Form of Work
Artykuły
(118)
Publikacje naukowe
(79)
Publikacje fachowe
(39)
Książki
(25)
Publikacje dydaktyczne
(18)
E-booki
(12)
IBUK Libra
(12)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Druki ulotne
(1)
Status
available
(16)
unavailable
(10)
Branch
Wypożyczalnia
(26)
Author
Olszewska Barbara
(5)
Wydra Magdalena
(5)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(4)
Grudziewska Ewa
(2)
Kwiatkowska-Góralczyk Małgorzata
(2)
Kwiatkowski Stefan Michał (1948- )
(2)
Lasota Agnieszka
(2)
Litwinow Monika
(2)
Mażul Ewa
(2)
Okuniewski Juliusz
(2)
Ordetx Kristina
(2)
Pawlak Mirosław
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Płuska Katarzyna
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Ambrozik Wiesław (1947- )
(1)
Andrzejewska Jolanta
(1)
Babska Arleta
(1)
Baker Jed E
(1)
Baker Jed‏
(1)
Baran Jolanta
(1)
Baran Marcin
(1)
Bartuś Ewa
(1)
Basiaga Jan
(1)
Basmann Beata
(1)
Bertelsen Jes (1946- )
(1)
Bierówka Joanna
(1)
Bieszczad Bogusław
(1)
Bilewicz-Kuźnia Barbara
(1)
Bocheńska-Brandt Anna
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Borowik Joanna (pedagog)
(1)
Brzezińska Beata
(1)
Buk-Cegiełka Marta
(1)
Burczyk Agata
(1)
Burdzy-Drozd Bernadeta
(1)
Chałas Krystyna (1952- )
(1)
Chmielecka Ewa
(1)
Chrobak Katarzyna (pedagog)
(1)
Chwałek Elżbieta
(1)
Cichocka-Segiet Katarzyna (1984- )
(1)
Cierpiałowska Tamara
(1)
Cousins Lynn
(1)
Czerwiec Karolina
(1)
Cęcelek Grażyna
(1)
Daniels Natasha
(1)
De Muyshondt Faye
(1)
Deptuła Maria
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Dziekońska Joanna
(1)
Dłużniewska Agnieszka (pedagog)
(1)
Foschi Martha
(1)
Fryszkiewicz Marzena
(1)
Gaweł-Luty Elżbieta (1960- )
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Grycman Magdalena (1961- )
(1)
Góra Dominika
(1)
Günther-Jabłońska Agnieszka
(1)
Gąsienica Gabriela
(1)
Głogowska Karolina
(1)
Hildebrandt Steen (1944- )
(1)
Hinc-Wirkus Magdalena
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hoeg Peter (1957- )
(1)
Hopkins Amanda (1962- )
(1)
Ignaczak Magdalena
(1)
Iwanicka Agnieszka
(1)
Janicka-Panek Teresa
(1)
Jankowiak Barbara
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jensen Helle (1954- )
(1)
Jeruszka Urszula (1952- )
(1)
Jońca Dominika
(1)
Jurewicz Magdalena
(1)
Juul Jesper (1948- )
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kalkowska Magda
(1)
Kanios Anna
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Karoń Janina
(1)
Klimczak Kinga
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Konarska Maria
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Korczewska Elżbieta
(1)
Kornaś Dorota
(1)
Kosewska Bernadetta
(1)
Koterwas Agnieszka
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kozubek Joanna. Autor
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Krysztofik-Gogol Elżbieta
(1)
Kupiec Hubert
(1)
Kuracki Kamil
(1)
Kłysz-Sokalska Natalia
(1)
Ledóchowski Zbigniew
(1)
Year
2020 - 2022
(47)
2010 - 2019
(108)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(132)
Country
Poland
(156)
Language
Polish
(152)
English
(3)
German
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(21)
9-13 lat
(7)
Nauczyciele przedszkoli
(7)
Rodzice
(7)
6-8 lat
(6)
Dzieci
(6)
Przedszkola
(6)
Psycholodzy
(6)
Terapeuci zajęciowi
(5)
Młodzież
(4)
Pedagodzy
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
Bibliotekarze
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
14-17 lat
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci
(1)
Subject
Kompetencje społeczne
(107)
Dzieci
(18)
Kompetencje emocjonalne
(12)
Kompetencje medialne
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Uczniowie klas początkowych
(12)
Nauczyciele
(11)
Kompetencje kluczowe
(10)
Kompetencje komunikacyjne
(10)
Komunikacja społeczna
(10)
Nauczanie początkowe
(10)
Adaptacja społeczna
(9)
Dziecko autystyczne
(9)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(9)
Socjalizacja
(9)
Wychowanie przedszkolne
(9)
Kształcenie
(7)
Młodzież
(7)
Nauczanie
(7)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Przydatność zawodowa
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Wychowanie
(7)
Autyzm
(6)
Edukacja medialna
(6)
Interakcje społeczne
(6)
Uczniowie
(6)
Uczniowie szkół podstawowych
(6)
Internet
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Rozwój emocjonalny
(5)
Rynek pracy
(5)
Samopoznanie
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Uczenie się
(5)
Filologia polska
(4)
Psychologia społeczna
(4)
Szkolnictwo
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Cyfrowi tubylcy
(3)
Dziecko
(3)
Dziecko zdolne
(3)
Grupy rówieśnicze
(3)
Innowacje społeczne
(3)
Integracja społeczna
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Komunikacja wspomagająca
(3)
Kreatywność
(3)
Metody nauczania
(3)
Organizacja pracy
(3)
Osoby z autyzmem
(3)
Pedagogika społeczna
(3)
Program nauczania
(3)
Rzeczywistość wirtualna
(3)
Socjoterapia
(3)
Społeczeństwo informacyjne
(3)
Studenci
(3)
Trening umiejętności społecznych
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Uczucia
(3)
Aktywizacja społeczna
(2)
Autorytet
(2)
Bajkoterapia
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Dorosłość
(2)
Dorośli
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko niesłyszące
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Dziecko zaniedbane
(2)
Empatia
(2)
Inteligencja społeczna
(2)
Interakcja wychowawcza
(2)
Kadry
(2)
Kompetencje informacyjne
(2)
Kompetencje kulturowe
(2)
Kompetencje międzykulturowe
(2)
Kompetencje wychowawcze
(2)
Kształcenie ustawiczne
(2)
Motywacja
(2)
Multimedia
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Psychologia rozwojowa
(2)
Rodzina
(2)
Rodzina dysfunkcyjna
(2)
Specjalne potrzeby komunikacyjne
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Teoria umysłu
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Uczniowie szkół średnich
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Współzawodnictwo
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Wychowanie moralne
(2)
Subject: work
Cuore
(1)
Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela
(1)
Subject: time
2001-
(92)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1801-1900
(2)
1945-1989
(2)
Subject: place
Polska
(37)
Czechy
(2)
Niemcy
(2)
Gmina Czarna Białostocka (woj. podlaskie, pow. białostocki)
(1)
Holandia
(1)
Izrael
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Lubelszczyzna
(1)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Łotwa
(1)
Śląsk Cieszyński
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(73)
Artykuł z pracy zbiorowej
(59)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(46)
Scenariusz zajęć
(19)
Artykuł z czasopisma naukowego
(16)
Poradnik
(9)
Raport z badań
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Praca zbiorowa
(6)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Opracowanie
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry komputerowe
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura włoska
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(106)
Socjologia i społeczeństwo
(50)
Psychologia
(27)
Media i komunikacja społeczna
(17)
Nauka i badania
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Historia
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rozwój osobisty
(1)
156 results Filter
E-book
In basket
Date of change: 16.01.2022
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 16.01.2022
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 16.01.2022
Czasopismo tworzy forum wymiany wiedzy i upowszechniania wyników badań z zakresu nauk społecznych. Walorem czasopisma jest jego interdyscyplinarny charakter, umożliwiający rozpatrywanie zjawisk społecznych z różnych perspektyw badawczych. Publikujemy przede wszystkim artykuły dotyczące zagadnień stanowiących przedmiot zainteresowania demografii, ekonomii, filozofii, historii, komunikacji społecznej, polityki społecznej i socjologii. Czasopismo jest półrocznikiem, przyjmujemy teksty w językach polskim i angielskim.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 16.01.2022
Zamieszczone w książce Socjoterapia jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Teoria i praktyka artykuły wpisują się w interdyscyplinarny dyskurs na temat współczesnej pomocy psychologiczno-pedagogicznej. W przedkładanym czytelnikowi zbiorze opracowań znalazły się analizy stricte teoretyczne, jak i rozważania o charakterze empirycznym związane z praktyką pracy pomocowej. Oś narracji stanowi zjawisko socjoterapii: definicje, pojęcia, funkcje, znaczenie oraz stosowane metody i techniki. W pracy wyróżniono dwie części teoretyczną i praktyczną. W części pierwszej znalazły się prace zawierające definicje socjoterapii, diagnozę, opis czynników pomocowych oraz kompetencji socjoterapeuty. Podjęto także analizę problematyki zdrowia, optymizmu i kształtowania sił charakteru w socjoterapii oraz ukazano psychodynamiczne rozumienie tej formy pomocy. Wskazano także na znaczenie działań pomocowych w kontekście wyzwań współczesności. W części drugiej wskazano na możliwości zastosowania socjoterapii w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną, osobami niedostosowanymi społecznie oraz dokonano charakterystyki specyficznych metod możliwych do wykorzystania w socjoterapii takich jak: arteterapia, animaloterapia, relaks i wizualizacja, muzykoterapia, coaching, gra autobiograficzna.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 16.01.2022
Temat: Ustawy ; Morderstwa ; Podmioty prawa cywilnego ; Folwark ; Stowarzyszenie ; Dobra ; Prawo do zabezpieczenia ; Oświeceniowa filozofia kary ; Racjonalizacja kary kryminalnej ; Uzasadnienie kary kryminalnej ; Instrumenty pochodne ; Retrybutywizm karny ; Przestępczość ; Ochrona powietrza ; Wartość ; Prawa mniejszości ; Zbrodnie prawa międzynarodowego ; Organizmy genetycznie zmodyfikowane ; Kodeks postępowania cywilnego Republiki Litewskiej ; Rozwój regionalny ; Osobowość prawna ; Burke ; Model ekonometryczny ; Republika Litewska ; Interesariusze ; Instrumenty pomocy ; Pomoc regionalna ; Prawo ; Kryzys finansowy ; Budżety gospodarstw domowych ; Grupa społeczno-ekonomiczna ; Wielkość gospodarstwa ; Hiszpania ; Programy udziału w zyskach ; Opcje na akcje ; Postawy pracownicze ; Zmienne socjoekonomiczne ; Wynagrodzenia ; Zarządca ; Ekonom ; Aktywa niematerialne ; Powinności ; Czynsz ; Bezpośrednia partycypacja pracownicza ; Nowe formy organizacji pracy ; Delegowanie uprawnień ; Konserwatyzm ; Kompetencje menedżerskie ; Menedżer ryzyka ; Kapitał relacji ; Prawodawca ; Rynek OTC ; Kapitał ludzki ; Prawo naturalne ; Prawo wspólnotowe ; Unia Europejska ; Ochrona praw nabytych ; Ochrona wód ; Pomoc horyzontalna ; Hume ; Samorząd ; Prawo żywnościowe ; Pomoc sektorowa ; Prawo cywilne ; Postępowanie cywilne ; Regulacje ; Reformy ; Prawo ochrony środowiska ; Pomoc publiczna ; Utylitaryzm karny ; Ludobójstwo ; Partycypacja finansowa ; Polska ; Wiek emerytalny ; Innowacyjność ; Giełda papierów wartościowych ; Zarządzanie ryzykiem ; Wycena ; Kulturowe ludobójstwo
„Studia Prawno-Ekonomiczne” są jednym z nielicznych w kraju wydawnictw ciągłych, koncentrujących uwagę na problematyce wspólnej dla środowisk ekonomicznych i prawniczych. Na ich łamach wypowiadają się wybitni krajowi przedstawiciele nauk ekonomicznych i prawniczych (blisko 80 profesorów i doktorów habilitowanych), a ponadto debiutujący, utalentowani młodzi pracownicy nauki z terenu całego kraju, są więc wydawnictwem par excellence naukowym. Zasięg oddziaływania czasopisma jest zdecydowanie ponadregionalny. Docierają one nie tylko do środowisk naukowych w całym kraju, ale i do przedstawicieli praktyki, zarówno gospodarczej, jak i obejmującej radców prawnych oraz sądownictwo. Świadczy o tym ogólne zainteresowanie wydawnictwem oraz pozyskiwanie przez Redakcję coraz to nowych autorów, chętnych do publikacji swoich artykułów. W ostatnich latach „Studia Prawno-Ekonomiczne” goszczą na swoich łamach osoby rozpoczynające swoją karierę zawodową w innych ośrodkach akademickich. Są także jedną z ważniejszych pozycji wymiany międzybibliotecznej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 16.01.2022
Na czym polega dojrzałość umysłowa dziś, dla Twojego pokolenia, które niedługo może być określane jako pokolenie ekranów i aplikacji? Na pierwszym roku studiów w szczególny sposób ujawni się dylemat: czy imitować wzorce znalezione w źródłach, czy twórczo je przekształcać i wykazać inwencję oraz oryginalność. Ten podręcznik ma pomóc Ci rozeznać się w całkiem podstawowych umiejętnościach i kompetencjach potrzebnych w samodzielnym uczeniu się. Postaraliśmy się zebrać najprostsze i najzwięźlejsze porady i przepisy dla rozpoczynających studia, a więc dla Ciebie! Te kompetencje będą ważne nie tylko tu i teraz, na UŁ, ale w samodzielnym uczeniu się przez całe życie. Jarosław Płuciennik Kinga Klimczak
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Article
In basket
E-book
In basket
Date of change: 08.01.2022
E-book "Twoje kompetencje miękkie. Soft skills" to kompendium wiedzy, który dostarcza rzetelnych informacji z tematyki wybranych umiejętności miękkich. E-book zawiera VI rozbudowanych rozdziałów, porusza obszary tj. umiejętności osobisto – personalne, przywództwa i zarządzania, komunikacji międzyludzkiej, rozwiązywania problemów czy zarządzania sobą w czasie. Wszystkie wspomniane informacje możesz z powodzeniem wykorzystać w życiu codziennym i zawodowym. E-book “Twoje kompetencje miękkie. Soft skills” jest nieodzownym narzędziem pracy nad sobą, formą samorozwoju, poznania swoich mocnych i słabych stron, a wszystko po to, by otaczający świat był bardziej dla Ciebie, a nie przeciwko. Cel: samopoznanie, samorozwój, jako wstęp do dalszych profesjonalnych szkoleń, podczas wykładów, seminariów z wyżej wymienionej tematyki.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 08.01.2022
Książka dostarcza rzetelnej wiedzy na temat kompetencji społecznych i ich znaczenia dla funkcjonowania dziecka w otoczeniu społecznym. Omówiono w niej narzędzia ułatwiające nauczycielom diagnozę kompetencji społecznych dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym. Przedstawiono także propozycję sposobów poznawania umiejętności współpracy dzieci w młodszym wieku szkolnym z perspektywy dziecka, rówieśników i nauczyciela. Diagnoza kompetencji społecznych dzieci może być punktem wyjścia w planowaniu pracy wychowawczej lub sposobem sprawdzenia efektów działań już podjętych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Article
In basket
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46620 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46619 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 46618 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46601 (1 egz.)
E-book
In basket
Date of change: 07.12.2021
Monografia koncentruje się wokół rozważań na temat szczególnej roli nauczycieli- wychowawców, wykraczającej poza stricte dydaktyczne wymagania, na ich relacjach z uczniami, mających na celu wspieranie i pomaganie im w zmaganiu się z sytuacjami stresującymi, trudnymi, w procesach podejmowania decyzji. Działania te wymagają uważności, identyfikacji potrzeb ucznia, w kontekście znajomości jego sytuacji edukacyjnej i życiowej, mobilizacji do podjęcia działań i zastosowania zróżnicowanych strategii pomocowych, przede wszystkim opartych na efektywnej komunikacji z dziećmi i młodzieżą. W tym zakresie niezbędne są też rozbudowane kompetencje społeczne, które nauczyciel-wychowawca może wykorzystać w procesach wspierania uczniów. Zawarte w monografii wyniki badań (realizowanych w różnych paradygmatach badawczych) pochodzą z wielu rozmaitych ujęć badawczych. Ich wyniki posłużyły do zilustrowania (nie)wspierającej roli wychowawców klas, z uwzględnieniem ich kompetencji społecznych, diagnozowanych z perspektywy uczniowskiej i nauczycielskiej. Zadaniem tej refleksji jest przede wszystkim wskazanie na procesy pomocy i wsparcia adresowanego do uczniów, obecne w przestrzeni szkoły, które kreuje nauczyciel-wychowawca. Publikacja jest adresowana zarówno do teoretyków zajmujących się edukacją, w tym takimi subdyscyplinami pedagogiki, jak poradnictwo, pedagogika szkoły, pedeutologia, jak też do praktyków, decydentów wpływających na kształt szkoły, a przede wszystkim samych nauczycieli.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 07.12.2021
E-book “Samoocena umiejętności interpersonalnych…” zawiera w sobie kwestionariusz samooceny – test, który omawia 6 głównych zagadnień: I Komunikacja werbalna II Aktywne słuchanie III Komunikacja w grupie IV Inteligencja emocjonalna V Zarządzanie sobą w czasie VI Przywództwo – lider Umiejętności interpersonalne są podstawą naszej codzienności – w życiu prywatnym, w domowym zaciszu, na studiach, podczas spotkań towarzyskich, a przede wszystkim w przestrzeni zawodowej. Niniejszy kwestionariusz pozwoli Ci na mocniejsze określenie swoich atrybutów oraz wykrycie słabszych stref. Możesz go wykorzystać w życiu codziennym i zawodowym. Kwestionariusz jest również nieodzownym narzędziem pracy we wszelkiego rodzaju spotkaniach szkoleniowych, zawodowych lub do pogłębiania wiedzy placówkach oświatowych. Cel e-booka “Samoocena umiejętności interpersonalnych…”: samopoznanie, samorozwój, jako wstęp do dalszych profesjonalnych szkoleń, podczas wykładów, seminariów z wyżej wymienionej tematyki.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again