Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Autor
Borys Edyta
(1)
Gradowska Jolanta
(1)
Jeżowski Mateusz
(1)
Maliszewska Kazimiera
(1)
Pachocki Michał
(1)
Prokowska Teresa
(1)
Rybińska Agnieszka (edukacja)
(1)
Stępiński Adam
(1)
Willan-Horla Lidia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Bibliotekarze
(1)
Temat
Programy edukacyjne UE
(5)
Dobre praktyki
(2)
Erasmus+ (program)
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
eTwinning (program)
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Leonardo da Vinci (program)
(1)
Mobilność edukacyjna
(1)
Nauczanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczenie się
(1)
Umiędzynarodowienie nauki i edukacji
(1)
Współdziałanie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 15.04.2021
Program Leonardo da Vinci / oprac. Kazimiera Maliszewska. W: Otwarta Szkoła. 1998, nr 1, s.5.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 23.12.2020
Wpływ zagranicznych mobilności edukacyjnych na rozwój postaw przedsiębiorczych / Mateusz Jeżowski, Michał Pachocki, Agnieszka Rybińska. W: Kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych : obszary : przedsiębiorczość jako kompetencja kluczowa, kształtowanie kompetencji przedsiębiorczych w edukacji, doświadczenia międzynarodowe w zakresie kształtowania kompetencji przedsiębiorczych. s. 266-281. - 2020.
Bibliografia na stronach 280-281.
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej