Form of Work
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(5)
Książki
(3)
Status
available
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Author
Bilewicz-Kuźnia Barbara
(1)
Buła Anna
(1)
Filipiak Ewa Maria
(1)
Grudniewska Magdalena
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Kuryło-Pawliczek Marta
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Lubomirska Krystyna
(1)
Michalski Jarosław (1964- ; pedagog)
(1)
Pilarska Paula
(1)
Pędzich Angelika
(1)
Raszka Renata
(1)
Łukasiewicz-Wieleba Joanna
(1)
Śliwiński Krzysztof
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(9)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
Myślenie
(7)
Myślenie twórcze
(5)
Uczenie się
(3)
Matematyka
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Poznanie
(2)
Badania jakościowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Mowa
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Otwartość poznawcza
(1)
Pedagogika
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Rozumienie
(1)
Rozumowanie (log.)
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Studenci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Techniki Freineta
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: work
Kreatywność jako wymiar profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji
(1)
Subject: time
2001-
(6)
Subject: place
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Nowy Dwór Mazowiecki (woj. mazowieckie)
(1)
Polska
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
13 results Filter
No cover
No cover
Article
In basket
Date of change: 22.05.2021
Style naszego poznawania / Krzysztof Śliwiński // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2015, nr 4, s. 67-73.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46098 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Date of change: 06.12.2016
Streszczenie: W artykule przedstawiono wyniki ogólnopolskiego badania Szkoła samodzielnego myślenia w części poświęconej umiejętności argumentowania. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie uczniów z pięciu typów szkół: szkoły podstawowej (klasy IV), gimnazjum (klasy I), liceum, technikum, szkoły zawodowej (klasy I i ostatnie w cyklu kształcenia). Analiza uczniowskich prac umożliwiła nakreślenie obrazu świata młodych ludzi w części dotyczącej poglądów na temat szkoły i edukacji oraz uznawanych wartości. Zdecydowana większość uczniów deklarowała w swoich tekstach potrzebę funkcjonowania szkoły jako instytucji, zaś wśród ważnych dla nich wartości wymieniano najczęściej: wykształcenie, przyjaźń, dobrą pracę, miłość, poczucie bezpieczeństwa, zdrowie, tolerancję. (http://www.edukacja.ibe.edu.pl/pl/archiwum)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 22060, 22059 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Date of change: 28.10.2016
Bibliogr. s. 145-[147].
Streszczenie: Na podstawie eksperymentów diagnostycznych: dziecięcego liczenia i rozumowania operacyjnego w zakresie potrzebnym do opanowania pojęcia liczby autorka przeprowadza badania dzieci głuchych i niedosłyszących rozpoczynających naukę w klasie I. Określa poziom intelektualnych kompetencji do uczenia się matematyki w szkole. Omawia działania stymulujące ich rozwój w zależności od możliwości poznawczych, wykonawczych i komunikacyjnych. Podaje metody i scenariusze badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34687 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again