Forma i typ
Książki
(9)
Artykuły
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Autor
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Henry Jane
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Joseph Stephen
(1)
Kasser Tim
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lawrence G. Calhoun
(1)
Linley Alex P
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
Schwartz Barry
(1)
Sherman K. David
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Taylor E. Shelley
(1)
Tedeschi Richar G
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Ward Andrew
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(12)
Optymizm
(6)
Reklama
(6)
Konsumenci (ekonomia)
(4)
Decyzje
(3)
Marketing
(3)
Psychologia
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Zachowanie
(2)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Konsumenci
(1)
Motywacja
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Socjalizacja
(1)
Spożycie
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł problemowy
(2)
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.01.2024
(Zastosowania Psychologii)
Bibliografia na stronach 144-157.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 30.07.2021
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 s. : ilustracje kolor. ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 30.07.2021
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 27.07.2021
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faksymilia, fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Psychologia ekonomiczna to bardzo szeroka dziedzina. Obejmuje analizę zachowania w różnych sferach ekonomii, takich jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, funkcjonowanie w systemie podatkowym, hazard czy inwestowanie. Dociekania psychologii ekonomicznej dotyczą nie zachowań poszczególnych jednostek, ale zachowań podmiotów gospodarczych. Lektura z pewnością doprowadzi do lepszego zrozumienia psychologicznych aspektów działań ekonomicznych przez polityków i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38824, 38240 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.03.2018
Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich / Małgorzata Kossowska. W: Psychologia poznawcza w praktyce : ekonomia, biznes, polityka / red. nauk. Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz.z, s. 333-351. - 2012.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40167, 40080 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
(Film i Media Audiowizualne)
Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Wpływ treści mediów na zmianę kulturowych konstruktów "dziecka (dzieciństwa)", "dorosłego (dorosłości)" i życia rodzinnego. Analiza zmieniających się światów wartości, ujawniających się w przekazach medialnych. Przedstawienie roli dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego oraz rozrywek i zabaw dla dzieci - ich zagrożeń i korzyści. Ukazanie socjalizacji dziewczynek i chłopców w potrzasku kulturowych pułapek oraz obrazu dziecka w mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Streszczenie: Książka prezentuje podstawowe techniki i mechanizmy oddziaływania reklamy na konsumentów. Może stanowić doskonałe źródło wiedzy zarówno dla tych, którzy tworzą komunikaty reklamowe, jak i dla tych, którzy je odbierają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407]
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36634 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej