Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(16)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(4)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Hallada Marek
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Marketing Bez Tajemnic
(1)
Miluska Jolanta (1951- )
(1)
Najbert Marta
(1)
Pawlak Agnieszka
(1)
Popadiak-Kuligowska Tatiana
(1)
Skowronek Katarzyna
(1)
Styśko-Kunkowska Małgorzata (1975- )
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Reklama
(31)
Dziecko
(6)
Marketing
(5)
Środki masowego przekazu
(4)
Decyzje
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Telewizja
(3)
Wychowanie
(3)
Dzieci
(2)
Komunikacja
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Młodzież
(2)
Poznanie
(2)
Psychologia
(2)
Psychologia ekonomiczna
(2)
Reklama internetowa
(2)
Zachowanie
(2)
Agresywność
(1)
Bierność społeczna
(1)
Cyberseks
(1)
Edukacja medialna
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Konsumenci
(1)
Media
(1)
Motywacja
(1)
Osoby w kryzysie bezdomności
(1)
Polityka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Postawy
(1)
Profilaktyka społeczna
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Public relations
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Socjalizacja
(1)
Starzenie się
(1)
Subkultura
(1)
Szkolnictwo
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Żywienie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(8)
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 09.01.2024
(Zastosowania Psychologii)
Bibliografia na stronach 144-157.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 05.09.2022
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1103)
Bibliografia, netografia na stronach 131-[148].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46998 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37128 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 30.07.2021
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 27.07.2021
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faksymilia, fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Psychologia ekonomiczna to bardzo szeroka dziedzina. Obejmuje analizę zachowania w różnych sferach ekonomii, takich jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, funkcjonowanie w systemie podatkowym, hazard czy inwestowanie. Dociekania psychologii ekonomicznej dotyczą nie zachowań poszczególnych jednostek, ale zachowań podmiotów gospodarczych. Lektura z pewnością doprowadzi do lepszego zrozumienia psychologicznych aspektów działań ekonomicznych przez polityków i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38824, 38240 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Uwodzenie przez reklamę / Monika Kurzynoga // WYCHOWAWCA. - 2009, nr 6, s.22-23.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Uległośc wobec reklam / Barbara Orkiszewska // EDUKACJA I DIALOG. - 2006, 1, s.61-64.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Reklama i dziecko / Małgorzata Sitarczyk, Magdalena Łukasik // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2005, 8, s.464-468.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Reklama i dziecko. Pedagogiczny wymiar zjawiska / Paweł Kossowski // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 1997, nr 8, s.(9)-(12). - Warszawa.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Problemy na sprzedaż : Scenariusz lekcji dla II-III klasy gimnazjum / Marta Gos // MIĘDZY NAMI POLONISTAMI., Numer sygnalny, s.25-31.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Reklama daje do myślenia / Anna Herzog // MIĘDZY NAMI POLONISTAMI., Numer sygnalny, s.17-18.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Rola reklamy w kształtowniu nawyków zywieniowych dzieci / Małgorzata Niesiobędzka // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2007, nr 10, s.32-37.
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.03.2018
Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy / Alicja Grochowska. W: Psychologia poznawcza w praktyce : ekonomia, biznes, polityka / red. nauk. Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz.z, s. 353-400. - 2012.
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej