Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Dzienniak-Pulina Daniela
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Pokrzycka Lidia
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Public relations
(4)
Media
(2)
Media relations
(2)
Biblioteka szkolna
(1)
Globalizacja
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikowanie międzynarodowe
(1)
Kształcenie podyplomowe
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody nauczania
(1)
Porozumiewanie się
(1)
Praca socjalna
(1)
Public relations w internecie
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 13.12.2023
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione, wydanie I w Wydawnictwie Naukowym PWN. - Warszawa : PWN, 2023. - 354 strony : fotografie, ilustracje, mapa, wykresy ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów kierunków dziennikarskich związanych z marketingiem, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47995 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 22.12.2022
Tytuł oryginału: The new rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47283 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 25.07.2019
Bibliografia na stronach 69-70.
Streszczenie w języku angielskim.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Cele i sposoby porozumiewania się młodzieży w mediach interaktywnych / Beata Wrona // JĘZYK POLSKI w GIMNAZJUM. - 2009/2010, nr 2, s. 33-45.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Komunikowanie międzynarodowe / Beata Ociepka. - Wrocław : Wydawnictwo "Astrum", 2002. - 231,[1] s. ; 24 cm.
(Kreatywność)
Wprowadzenie do komunikowania międzynarodowego i ...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37869 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej