Forma i typ
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(5)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Brewczyńska Magdalena
(1)
Bularca Maria Christina
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Coman Claudiu (1968- )
(1)
Gawecka Magdalena
(1)
Jesionek Marta
(1)
Kamińska-Smolarek Izabela
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Manczak Iryna
(1)
Oruba Norbert
(1)
Osmólska Iwona
(1)
Rodzeń Daniel
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(12)
angielski
(1)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Media społecznościowe
(6)
Marketing społecznościowy
(5)
Biblioteki szkolne
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Facebook
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Blogi
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Instagram
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Miasta
(1)
Nieruchomości
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Public relations w internecie
(1)
Regiony (administracja)
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Szkoły wyższe
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Universitatea Transilvania (Braszów)
(1)
Wizerunek medialny
(1)
Wizerunek uczelni
(1)
Zarządzanie informacją
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Powiat lęborski (woj. pomorskie)
(1)
Rumunia
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(5)
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(3)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
13 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju influencer marketingu, a osoby influencerów zyskują tam status gwiazd. Ich niezwykły potencjał nie mógł umknąć właścicielom marek, dla których influencerzy każdego dnia stają się wyjątkowymi ambasadorami, adwokatami, a w wielu wypadkach także rzecznikami. lnfluencer marketing to obecnie jedno z najbardziej kreatywnych narzędzi komunikacyjnych, w połączeniu z nowymi mediami tworzące w oczach potencjalnego i aktualnego klienta niezwykłą wartość, której oryginalność inspiruje, motywuje i kreuje bardzo konkretne działania nabywcze. Co warte podkreślenia, influencer marketing wydaje się nie znać ograniczeń wiekowych, doskonale daje sobie radę zarówno w najmłodszych, jak i najstarszych grupach odbiorców, stwarzając tym ostatnim szanse na nieznane im dotychczas doznania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 22.08.2023
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Data zmiany: 25.04.2023
Copywriting : trafiaj słowem w umysły odbiorców / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 210, [1] strona ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 201-[211].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.12.2022
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47283 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej