Forma i typ
Artykuły
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Michalak Marcin (pedagog)
(1)
Rosińska-Kordasiewicz Anna
(1)
Sadura Przemysław (1977- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Społeczeństwo demokratyczne
(3)
Edukacja demokratyczna
(2)
Nauczyciele
(2)
Wychowanie obywatelskie
(2)
Biblioteka
(1)
Demokracja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.10.2021
Bibliografia na stronach 337-366.
Z okładki: Autorzy omawiają doświadczenia klasycznej edukacji obywatelskiej, partycypacji uczniowskiej w szkole i samorządzie lokalnym, doświadczenia w animowaniu społeczności lokalnych i partycypacyjne podejście do pracy z młodzieżą. Adresatami publikacji są kręgi akademickie zajmujące się edukacją obywatelską i partycypacją, a także "refleksyjni praktycy" - organizacje pozarządowe i urzędnicy - pracujący z młodzieżą oraz tworzący dokumenty strategiczne i programy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43464 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Biblioteki w społeczeństwie demokratycznym / Barbara Budyńska // PORADNIK BIBLIOTEKARZA. - 2000, 10, s.14-16.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Jakie wybory ? / Jacek Heman // SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE. - 1998, 4, s.3-14.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Z myślą o nauczycielu / Jacek Strzemieczny // SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE. - 1994, nr 2, s.34-36.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej