Forma i typ
Artykuły
(4)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Autor
Cęcelek Grażyna
(1)
Kulesza Marta (1979- )
(1)
Ludwikowska Katarzyna
(1)
Muszyński Marcin
(1)
Płóciennik Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Konstruktywizm społeczny
(3)
Aktywizacja zawodowa
(1)
Badania naukowe
(1)
Behawioryzm
(1)
Kapitał społeczny
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Konstruktywizm
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Metodologia
(1)
Nauczyciele
(1)
Optymalizacja
(1)
Paradygmat
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Rodzina
(1)
Starość
(1)
Starzenie się
(1)
Szkolnictwo
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Niemcy
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
5 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 20.11.2021
Kolejna publikacja z serii „Edukacja dla Mądrości”, inspirowanej koncepcją i dokonaniami Roberta J. Sternberga (teaching for wisdom), stanowi syntetyczne i zarazem nowe ujęcie kategorii mądrości dziecka. Oparta została na wynikach badań własnych autorki przeprowadzonych wśród starszych dzieci przedszkolnych. Czytelnik znajdzie tu przegląd zagadnień teoretycznych związanych z pojmowaniem kategorii mądrości - autorka ilustruje wielość znaczeń przypisywanych temu pojęciu, a także liczne uwarunkowania procesu dochodzenia do mądrości. Zagadnieniom teoretycznym towarzyszy część prezentująca wyniki własnych nowatorskich badań autorki opartych na samodzielnie skonstruowanych narzędziach badawczych. Przedstawione wnioski stanowią bogaty, świetny i poznawczo wartościowy materiał, także dla praktyki pedagogicznej, co odzwierciedlają umieszczone na końcu postulaty, przydatne tym bardziej, że poruszany problem ma kluczowe znaczenie dla edukacji i dużą nośność dla praktyki. Celne powiązanie uzyskanych wyników z postulatami pedagogicznymi daje świadectwo znajomości realiów, problemów i sposobów funkcjonowania współczesnego przedszkola. Z recenzji prof. dr hab. Iwony Czai-Chudyby W serii ukazały się: E. Płóciennik, Rozwijanie mądrości dziecka. Koncepcja i wskazówki metodyczne E. Płóciennik, Rozwijanie mądrości w praktyce edukacyjnej. Scenariusze zajęć w przedszkolu i szkole podstawowej E. Płóciennik, Rozwijanie mądrości w praktyce edukacyjnej. Scenariusze zajęć dla młodzieży Robert J. Sternberg, Linda Jarvin, Elena L. Grigorenko, Mądrość, inteligencja i twórczość w nauczaniu. Jak zapewnić uczniom sukces
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej