Forma i typ
Artykuły
(12)
Publikacje naukowe
(7)
Książki
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Bilewicz-Kuźnia Barbara
(1)
Buła Anna
(1)
Dudel Barbara
(1)
Filipiak Ewa Maria
(1)
Grudniewska Magdalena
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Kuryło-Pawliczek Marta
(1)
Latoch-Zielińska Małgorzata
(1)
Lubomirska Krystyna
(1)
Michalski Jarosław (1964- ; pedagog)
(1)
Nawolska Barbara
(1)
Pilarska Paula
(1)
Pędzich Angelika
(1)
Raszka Renata
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Łukasiewicz-Wieleba Joanna
(1)
Śliwiński Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(11)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Myślenie
(8)
Myślenie twórcze
(6)
Uczenie się
(3)
Matematyka
(2)
Myślenie matematyczne
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Poznanie
(2)
Studenci
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Badania jakościowe
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Mowa
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Otwartość poznawcza
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Rozumienie
(1)
Rozumowanie (log.)
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Techniki Freineta
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wyobraźnia
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: dzieło
Kreatywność jako wymiar profesjonalizacji przyszłych nauczycieli wczesnej edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Nowy Dwór Mazowiecki (woj. mazowieckie)
(1)
Polska
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Raport z badań
(5)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Matematyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
16 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 23.05.2022
Interdyscyplinarne czasopismo humanistyczne, istniejące od 1957 roku. Do 2014 roku ukazywało się jako dwumiesięcznik, od 2015 roku jest kwartalnikiem. Publikowane są w nim artykuły problemowe (krajowe i zagraniczne) z zakresu różnych dyscyplin: literaturoznawstwa, historii, kulturoznawstwa, socjologii, filozofii, psychologii i językoznawstwa. Zamieszczane są również przekłady oraz materiały i przyczynki, dyskusje i polemiki, recenzje i przeglądy. Adresowane przede wszystkim do środowiska naukowego, nie pomija jednak czytelnika mniej profesjonalnego, zwłaszcza nauczycieli, studentów oraz inteligencji zainteresowanej problematyką humanistyczną.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Style naszego poznawania / Krzysztof Śliwiński // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2015, nr 4, s. 67-73.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46098 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Streszczenie: W artykule przedstawiono wyniki ogólnopolskiego badania Szkoła samodzielnego myślenia w części poświęconej umiejętności argumentowania. Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej próbie uczniów z pięciu typów szkół: szkoły podstawowej (klasy IV), gimnazjum (klasy I), liceum, technikum, szkoły zawodowej (klasy I i ostatnie w cyklu kształcenia). Analiza uczniowskich prac umożliwiła nakreślenie obrazu świata młodych ludzi w części dotyczącej poglądów na temat szkoły i edukacji oraz uznawanych wartości. Zdecydowana większość uczniów deklarowała w swoich tekstach potrzebę funkcjonowania szkoły jako instytucji, zaś wśród ważnych dla nich wartości wymieniano najczęściej: wykształcenie, przyjaźń, dobrą pracę, miłość, poczucie bezpieczeństwa, zdrowie, tolerancję. (http://www.edukacja.ibe.edu.pl/pl/archiwum)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22060, 22059 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Bibliogr. s. 145-[147].
Streszczenie: Na podstawie eksperymentów diagnostycznych: dziecięcego liczenia i rozumowania operacyjnego w zakresie potrzebnym do opanowania pojęcia liczby autorka przeprowadza badania dzieci głuchych i niedosłyszących rozpoczynających naukę w klasie I. Określa poziom intelektualnych kompetencji do uczenia się matematyki w szkole. Omawia działania stymulujące ich rozwój w zależności od możliwości poznawczych, wykonawczych i komunikacyjnych. Podaje metody i scenariusze badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34687 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej