Forma i typ
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Autor
Pawlak Mirosław
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
This issue of the Management Sciences journal presents different articles, based both on theoretical considerations and the results of empirical studies, including case study research. Among the matters covered in this issue of Management Sciences our readers will find: •• the role of cultural fit as a factor allowing cooperation and influencing its performance, •• the relationship between the revenue and market capitalization of companies with digital platform business models, •• the relationship between the type of cultural code used for brand narration and brand equity, •• the operational effects and dynamic capabilities in different market conditions, •• the techniques and methods that help in visualizing the informal organizational structure and choosing the right people to drive change, •• the process of an organization’s self-assessment based upon the model of the Polish Quality Award. The Editors of Management Sciences hope that the presented articles will be an inspirationfor many readers and will help to further enrich scientific knowledge and management proces in practice. We invite to submit your own research papers for publication in our journal.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej