Form of Work
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Lewicka Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
1 result Filter
E-book
In basket
Date of change: 23.06.2022
Spis tre艣ci [Contents] Dorota Rutkowska, Krzysztof Przybyszewski: Efekt sformu艂owania (framing effect): zaanga偶owanie poznawczego wysi艂ku a wp艂yw kontekstualnych informacji o zysku lub stracie na podejmowanie decyzji [Framing effect: Cognitive effort and influence of contextual cues about gains and losses on decision making], doi: 10.7366/1896180020153401, s. 248鈥265; Oleg Gorbaniuk, Ewelina W艂odarska: Markery Wielkiej Sz贸stki polskiego leksykonu osobowo艣ci w badaniach samoopisowych, [Adjective markers of Polish indigenous lexical personality factors: A self-rating study], doi: 10.7366/1896180020153402, s. 266鈥282; Tomasz Besta, Maria Ka藕mierczak, Magdalena B艂a偶ek: Przynale偶no艣膰 grupowa i poczucie osobistego sprawstwa: rola fuzji to偶samo艣ci i klarowno艣ci Ja, [Group adherence and personal agency: The role of identity fusion and self-concept clarity], doi: 10.7366/1896180020153403, s. 283鈥295; Andrzej Nowak, Karolina Ziembowicz, Agata Zab艂ocka-Bursa, Wies艂aw Bartkowski: Wp艂yw spo艂eczny z perspektywy obiektu wp艂ywu: teoria i modele symulacyjne [Social influence from the 鈥榦bject of impact鈥 perspective: Theory and a simulation model], doi: 10.7366/1896180020153404, s. 296鈥309; Anna Filip, Marta Bia艂ecka-Pikul: Rozumienie autoprezentacji przez dzieci: rola teorii umys艂u i trafno艣ci wiedzy matek o my艣leniu ich dzieci, [Understanding self-presentation by children: The role of theory of mind and accuracy of mothers鈥 knowledge about their children鈥檚 thinking], doi: 10.7366/1896180020153405, s. 310鈥323; El偶bieta Stojanowska: Wp艂yw rodzaju wzbudzonego Ja na efektywno艣膰 autopromocji i ingracjacji os贸b o r贸偶nej p艂ci psychologicznej [Influence of self 鈥 construal priming on effectiveness of self: Promotion and ingratiation in people differing in psychological gender], doi: 10.7366/1896180020153406, s. 324鈥334; Anita Zbieg, Aleksandra S艂owi艅ska, B艂a偶ej 呕ak: Si艂a relacji interpersonalnej: wst臋pna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relationships: Initial test of the theory and method], doi: 10.7366/1896180020153407, s. 335鈥351.
Dost臋p do tre艣ci elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbi贸r kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again