Forma i typ
Książki
(2)
Artykuły
(1)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(2)
Basińska Małgorzata Anna
(1)
Dragan Wojciech Łukasz
(1)
Dukowicz Agata
(1)
Korendo Marta
(1)
Malanowski Łukasz
(1)
Oniszczenko Włodzimierz
(1)
Paczkowska Agnieszka
(1)
Sikorska Julia
(1)
Stala Karolina
(1)
Szmalec Jacek
(1)
Szocińska Agnieszka
(1)
Szymańska Justyna
(1)
Trojan Maciej
(1)
Wieczór Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Logopedzi
(2)
Rodzice
(2)
Terapeuci
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Pedagodzy
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci wczesnej interwencji
(1)
Temat
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Lateralizacja
(3)
Sprawność motoryczna
(3)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(2)
Niemowlę
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Czytanie globalne
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Język dziecka
(1)
Lateralizacja słuchowa
(1)
Metoda Krakowska
(1)
Mowa
(1)
Neurobiologia
(1)
Okres prenatalny
(1)
Pamięć
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój motoryczny
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Ruch
(1)
Słuch
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wymowa
(1)
Zabawa
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Biologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 20.02.2024
Bibliografia przy rozdziałach.
Przedstawiono dziedziny rozwoju dziecka (rozwój sprawności motorycznej i manualnej, rozwój spostrzegania wzrokowego, rozwój percepcji słuchowej, rozwój mowy, rozwój zabawy, rozwój zachowań społecznych i emocji) z podziałem na: pierwszy rok życia, wiek poniemowlęcy, wiek przedszkolny. Omówiono: kształtowanie się dominacji stronnej, pamięć (krótko), wczesną naukę czytania w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym. Podany w książce czas pojawienia się kolejnych umiejętności dotyczy dzieci prawidłowo rozwijających się i służy ocenie, kiedy brak określonych funkcji należy uznać za niepokojący. Do każdego zagadnienia podano propozycje ćwiczeń usprawniających.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 43046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48043 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Agata Dukowicz, Julia Sikorska, Justyna Szymańska, Maciej Trojan: Asymetria funkcjonalna mózgu w badaniach z udziałem naczelnych [Functional asymmetry of the brain in studies of primates], s. 7–28; Małgorzata Anna Basińska, Agnieszka Szocińska: Temperament a występowanie syndromów psychosomatycznych według The Diagnostic Criteria for Psychosomatic Research – DCPR u pacjentów z chorobami kardiologicznymi [Temperament and the occurrence of psychosomatic syndromes described in the Diagnostic Criteria for Psychosomatic Research – DCPR taking into consideration patients with heart diseases], s. 29–46; Karolina Stala, Łukas z Malanowski: Rozpoznawanie emocji przez sprawców przestępstw seksualnych [Emotion recognition in sex offenders], s. 47–64; Włodzimierz Oniszczenko, Wojciech Łukasz Dragan: Cechy temperamentu w ujęciu Regulacyjnej Teorii Temperamentu: związek z zaburzeniami psychicznymi i ich genetycznym podłożem [Temperament traits in terms of Regulative Theory of Temperament: The relationship with mental disorders and their genetic background], s. 66–92.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej