie
(12)
Wychowanie przedszkolne
(12)
Kompetencje komunikacyjne
(11)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(10)
Nauczanie
(10)
Adaptacja społeczna
(9)
Dziecko autystyczne
(9)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Młodzież
(9)
Socjalizacja
(9)
Przydatność zawodowa
(8)
Rozwój emocjonalny
(8)
Uczenie się
(8)
Uczniowie szkół podstawowych
(8)
Internet
(7)
Kompetencje informacyjne
(7)
Kształcenie
(7)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(7)
Wychowanie
(7)
Autyzm
(6)
Interakcje społeczne
(6)
Trening umiejętności społecznych
(6)
Uczucia
(6)
Grupy rówieśnicze
(5)
Rynek pracy
(5)
Samopoznanie
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Studenci
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Biblioterapia
(4)
Dziecko zdolne
(4)
Filologia polska
(4)
Metody nauczania
(4)
Nastolatki
(4)
Otwarte zasoby edukacyjne
(4)
Program nauczania
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Szkolnictwo
(4)
Teoria umysłu
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Cyfrowi tubylcy
(3)
Dojrzewanie
(3)
Dorośli
(3)
Dziecko
(3)
Dziecko z ADHD
(3)
Innowacje społeczne
(3)
Integracja społeczna
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Komunikacja wspomagająca
(3)
Kreatywność
(3)
Mózg
(3)
Organizacja pracy
(3)
Osoby w wieku starszym
(3)
Osoby z autyzmem
(3)
Pedagogika społeczna
(3)
Postawy
(3)
Socjoterapia
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Aktywizacja społeczna
(2)
Aktywność fizyczna
(2)
Asertywność
(2)
Autorytet
(2)
Bajkoterapia
(2)
Bezpieczeństwo
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Dorosłość
(2)
Drama (pedagogika)
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko niesłyszące
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Dziecko zaniedbane
(2)
Edukacja informacyjna
(2)
Empatia
(2)
Inteligencja społeczna
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Kadry
(2)
Klasa szkolna (socjologia)
(2)
Kompetencje kulturowe
(2)
Kompetencje międzykulturowe
(2)
Kompetencje wychowawcze
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Motywacja
(2)
Subject: work
Cuore
(1)
Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela
(1)
Subject: time
2001-
(120)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
Subject: place
Polska
(46)
Czechy
(2)
Lublin (woj. lubelskie)
(2)
Niemcy
(2)
Województwo małopolskie (1999- )
(2)
Gmina Czarna Białostocka (woj. podlaskie, pow. białostocki)
(1)
Holandia
(1)
Izrael
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lubelszczyzna
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Łotwa
(1)
Śląsk Cieszyński
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(80)
Artykuł z pracy zbiorowej
(66)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(62)
Scenariusz zajęć
(25)
Artykuł z czasopisma naukowego
(18)
Poradnik
(13)
Raport z badań
(13)
Materiały pomocnicze
(8)
Praca zbiorowa
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Opracowanie
(7)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Artykuł fachowy
(3)
Gry i zabawy
(3)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry komputerowe
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura włoska
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z bad
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(143)
Socjologia i społeczeństwo
(60)
Psychologia
(36)
Media i komunikacja społeczna
(30)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(8)
Nauka i badania
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Historia
(3)
Językoznawstwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
195 results Filter
E-book
In basket
Date of change: 24.01.2023
Psychologia jest dynamicznie rozwijającą się dziedziną nauki. W ślad za poszerzaniem się zakresu wiedzy psychologicznej, postępującym rozwojem teorii oraz badań naukowych, powinno – przynajmniej w założeniach – postępować doskonalenie oddziaływań profesjonalnych. Psychologia, za sprawą szczególnego przedmiotu badań naukowych i profesjonalnych oddziaływań, stawia przed uprawiającymi ją specjalistami ogromną odpowiedzialność, także etyczną. Jednocześnie psycholog jako zawód zaufania społecznego pozostaje wciąż zawodem prawnie nieuregulowanym. Dodatkowo administracyjne zmiany w obszarze nauki i szkolnictwa wyższego nie pozostają bez wpływu na jakość kształcenia przyszłych psychologów. Jerzy M. Brzeziński i Piotr K. Oleś stawiają pytanie: jak uprawiać niełatwy zawód psychologa, by był nieustannym wyzwaniem – dla siebie i innych, jak nie popadać w rutynę i nie dokonywać nieuzasadnionych uproszczeń? Czytelnik znajdzie w tej książce kompendium wiedzy na temat ścieżki kształcenia psychologów, możliwości poszerzania kompetencji zawodowych po dyplomie czy rozwoju kariery akademickiej. Autorzy wskazują na standardy prowadzenia badań naukowych, nauczania psychologii, a także dobre praktyki prowadzenia działalności profesjonalnej – czy to w gabinecie, czy to w roli eksperta lub popularyzatora wiedzy. Nie unikają przy tym krytyki zjawisk i procesów, które negatywnie wpływają na tożsamość zawodową psychologów oraz społeczne zaufanie do nich. Przesłanie, jakie chcieliśmy oddać w tej monografii, sprowadza się do znajomości i przestrzegania kryteriów dobrych praktyk psychologicznych – w badaniach naukowych, kształceniu, świadczeniu usług psychologicznych, popularyzacji i wypełnianiu roli społecznej psychologa. Jeszcze jednym ważnym celem – choć zabrzmi to nazbyt osobiście – było wyrażenie zawodowej tożsamości, identyfikacji zarówno z Uniwersytetem, jak i z psychologią i jej misją zawodu zaufania publicznego. Psychologia – z tej racji, że przygotowuje do pracy z ludźmi oraz, że uczestnikami naszych badań są konkretne osoby – jest nauką szczególną. Studia psychologiczne mają przygotowywać do rozumienia człowieka i do współdziałania z nim, są więc szczególnie odpowiedzialne, podobnie badania naukowe, publikowanie, formułowanie ekspertyz czy popularyzacja. Z tekstu
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 24.01.2023
Monografia koncentruje się wokół rozważań na temat szczególnej roli nauczycieli- wychowawców, wykraczającej poza stricte dydaktyczne wymagania, na ich relacjach z uczniami, mających na celu wspieranie i pomaganie im w zmaganiu się z sytuacjami stresującymi, trudnymi, w procesach podejmowania decyzji. Działania te wymagają uważności, identyfikacji potrzeb ucznia, w kontekście znajomości jego sytuacji edukacyjnej i życiowej, mobilizacji do podjęcia działań i zastosowania zróżnicowanych strategii pomocowych, przede wszystkim opartych na efektywnej komunikacji z dziećmi i młodzieżą. W tym zakresie niezbędne są też rozbudowane kompetencje społeczne, które nauczyciel-wychowawca może wykorzystać w procesach wspierania uczniów. Zawarte w monografii wyniki badań (realizowanych w różnych paradygmatach badawczych) pochodzą z wielu rozmaitych ujęć badawczych. Ich wyniki posłużyły do zilustrowania (nie)wspierającej roli wychowawców klas, z uwzględnieniem ich kompetencji społecznych, diagnozowanych z perspektywy uczniowskiej i nauczycielskiej. Zadaniem tej refleksji jest przede wszystkim wskazanie na procesy pomocy i wsparcia adresowanego do uczniów, obecne w przestrzeni szkoły, które kreuje nauczyciel-wychowawca. Publikacja jest adresowana zarówno do teoretyków zajmujących się edukacją, w tym takimi subdyscyplinami pedagogiki, jak poradnictwo, pedagogika szkoły, pedeutologia, jak też do praktyków, decydentów wpływających na kształt szkoły, a przede wszystkim samych nauczycieli.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 24.01.2023
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienie wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 24.01.2023
Trening umiejętności osobistych i społecznych to kompendium wiedzy, który dostarcza rzetelnych informacji z tematów umiejętności osobistych tj. poczucie własnej wartości (w tym samoocena i autoempatia), asertywność, inteligencja emocjonalna, a także społecznych, z obszaru komunikacji międzyludzkiej (werbalnej, niewerbalnej, aktywnego słuchania) czy rozwiązywania konfliktów, udzielania i przyjmowania krytyki, działania wszechobecnego stresu (a także tego dobrego, mobilizującego - eustresu). Przyswojoną wiedzę można z powodzeniem wykorzystać w życiu codziennym, jak i zawodowym. E-book jest również nieodzownym narzędziem pracy we wszelkiego rodzaju spotkaniach szkoleniowych, zawodowych lub do pogłębiania wiedzy placówkach oświatowych. "Trening umiejętności.." zawiera 10 rozbudowanych rozdziałów, w tym testy i ćwiczenia. Cel: samopoznanie, samorozwój, jako wstęp do dalszych profesjonalnych szkoleń, podczas wykładów, seminariów z wyżej wymienionej tematyki.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47391 (1 egz.)
Book
In basket
Date of change: 16.01.2023
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 342)
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia, netografia na stronach 184-192.
Streszczenie w języku angielskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47321 (1 egz.)
E-book
In basket
Date of change: 14.01.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 14.01.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 14.01.2023
Czasopismo tworzy forum wymiany wiedzy i upowszechniania wyników badań z zakresu nauk społecznych. Walorem czasopisma jest jego interdyscyplinarny charakter, umożliwiający rozpatrywanie zjawisk społecznych z różnych perspektyw badawczych. Publikujemy przede wszystkim artykuły dotyczące zagadnień stanowiących przedmiot zainteresowania demografii, ekonomii, filozofii, historii, komunikacji społecznej, polityki społecznej i socjologii. Czasopismo jest półrocznikiem, przyjmujemy teksty w językach polskim i angielskim.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 14.01.2023
Temat: Ustawy ; Morderstwa ; Podmioty prawa cywilnego ; Folwark ; Stowarzyszenie ; Dobra ; Prawo do zabezpieczenia ; Oświeceniowa filozofia kary ; Racjonalizacja kary kryminalnej ; Uzasadnienie kary kryminalnej ; Instrumenty pochodne ; Retrybutywizm karny ; Przestępczość ; Ochrona powietrza ; Wartość ; Prawa mniejszości ; Zbrodnie prawa międzynarodowego ; Organizmy genetycznie zmodyfikowane ; Kodeks postępowania cywilnego Republiki Litewskiej ; Rozwój regionalny ; Osobowość prawna ; Burke ; Model ekonometryczny ; Republika Litewska ; Interesariusze ; Instrumenty pomocy ; Pomoc regionalna ; Prawo ; Kryzys finansowy ; Budżety gospodarstw domowych ; Grupa społeczno-ekonomiczna ; Wielkość gospodarstwa ; Hiszpania ; Programy udziału w zyskach ; Opcje na akcje ; Postawy pracownicze ; Zmienne socjoekonomiczne ; Wynagrodzenia ; Zarządca ; Ekonom ; Aktywa niematerialne ; Powinności ; Czynsz ; Bezpośrednia partycypacja pracownicza ; Nowe formy organizacji pracy ; Delegowanie uprawnień ; Konserwatyzm ; Kompetencje menedżerskie ; Menedżer ryzyka ; Kapitał relacji ; Prawodawca ; Rynek OTC ; Kapitał ludzki ; Prawo naturalne ; Prawo wspólnotowe ; Unia Europejska ; Ochrona praw nabytych ; Ochrona wód ; Pomoc horyzontalna ; Hume ; Samorząd ; Prawo żywnościowe ; Pomoc sektorowa ; Prawo cywilne ; Postępowanie cywilne ; Regulacje ; Reformy ; Prawo ochrony środowiska ; Pomoc publiczna ; Utylitaryzm karny ; Ludobójstwo ; Partycypacja finansowa ; Polska ; Wiek emerytalny ; Innowacyjność ; Giełda papierów wartościowych ; Zarządzanie ryzykiem ; Wycena ; Kulturowe ludobójstwo
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 14.01.2023
Na czym polega dojrzałość umysłowa dziś, dla Twojego pokolenia, które niedługo może być określane jako pokolenie ekranów i aplikacji? Na pierwszym roku studiów w szczególny sposób ujawni się dylemat: czy imitować wzorce znalezione w źródłach, czy twórczo je przekształcać i wykazać inwencję oraz oryginalność. Ten podręcznik ma pomóc Ci rozeznać się w całkiem podstawowych umiejętnościach i kompetencjach potrzebnych w samodzielnym uczeniu się. Postaraliśmy się zebrać najprostsze i najzwięźlejsze porady i przepisy dla rozpoczynających studia, a więc dla Ciebie! Te kompetencje będą ważne nie tylko tu i teraz, na UŁ, ale w samodzielnym uczeniu się przez całe życie. Jarosław Płuciennik Kinga Klimczak
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 47304 (1 egz.)
Article
In basket
Date of change: 05.12.2022
Bibliografia na stronie 58.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47185 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47172 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 47145 (1 egz.)
Article
In basket
Date of change: 06.10.2022
Cyfrowe kompetencje nauczycieli / Marlena Plebańska. W: Edukacyjne i społeczne wyzwania rzeczywistości cyfrowej. s. 11-20. - 2017.
Bibliografia, netografia na stronie 20.
Streszczenie w języku angielskim.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again