Forma i typ
Książki
(5)
Artykuły
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Autor
Baran Jolanta
(1)
Bobik Bogumiła
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Cierpiałowska Tamara
(1)
Europejska Agencja Rozwoju Edukacji Uczniów ze Specjalnymi Potrzebami
(1)
Kaiser Izabella
(1)
Korzeniewska Ewa
(1)
Kyriazopoulou Mary
(1)
Mikruta Adama
(1)
Naprawa Renata
(1)
Smykowska Dorota
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Weber Harald
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Temat
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(3)
Młodzież niepełnosprawna
(3)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(3)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Matematyka
(1)
Metoda projektów
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wybór zawodu
(1)
Łódź (woj. łódzkie ; okręg)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41936 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Autorzy książki rozważają, jak we współczesnym świecie zapewnić równe miejsce osobom z niepełnosprawnością wśród pełnosprawnych, stawiają pytania dotyczące zadań pedagogiki specjalnej: czy głównym terenem jej działań powinny być instytucje specjalne; czy pedagog specjalny, który chce pracować w nurcie ogólnodostępnej edukacji, ma być utożsamiany przede wszystkim z nauczycielem wspierającym; jak i gdzie można wykorzystać jego profesjonalną wiedzę i umiejętności; co należy zmienić w kształceniu pedagogów specjalnych; czy profilaktyka i wspieranie rozwoju osób z niepełnosprawnością to obecnie najważniejsze zadania. Teksty zamieszczone w niniejszej publikacji nawiązują do aktualnego dorobku nauk społecznych i tendencji praktycznych w pedagogice specjalnej krajów zachodnich. Ponadto respektują one wysokie kryteria naukowości i potrzeby praktyczne, dlatego książka powinna istotnie przyczynić się do poprawy stanu polskiej pedagogiki specjalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39436 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej