Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(4)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Luberda Michał
(8)
zbiorowa Praca
(2)
Adamczewski Stanisław
(1)
Baniewska Zofia
(1)
Bryzek Renata
(1)
Doroszewski Witold (1899-1976)
(1)
Dąbrowska Maria
(1)
Górski Konrad
(1)
Jakubowski Jan Zygmunt (1909-1975)
(1)
Kamiński Robert (nauki ekonomiczne)
(1)
Klemensiewicz Zenon (1891-1969)
(1)
Klukowska Iwona
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Lewis Clive Staples
(1)
Macużanka Zenona
(1)
Miczka-Pajestka Monika
(1)
Mikuła Bogusz (1966- )
(1)
Nowel Ewa
(1)
Ostrowski Witold przekł
(1)
Panek Wacław
(1)
Pilch Anna (1960- )
(1)
Przyboś Julian
(1)
Rusek Marty
(1)
Szacki Jerzy (1929-2016)
(1)
Wasilewski Andrzej (1928-2009)
(1)
Zgrzywa-Ziemak Anna
(1)
Zielonka Michał
(1)
Znaniecki Florian (1882-1958)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Szkoły średnie
(2)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Temat
Wiedza o kulturze
(21)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(5)
Język polski
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Nauczanie
(3)
Kultura
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sztuka
(2)
Uczenie się
(2)
Wiedza
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Dąbrowska, Maria (1889-1965)
(1)
Edukacja historyczna
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Filologia polska
(1)
Fotografie
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Ikoniczność (językozn.)
(1)
Internet
(1)
Język
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura wiedzy
(1)
Lankosz, Borys (1973- )
(1)
Literatury europejskie
(1)
Malarstwo europejskie
(1)
Materiały pomocnicze dla szkół średnich
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauka
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Otwartość poznawcza
(1)
Pluralizm społeczny
(1)
Podstawa programowa
(1)
Polska
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Religia
(1)
Rozumienie
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Różnorodność
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Sztuka chrześcijańska
(1)
Tradycja
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: dzieło
Ziarno prawdy (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(10)
Artykuł z czasopisma fachowego
(10)
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Artykuł fachowy
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Historia
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
29 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Wspólną ramą odniesienia dla artykułów zamieszczonych w tomie 64/3 Przeglądu Socjologicznego jest szeroko rozumiana problematyka kultury rozważana w odniesieniu do różnych aspektów współczesności. Autorzy tekstów koncentrują się zwłaszcza na tematyce konsumpcji kulturowej, socjologii muzyki oraz przemianach religijności. Punktem wyjścia dla rozważań na temat, często ostatnio dyskutowanego, zjawiska konsumpcji kulturowej jest analiza oparta o charakterystykę struktury współczesnego społeczeństwa (po)nowoczesnego i związanej z tym płynności gustów odbiorców. Na uwagę zasługuje tu zwłaszcza dyskutowane w tekstach pojęcie wszystkożerności, jak się zdaje, niewystarczająco wykorzystywane w polskiej socjologii kultury. Z kolei intencją Autorów artykułów prezentujących dorobek socjologii muzyki było przede wszystkim przedstawienie Czytelnikowi tej, ciągle mało znanej w socjologii polskiej, subdyscypliny. Teksty mają charakter informacyjno-analityczny. Ich lektura daje wyobrażenie o pracach badawczych i zainteresowaniach teoretycznych socjologów muzyki oraz umożliwia wgląd do szerokiej literatury przedmiotu. Ostatni zamieszczony w tym tomie Przeglądu Socjologicznego tekst poświęcony jest problematyce religijności w Rosji. W artykule przedstawiony jest zarówno kontekst historyczny jak i zachodzące współcześnie w społeczeństwie rosyjskim procesy przemian religijności. Rozpatrywane tu kwestie, w perspektywie szerzej rozumianych zmian kulturowych i społecznych, można rozważać nie tylko w odniesieniu do zaprezentowanego studium przypadku.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
OD REDAKCJI "Zaczęła się wprawdzie przed 30 laty, ale wiek XXI przynosi jej wyraźną intensyfikację i konkretyzację. Chodzi o debatę na temat znaczenia wiedzy dla gospodarki i życia społecznego. Debata jest tym bardziej potrzebna, że problem nie jest jednoznaczny, a rozmaite perspektywy badawcze i praktyczne, niekiedy bardzo różniące się między sobą, wzbogacają argumentację. Niniejszy zeszyt „Przeglądu Socjologicznego” poświęcamy zagadnieniu „społeczeństwa wiedzy” (knowledge-based society) w zróżnicowanym interdyscyplinarnie i analitycznie ujęciu".(fragment)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Sztuka rysunku - multimedialny kurs rysowania grafik / Michał Luberda // BIBLIOTEKA W SZKOLE/ Dodatek: BIBLIOTEKA. Centrum informacji 03/2015. - 2015, nr 7-8, s. 22-25.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Wiedza o kulturze w edukacji historycznej / Małgorzata Strzelecka // WIADOMOŚCI HISTORYCZNE. - 2007, nr 1, s.53-53.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej