Forma i typ
Artykuły
(102)
Książki
(39)
Publikacje naukowe
(17)
E-booki
(6)
IBUK Libra
(6)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(39)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Janiak Aleksandra
(2)
Szczęsna Ewa
(2)
Torbus Hanna
(2)
Torbus Wiesław
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Łaciak Beata (1964- )
(2)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Banaszkiewic-Zygmunt Edyta
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bortliczek Małgorzata
(1)
Boryczka Bożena
(1)
Bralczyk Jerzy
(1)
Brewczyńska Magdalena
(1)
Brodzikowska Maria
(1)
Brzyszcz Ewelina
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Czarnecki Paweł
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Ginter Joanna
(1)
Gnyp Justyna
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Grabna Alina
(1)
Graczyk Agnieszka
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Grzybowska Agnieszka (polonista)
(1)
Hajzer Katarzyna
(1)
Hallada Marek
(1)
Heath Robert
(1)
Jachnis Anna
(1)
Janiak-Jasińska Agnieszka
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jeziński Marek
(1)
Jones Robert
(1)
Kaca Przemysław
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kall Jacek
(1)
Kiwak Ewa
(1)
Koczur Regina
(1)
Kondracka-Szala Marta
(1)
Konieczna Małgorzata
(1)
Kosak Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kożuszek Magdalena
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Latocha Sebastian
(1)
Lewandowska-PająkCelina
(1)
Lisowska Beata
(1)
Lisowska-Magdziarz Małgorzata
(1)
Lizak Jadwiga
(1)
Makowelska Urszula
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Mandal Eugenia
(1)
Marketing Bez Tajemnic
(1)
McStay Andrew
(1)
Miller Agnieszka
(1)
Miluska Jolanta (1951- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murdoch Anna
(1)
Muszyńska Danuta
(1)
Nadolska Joannna
(1)
Najbert Marta
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Paczkowski Andrzej
(1)
Pawlak Agnieszka
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pilecka Władysława (1948- )
(1)
Polska Biuro Rzecznika Praw Dziecka
(1)
Popadiak-Kuligowska Tatiana
(1)
Raczyńska Ewelina
(1)
Rafińska Elżbieta
(1)
Rasińska Renata
(1)
Rożek Lucyna
(1)
Siejak Anna
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Skowronek Katarzyna
(1)
Sliwka Roman
(1)
Styśko-Kunkowska Małgorzata (1975- )
(1)
Szeląg Marlena
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
(1)
Sławińska Maria
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tomczyk Łukasz (pedagog)
(1)
Trawa Elżbieta
(1)
Uniwersytet Gdański Wydawnictwo
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Wesołek Beata
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wierzba Paulina
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wilas Aldona
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(107)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(147)
Język
polski
(147)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Młodzież
(1)
Temat
Reklama
(119)
Dziecko
(10)
Reklama społeczna
(10)
Dzieci
(9)
Marketing
(9)
Środki masowego przekazu
(9)
Edukacja czytelnicza i medialna
(8)
Telewizja
(8)
Język polski
(7)
Młodzież
(6)
Internet
(5)
Public relations
(5)
Wychowanie
(5)
Biblioteki szkolne
(4)
Kobieta
(4)
Książka
(4)
Reklama internetowa
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Scenariusz lekcji
(4)
Decyzje
(3)
Edukacja medialna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kultura masowa
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Film
(2)
Film animowany
(2)
Gimnazjum
(2)
Język
(2)
Język dziecka
(2)
Komunikacja
(2)
Konspekt zajęć
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Książki
(2)
Kultura
(2)
Media
(2)
Media społecznościowe
(2)
Poznanie
(2)
Prasa
(2)
Promocja czytelnictwa
(2)
Promocja handlowa
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przysposobienie biblioteczne
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia ekonomiczna
(2)
Retoryka
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Socjalizacja
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Starość
(2)
Stereotyp
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Strony WWW
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkoła
(2)
Zachowanie
(2)
AIDS
(1)
Agresywność
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Aplikacja mobilna
(1)
Bezpieczeństwo informacji
(1)
Biblioteka publiczna
(1)
Biblioteka szkolna
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Bierność społeczna
(1)
Bioetyka
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Cielesne zaburzenie dysmorficzne
(1)
Cyberseks
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Czasopismo szkolne
(1)
Czytanie krytyczne
(1)
Czytelnictwo
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dysmorfia mięśniowa
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko seksualnie wykorzystywane
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Edukacja filmowa
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Encyklopedie
(1)
Erotyzm
(1)
Estetyka
(1)
Etyka lekarska
(1)
Etyka społeczna
(1)
Forum internetowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry online
(1)
HIV
(1)
Homoseksualizm
(1)
Informacja
(1)
Język czeski
(1)
Język środowiskowy
(1)
Język środowiskowy polski
(1)
Języki obce
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kara śmierci
(1)
Kicz
(1)
Temat: czas
2001-
(21)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(20)
Artykuł z czasopisma fachowego
(20)
Artykuł problemowy
(17)
Artykuł z pracy zbiorowej
(15)
Podręcznik
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Gry online
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadpodstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(17)
Edukacja i pedagogika
(10)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Psychologia
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
147 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 04.03.2024
Bibliografia na stronach [199]-200.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48269 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.01.2024
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie w języku angielskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39026 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.01.2024
(Zastosowania Psychologii)
Bibliografia na stronach 144-157.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42073 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji. Rozdział pierwszy prezentuje istotę oraz genezę marketingu, a także marketing jako koncepcję zarządzania przedsiębiorstwem, wskazując również na kierunki rozwoju. W rozdziale drugim przedstawiono odrębności marketingu w odniesieniu do podstawowych rynków, a mianowicie rynku dóbr konsumpcyjnych, rynku instytucjonalnego, sektora usług i organizacji non profit. Rozdział trzeci zawiera rozważania na temat procesu tworzenia i wdrażania strategii marketingowych, jest wzbogacony klasyfikacją i oceną różnych typów strategii. Kontynuacja tej problematyki, odniesiona do strategii konkurowania oraz budowania przewagi konkurencyjnej z uwzględnieniem modelu M. Portera, stanowi treść rozdziału czwartego. Istotą marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem jest wiedza na temat zachowań konsumentów oraz segmentów rynkowych. W rozdziale piątym scharakteryzowano zachowania konsumentów, omówiono proces decyzyjny na różnych rynkach, krytycznie opisano trendy zachowań konsumentów, a także odwołano się do ekonomii behawioralnej i wyników badań neuromarketingowych. W rozdziale szóstym przedstawiono istotę oraz kryteria segmentacji, a także ich znaczenie w pozycjonowaniu produktów i marek. Rozdział siódmy poświęcono omówieniu metod badania potrzeb oraz zachowań konsumentów. Wiedząc, że konsumenci są w centrum zainteresowania marketingowego przedsiębiorstwa, przybliżono sposoby pozyskiwania informacji oraz metody badań ilościowych i jakościowych. W rozdziale ósmym zaprezentowano zagadnienia związane z produktem, cyklem jego życia, zarządzaniem portfelem produktów, zadaniami menedżera produktu, strategią wprowadzania nowego produktu na rynek oraz strategią opakowania. Rozdział dziewiąty skupia uwagę Czytelnika na sposobach budowania pozycji marki oraz zarządzania wizerunkiem przedsiębiorstwa. W rozdziale dziesiątym opisano strategie cenowe, wskazując na znaczenie wartości w procesie budowania oferty przedsiębiorstwa. Kolejny, jedenasty rozdział zawiera rozważania na temat zarządzania dystrybucją. Obok treści związanych ze strategią dystrybucji pokazano trendy, które są obserwowane w tym obszarze. Rozdziały dwunasty i trzynasty przedstawiają sposoby i formy komunikacji. W pierwszym z nich skoncentrowano się na wyjaśnieniu form i narzędzi komunikacji masowej, a w drugim przedstawiono sposoby komunikacji bezpośredniej. Podstawą działań operacyjnych przedsiębiorstwa jest z reguły plan marketingowy. Rozdział czternasty zawiera omówienie procedury, etapów oraz struktury planu marketingowego w przedsiębiorstwie. W rozdziale końcowym, piętnastym, wskazano na istotę i znaczenie kontroli działalności marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem pomiaru wyników i audytu marketingowego oraz organizacyjnych aspektów kontroli marketingu. Wychodząc z założenia, że przygotowany podręcznik ma służyć zdobywaniu wiedzy z zakresu marketingu oraz umiejętności jej praktycznego wykorzystania, na końcu każdego z rozdziałów zawarto pytania oraz zadania do samodzielnego rozwiązania. Duża część proponowanych zadań może być wykonywana w zespołach, co ma służyć zdobywaniu kwalifikacji w zakresie pracy grupowej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Temat: Semantics ; Functions of onyms ; Nazwy własne ; Nazwy ekspresywne ; Funkcje onimów ; Urban slogans ; Językoznawstwo historyczne ; Advertising ; Social communication ; Urbonymy ; Hasła miast ; Slogany ; Urbonimia ; Terminology ; Niepodległość ; Structural types ; Nazewnictwo ; Nazwy ras kotów ; Typy strukturalne ; Modern Greek ; Cretan dialect ; Wartość ; Język nowogrecki ; Dialekt kreteński ; Nazwy wodne ; Anthroponomy ; Male names ; Names’ variants ; Polish-east slavic borderland ; Imiona męskie ; Warianty imion ; Pogranicze polsko- wschodniosłowiańskie ; David’s Psalter ; Sociolect of the nobility ; Socjolekt szlachecki ; Repatrianci ; Spokrewnione języki ; Slogans ; Tłumaczenie literackie ; Leksykalne ekwiwalenty ; Definicja ; Historyczne realia ; Indywidualistyczne właściwości ; Gramatyczne odpowiedniki ; Nazwy pojazdów ; Środki transportu ; Lexis ; Names of vehicles ; Means of transport ; Humour ; Pragmalinguistics ; French jokes ; Speech genre ; Pragmalingwistyka ; Dowcipy francuskie ; Pragmatyka historyczna ; Dialog staropolski ; Wyrażenia metatekstowe ; Historical linguistics ; Dialektologia ; Mieszkańcy wsi ; Semantyka ; Definition ; Dictionary ; Phraseology ; Archaic lexis ; Prasa polska ; Column ; Review ; Wartościowanie ; Leksyka gwarowa ; Dialectal lexis ; Dialect stylization ; Dialectology ; Stylistics ; Obyczaj środowiskowy ; Zachowanie językowe ; Stowarzyszenie kobiece ; Ethos ; Environmental custom ; Linguistic behavior ; Women’s association ; Nazwy żeńskie ; Reklama ; Emancipation ; Cat breed names ; Nacechowanie stylistyczne ; Surname ; Meaning ; Stylistic value ; Emancypacja ; Frazeologia ; Motywacja ; Gatunek ; Hydronyms ; Wolność ; Antroponimia ; Fantasy ; Psałterz Dawidów ; Oryginał ; Imiona ; Kontekst ; Gender ; Leksykon ; Znaczenie ; Komizm ; Dialog ; Historia języka polskiego ; Felieton ; Gwara ; Słownictwo ; Historical pragmatics ; Archaizmy ; History of polish language ; Gatunek mowy ; Nazwisko ; XIX wiek ; Onomastyka ; Stylistyka ; Polish Journalism genre ; Komunikacja społeczna ; Motivation ; Feminizm ; Etos ; Stylizacja gwarowa ; Mikołaj Rej ; Recenzja ; Feminism ; Female names ; Vocabulary ; Borderland Polish language ; Local dialect ; Repatries ; Polszczyzna przeniesiona ; Onomastics ; Anthroponymy ; Forenames ; Proper names ; Expressive names
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń. The periodical (annual) Rozprawy Komisji Językowej Łódzkiego Towarzystwa Naukowego / Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society was established in 1954. Articles featured in Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society concentrate on issues from numerous linguistic fields which present various research methodologies. Treatises and articles are of theoretical-methodological and material representing nature. Apart from papers in Polish studies, Dissertations of Language Committee of Lodz Learned Society publishes also Slavonic articles and compendious works with reference to Indo-European state. The authors of articles are mainly linguists from Lodz; however, besides them there are scientists from outside Lodz and abroad who represent all generations.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Zamieszczane w Rozprawach Komisji Językowej artykuły podejmują tematykę z wielu dziedzin lingwistycznych, prezentujących różną metodologię badawczą. Publikowane rozprawy i artykuły mają charakter teoretyczno-metodologiczny i materiałowy. Obok prac polonistycznych w Rozprawach... ukazują się prace slawistyczne i komparatywne z odniesieniem do stanu indoeuropejskiego, autorstwa głównie językoznawców łódzkich, ale także pozałódzkich i zagranicznych – przedstawicieli wszystkich pokoleń
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 11.10.2023
Reklama, czyli O czym powinni wiedzieć dorośli / Przemysław Kaca. W: Remedium : profilaktyka problemowa i promocja zdrowia psychicznego. 2023, nr 2, s. 12-14. - 2023.
Bibliografia na stronie 14.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
> KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. * Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie. Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje. Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.10.2023
W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 22.08.2023
Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji zakupowych artykułów spożywczych, a w kontekście negatywnych skutków pandemii COVID-19 kupowanie żywności made in Poland zyskuje na znaczeniu, stając się praktycznym działaniem na rzecz wspierania rodzimych producentów. W monografii usystematyzowano stan wiedzy na temat zjawiska patriotyzmu konsumenckiego oraz zidentyfikowano postawy i czynniki determinujące nabywanie przez konsumentów polskich produktów żywnościowych. Ponadto na podstawie wyników badań empirycznych dokonano typologii konsumentów z trzech generacji wiekowych – X, Y i Z – w kontekście postaw wobec tych produktów, a zwłaszcza triady ich cech, tj. pochodzenia, ceny i jakości. W konsekwencji stwierdzono występowanie znaczących różnic międzypokoleniowych i odmienne, nie zawsze pozytywne podejście do zakupu polskiej żywności.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 02.03.2023
Objev svůj svět : motocykle w czeskim przekazie reklamowym / Roman Sliwka (Adam Mickiewicz University). W: Bezdroża komunikacji : kontakt, porozumienie, akceptacja s. 569-579. - 2022.
Bibliografia na stronach 578-579.
Streszczenie w języku angielskim.
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 05.09.2022
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1103)
Bibliografia, netografia na stronach 131-[148].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37128 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 28.03.2022
Ku czemu wychowuje reklama? / Ewa Szczęsna. W: Wychowanie : pojęcia, procesy, konteksty : interdyscyplinarne ujęcie. T. 2, s. 165-184. - 2007.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 30.07.2021
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 27.07.2021
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faksymilia, fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Psychologia ekonomiczna to bardzo szeroka dziedzina. Obejmuje analizę zachowania w różnych sferach ekonomii, takich jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, funkcjonowanie w systemie podatkowym, hazard czy inwestowanie. Dociekania psychologii ekonomicznej dotyczą nie zachowań poszczególnych jednostek, ale zachowań podmiotów gospodarczych. Lektura z pewnością doprowadzi do lepszego zrozumienia psychologicznych aspektów działań ekonomicznych przez polityków i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38824, 38240 (2 egz.)
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 08.06.2021
Czy nas to kręci? : o reklamach wykorzystujących motywy seksualne / Eugenia Mandal. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. 2007, nr 4, s. 21-22. - 2007.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej