Form of Work
Artykuły
(960)
Książki
(139)
Publikacje fachowe
(118)
Publikacje naukowe
(108)
E-booki
(20)
IBUK Libra
(20)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Czasopisma
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Filmy i seriale
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
available
(140)
unavailable
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(144)
Author
Lewoc Michał
(13)
Goetz Magdalena
(12)
Durda Renata
(11)
Spurek Sylwia
(11)
Dyjakon Dorota
(8)
Chojnacki Adam
(7)
Jarosz Ewa
(7)
Lewicka-Zelent Agnieszka
(7)
Wrona Grzegorz
(7)
Kałucka Renata
(6)
Szczupaczyńska Paulina
(6)
Bilska Ewa
(5)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(5)
Ludorowska Agnieszka
(5)
Niebieska Linia
(5)
Nowakowska Anna Maria (1960- )
(5)
Olszewska Agnieszka
(5)
Tłuściak-Deliowska Aleksandra
(5)
Łukowska Katarzyna
(5)
Antoniak Piotr
(4)
Bińczycka Jadwiga (1930-2019)
(4)
Czapczyńska Agnieszka
(4)
Dąbkowski Mirosław R
(4)
Gryszka Adrianna
(4)
Klimczak Wioletta
(4)
Kordaczuk-Wąs Marzena
(4)
Lizińczyk Sebastian
(4)
Michalak Marek (1971- )
(4)
Pospiszyl Irena
(4)
Węgrzynowicz Hanna
(4)
Bukowska Aneta
(3)
Czarkowska Małgorzata
(3)
Fenik-Gaberle Katarzyna
(3)
Foks Ewa
(3)
Garstka Tomasz
(3)
Grabowiec Anna
(3)
Grzymała Justyna
(3)
Herman Judith Lewis
(3)
Jonakowska Ewa
(3)
Kacmajor Magdalena
(3)
Kalinowska Danuta
(3)
Kopciewicz Lucyna (1972- )
(3)
Kulesza Katarzyna
(3)
Kuźmicz Maria
(3)
Maćkowicz Jolanta
(3)
Pawłowska Maria M
(3)
Przybysz-Zaremba Małgorzata
(3)
Przygoda Daniel
(3)
Rode Danuta
(3)
Rusaczyk Janusz
(3)
Sikora Joanna
(3)
Szefler Elżbieta
(3)
Teutsch Agata
(3)
Wirkus Łukasz
(3)
Woźniakowska-Fajst Dagmara
(3)
Zimoń Kamila
(3)
Zubrzycka Elżbieta (1954- )
(3)
Ćwiek-Gadomska Joanna
(3)
Bachórz Aleksandra
(2)
Barlińska Julia
(2)
Bobrzyk Malwina
(2)
Bogudał-Borkowska Joanna
(2)
Brańka Zofia
(2)
Chełstowska Agata
(2)
Chimicz Dorota
(2)
Chmura-Rutkowska Iwona
(2)
Chorab Monika
(2)
Coyne Iain
(2)
Czarnecka Wiesława
(2)
Czech Janina
(2)
Dambach Karl E
(2)
Dunin-Wilczyńska Ewa
(2)
Engler Maria
(2)
Fenik Katarzyna
(2)
Filipczuk Magdalena
(2)
Filipczuk Michał (1975- )
(2)
Gajek Katarzyna
(2)
Gluzek Michał
(2)
Guerin Suzanne
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Gwizdek Bożena
(2)
Górecka Ewa
(2)
Głowik Tomasz
(2)
Helios Joanna
(2)
Jankowska Anna
(2)
Jankowski Andrzej
(2)
Jaworska-Wieloch Anna
(2)
Jedlecka Wioletta
(2)
Jędrzejewski Marek (1956- )
(2)
Karkowska Magda
(2)
Kluczyńska Sylwia
(2)
Kozłowski Paweł
(2)
Kramkowska Emilia
(2)
Kędzierska Jagoda
(2)
Langer-Fyda Maria
(2)
Lukasek Aleksandra Kinga
(2)
Majchrzak Bartłomiej
(2)
Malinow Anna
(2)
Miller Alice (1923-2010)
(2)
Mućko Przemysław (psycholog)
(2)
Year
2020 - 2022
(110)
2010 - 2019
(915)
2000 - 2009
(81)
1990 - 1999
(20)
Time Period of Creation
2001-
(351)
1989-2000
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(1125)
Language
Polish
(1122)
English
(3)
Audience Group
Nauczyciele
(10)
Rodzice
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Pedagodzy
(2)
Pedagodzy szkolni
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Gimnazja
(1)
Klasa 4.
(1)
Mediatorzy
(1)
Nauczyciele gimnazjów
(1)
Nauczyciele szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(2)
Subject
Przemoc w rodzinie
(445)
Przemoc
(313)
Przemoc w szkole
(173)
Agresywność
(98)
Przemoc wobec kobiet
(86)
Dziecko maltretowane
(58)
Przemoc a dziecko
(50)
Dziecko
(47)
Młodzież
(45)
Uczniowie
(42)
Procedura "Niebieskie Karty"
(38)
Ofiary przestępstw
(37)
Zapobieganie
(34)
Patologia społeczna
(32)
Psychoterapia
(32)
Przemoc seksualna
(29)
Rodzina
(29)
Agresja
(25)
Dzieci
(24)
Kobieta
(24)
Prawo karne
(24)
Cyberprzemoc
(22)
Profilaktyka społeczna
(21)
Przestępcy
(19)
Postawy
(18)
Trauma
(18)
Policja
(17)
Przemoc wobec ludzi starych
(17)
Wsparcie społeczne
(17)
Relacje międzyludzkie
(16)
Alkoholizm
(15)
Molestowanie seksualne
(15)
Nauczyciele
(15)
Opieka społeczna
(15)
Rodzina dysfunkcyjna
(15)
Pracownicy socjalni
(14)
Prawa dziecka
(14)
Ofiara przemocy
(13)
Przemoc emocjonalna
(13)
Przemoc wobec dzieci
(13)
Rodzice
(13)
Rodzina problemowa
(12)
Uczniowie gimnazjów
(12)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(11)
Grupy rówieśnicze
(11)
Szkoła
(11)
Wychowanie w rodzinie
(11)
Przestępstwo przeciw rodzinie i opiece
(10)
Sprawcy przemocy
(10)
Szkolnictwo
(10)
COVID-19
(9)
Internet
(9)
Pedagogika resocjalizacyjna
(9)
Pomoc psychologiczna
(9)
Prawo
(9)
Prawo rodzinne
(9)
Profilaktyka szkolna
(9)
Wychowanie
(9)
Zwalczanie
(9)
Agresja w szkole
(8)
Dziecko krzywdzone emocjonalnie
(8)
Ludzie starzy
(8)
Osoby w wieku starszym
(8)
Pedagogika społeczna
(8)
Praca socjalna
(8)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(8)
Seksizm
(8)
Służby mundurowe
(8)
Alkoholizm w rodzinie
(7)
Dziewczęta
(7)
Nałóg
(7)
Osobowość
(7)
Przestępstwo przeciw wolności seksualnej i obyczajności
(7)
Prześladowanie
(7)
Prześladowanie w miejscu pracy
(7)
Psychologia społeczna
(7)
Stalking
(7)
Sądownictwo
(7)
Znęcanie się
(7)
Dziecko trudne
(6)
Dziecko zaniedbane
(6)
Gry komputerowe
(6)
Nastolatki
(6)
Niepełnosprawni
(6)
Porozumienie bez przemocy
(6)
Praca
(6)
Przemoc fizyczna
(6)
Przestępczość
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Stosunki interpersonalne
(6)
Stres pourazowy
(6)
Wychowanie w szkole
(6)
Zgwałcenie
(6)
Biblioterapia
(5)
Depresja psychiczna
(5)
Godzina wychowawcza
(5)
Higiena psychiczna
(5)
Konwencja o zapobieganiu i zwalczaniu przemocy wobec kobiet i przemocy domowej (2011)
(5)
Lęk
(5)
Małżeństwo
(5)
Subject: work
Ala ma kota
(1)
Ciało i przemoc w obliczu ponowoczesności
(1)
Dręczenie szkolne
(1)
Elementarz
(1)
Jusqu'à la garde (film)
(1)
Subject: time
2001-
(185)
1989-2000
(18)
1901-2000
(17)
1945-1989
(7)
1918-1939
(2)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
Subject: place
Polska
(100)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(3)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(2)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(2)
Wielkopolska
(2)
Biała Podlaska (woj. lubelskie)
(1)
Bruksela (Belgia)
(1)
Chełmno (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Europa
(1)
Finlandia
(1)
Francja
(1)
Garwolin (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Gniezno (woj. wielkopolskie)
(1)
Hiszpania
(1)
Jastrzębie-Zdrój (woj. śląskie)
(1)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Litwa
(1)
Niemcy
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Praga-Południe (Warszawa ; część miasta)
(1)
Sosnowiec (woj. śląskie)
(1)
Szwajcaria
(1)
Turcja
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(117)
Artykuł problemowy
(110)
Artykuł z pracy zbiorowej
(86)
Artykuł z czasopisma
(52)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(41)
Artykuł z czasopisma fachowego
(33)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(30)
Raport z badań
(28)
Artykuł z czasopisma naukowego
(22)
Artykuł przeglądowy
(20)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(19)
Praca zbiorowa
(12)
Wywiad dziennikarski
(8)
Poradnik
(7)
Case study (studium przypadku)
(6)
Dane statystyczne
(6)
Opracowanie
(5)
Publikacje
(5)
Scenariusz zajęć
(5)
Artykuł fachowy
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(3)
Poradniki
(3)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Powieść
(2)
Raport
(2)
Utwory sceniczne dla dzieci
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Artukuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(1)
Bibliografia
(1)
Dokumenty audiowizualne
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film polski
(1)
Gry i zabawy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Program wychowawczo-profilaktyczny
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Wspomnienie pośmiertne
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wywiady
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(235)
Psychologia
(189)
Edukacja i pedagogika
(90)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(68)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(14)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(11)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Medycyna i zdrowie
(4)
Nauka i badania
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Religia i duchowość
(2)
Biologia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
1127 results Filter
E-book
In basket
Date of change: 23.06.2022
Spis treści [Contents] Artykuły [Articles] Janusz Reykowski: Przemoc a realizacja celów grupowych: perspektywa makropsychologiczna [Violence as the recurring means of reaction in group conflicts: Societal perspective], doi 10.7366/1896180020174101, s. 112–129; Paulina Szostek: Zazdrość romantyczna: kluczowe koncepcje teoretyczne i narzędzia pomiaru [Romantic jealousy: Main theoretical conceptions and measurement instruments], doi 10.7366/1896180020174102, s. 130–141; Robert Balas, Joanna Sweklej: Rola procesów asocjacyjnych i formułowania sądów w nabywaniu i ekspresji postaw [The role of associative and propositional processes in attitude acquisition and expression], doi 10.7366/1896180020174103, s. 142–155; Andrzej Falkowski, Maria Sidoruk-Błach: Siła cech negatywnych w kształtowaniu się podobieństwa: implikacje dla budowania wizerunku marki miasta [The strength of negative features in shaping similarity: Implications for creating the brand image of a city], doi 10.7366/1896180020174104, s. 156–165; Aleksandra Pilarska, Anna Suchańska: Problem adaptacyjnej wartości empatii w kontekście jej związków z poziomem organizacji osobowości [The adaptive value of empathy in the context of its relation to the personality organization level], doi 10.7366/1896180020174105, s. 166–174; Nina Ogińska-Bulik, Magdalena Kobylarczyk: Rola zasobów osobistych i społecznych w kształtowaniu poczucia jakości życia u nastolatków – wychowanków domów dziecka [The role of personal and social resources in the development of a sense of the quality of life in adolescents-children’s homes], doi 10.7366/1896180020174106, s. 175–184. Metody [Methods] Alan Mandal, Marcin Moroń: Skala typów przywiązania do miejsca według typologii Davida M. Hummona (1992): ustrukturyzowana jakościowa metoda badania przywiązania do miejsca zamieszkania [Type of Place Attachment Scale based on Hummon’s (1992) typology: A structured qualitative method of place attachment measurement], doi 10.7366/1896180020174107, s. 185–204; Gabriela Czarnek, Piotr Dragon, Paulina Szwed, Bogdan Wojciszke: Kwestionariusz przekonań politycznych: własności psychometryczne [Political Beliefs Questionnaire: Psychometric properties], doi 10.7366/1896180020174108, s. 205–222; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relations: Introductory verification of the concept and measurement method], doi 10.7366/1896180020174109, s. 223–239.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 23.06.2022
This issue of Sociological Review commemorates the 25th anniversary of the adoption by the UN General Assembly of The Convention on the Rights of the Child on November 20, 1989. It should be recalled that the beginnings of children’s studies and the sociology of childhood coincided in time with the introduction of this treaty, which established international standards for children’s protection and development. The Convention aims at safeguarding the youngest society members from different forms of abuse, exploitation and violence, as well as at promoting their rights to a decent standard of living and to broad social participation. The authors of the articles presented herein, representing the current sociological attitude towards children and youth, follow these assumptions. The articles thus mirror some important attributes of contemporary children’s studies – its cognitive multidimensionality, differentiated quantitative and qualitative methodologies, the shift from “research on children” to “research with children”, scholars’ interest in the results of comparative studies (especially the results of natural sciences), and the concern about the practical implementation of research outcomes. The main topics tackled in this collection of texts are children’s poverty and social inequalities rooted in the first phase of their life cycle, suffering and various risks experienced by children and teenagers, framed in both the national and international contexts, as well as children’s quality of life, youngsters’ well-being, youth participation, civic engagement and the new concept of investing in children. Children, considered as equal social actors and citizens – although still most vulnerable to abuse, discrimination and social exclusion – are presented in the framework of their complicated networks of relationships with peers, adults, collectivities and societies, the welfare state, social policy institutions and other organizations, with the notion to important factors decisive for their present life and their future.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 31.05.2022
Szkoła jako miejsce obowiązkowo wpisane w życie każdego dziecka stanowi niewątpliwie jeden z kluczowych obszarów jego doświadczeń życiowych. To w nim jednostka wchodzi w bezpośrednie relacje warunkujące jej aktywność i wytwarzanie kapitału społecznego. Podstawą relacji osoby ze środowiskiem są stałe wzajemne procesy transakcyjne. Całość relacji społecznych w szkole, a także cechy środowiska szkolnego można zdefiniować pod pojęciem klimatu szkoły. Niestety w przestrzeń szkolną na stałe wpisuje się też zjawisko agresji i przemocy. Dotyka ona wszystkich uczniów, ale uczniów z niepełnosprawnością dotyczy znacznie częściej. Biorąc pod uwagę, że obecnie w Polsce system organizacji kształcenia dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną, umożliwia im realizację obowiązku szkolnego w trzech formach kształcenia: segregacyjnego, integracyjnego i inkluzyjnego, ważne wydaje się określenie postrzegania przez nich klimatu szkoły w poszczególnych przestrzeniach szkolnych. Prezentowana publikacja stanowi próbę odpowiedzi na pytanie: w jaki sposób postrzeganie przez uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną poszczególnych wymiarów klimatu szkoły determinuje poziom doświadczania i stosowania agresji i przemocy szkolnej w trzech formach kształcenia, z ktorej wynikają praktyczne przesłanki do wyznaczenia efektywnych działań profilaktycznych zapobiegających temu zjawisku.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44120 (1 egz.)
E-book
In basket
Date of change: 25.05.2022
Przemoc ze względu na płeć (gender-based violence, GBV) jest rozumiana jako przemoc motywowana stereotypami i uprzedzeniami związanymi z płcią, a zatem wynikająca z normatywnych oczekiwań związanych z kobiecością i męskością dominujących w danym społeczeństwie i kulturze oraz z nierównych relacji władzy między płciami. Rówieśnicza przemoc ze względu na płeć, w tym o charakterze seksualnym staje się problemem już na początku okresu dojrzewania i ma poważne konsekwencje na poziomie indywidulanym, relacyjnym oraz atmosfery i kultury całej szkoły. Celem zaprezentowanych badań było określenie form, skali i specyfiki tego „ukrytego” zjawiska oraz próba odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób kulturowe definicje kobiecości i męskości, różne oczekiwania, podwójne standardy oceniania wpływają na szkolne życie i relacje nastolatków. Zgodnie z deklaracjami uczniów i uczennic przemocy ze względu na płeć często doświadcza w szkole ponad połowa z nich. Najczęściej jest to przemoc werbalna, obraźliwe komentarze i gesty, naruszanie przestrzeni intymnej, fizyczny atak oraz propagowanie materiałów wizualnych o seksualnym charakterze. Mimo publicznego charakteru krzywdzących sytuacji, uczniowie i uczennice maja trudnosć z uzyskaniem adekwatnej pomocy ze strony rówieśników i dorosłych. Przemoc ze względu na płeć jest często ignorowana lub akceptowana jako norma zachowań w relacjach chłopców i dziewcząt. Problem ten nie był dotąd w Polsce przedmiotem szerszych badań. Zaprezentowane tu dane, narracje młodzieży oraz merytoryczny głos w dyskusji na temat dysfunkcji i stabuizownych problemów w szkołach, dotyczących seksizmu, homofobii, innych form dyskryminacji oraz równości i różnorodności społecznej z pewnością zainteresują wszystkie osoby pracujące z młodymi ludźmi. Być może staną się inspiracją do zrewidowania własnych przekonań, krytycznej refleksji oraz zmian w praktyce edukacyjnej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Article
In basket
Date of change: 25.05.2022
Erozja więzi społecznych jako jeden z czynników ryzyka suicydalnego / Włodzmierz A. Brodniak. W: Zapobieganie samobójstwom : motywacja zachowań samobójczych. S. 96-104. - 2021.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 103-104.
Streszczenie w języku angielskim.
E-book
In basket
Date of change: 20.05.2022
Kultura i rozwój. Ta koniunkcja jednoznacznie wyraża istotę naszego projektu. Składające się na nią pojęcia tworzą nierozerwalny związek, myślenie o jednym z nich bez świadomości jego uwikłania w drugie jest ułomne. O ile bowiem każdy opis rzeczywistości polega na redukcji jej złożoności za pomocą ram pojęciowych i teorii, to opis, w którym podczas owej redukcji złożoności następuje rozerwanie tytułowej koniunkcji, jest z gruntu fałszywy. W rezultacie wieść może do błędnych interpretacji zjawisk zachodzących w przestrzeni społecznej. Konsekwencją są, lub mogą być, nieskuteczne, a nawet szkodliwe polityki publiczne, irracjonalne zachowania zbiorowe i indywidualne, niezdolność do tworzenia właściwych strategii, w końcu obniżony poziom systemowej efektywności adaptacyjnej grożący załamaniem możliwości rozwoju. Czym jednak jest kultura? I czym jest rozwój? Odpowiadając na te pytania zmierzyć się musimy z paradoksem. O ile bowiem związek wyrażony w koniunkcji „kultura i rozwój” ma charakter uniwersalny, o tyle pojęcia go opisujące odnoszą się do zjawisk podlegających nieustannej zmianie, mających żywy, emergentny charakter. To właśnie ten charakter decyduje o potencjale twórczym, a więc zdolności do tworzenia nowych idei i dzieł, poprzez innowacyjne impulsy inicjujące zmianę społeczną, technologiczną i polityczną. Zmiana, czyli nieciągłość w funkcjonowaniu i reprodukcji systemu umożliwiająca jego przejście do nowego stanu, jest istotą rozwoju. Periodyk wydawany we współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym w Krakowie oraz Uniwersytetem Warszawskim.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 19.05.2022
Konińskie Studia Społeczno-Ekonomiczne to czasopismo naukowe, które zrodziło się z potrzeby poszukiwań wspólnego mianownika między różnymi doświadczeniami jednostek zarówno na płaszczyźnie społecznej, osobistej, a przede wszystkim badawczej. Czasopismo to ex definitione ma charakter interdyscyplinarny, zaś poszukiwania naukowe mają wymiar „wielowarstwowy”, czyli nie zamykamy się, np.: na określonej metodologii, czy dziedzinie nauki, ale propagujemy transdyscyplinarne podejście w proponowanych tekstach autorów. W związku z tym pragniemy by na łamach naszego czasopisma poruszano zagadnienia z zakresu rożnych dziedzin naukowych; nie przekreślamy również tekstów poglądowych, czy kazuistycznych, interesuje nas wszystko, co może służyć nowemu spojrzeniu oraz interpretacji problemów społecznych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Date of change: 21.04.2022
Pustostan / Agnieszka Nietresta-Zatoń. - Warszawa : Prószyński Media, 2015. - 319, [1] strona ; 20 cm.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46665 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41738 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again