Forma i typ
Artykuły
(9)
Publikacje naukowe
(7)
Książki
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Czapla Małgorzata (pedagog)
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Kaczmarek Stella
(1)
Kolczyńska Joanna
(1)
Kosmatka Romualda
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Marcinkowska Barbara
(1)
Pauluk Dorota
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Słomczyński Maciej
(1)
Vorderman Carol
(1)
Zajenkowski Marcin (1980- )
(1)
Żółkowska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Strategie uczenia się
(10)
Metody nauczania
(4)
Uczenie się
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Edukacja włączająca
(2)
Nauczyciele
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Filozofia brytyjska
(1)
Filozofia umysłu
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kwestionariusz Strategii Uczenia się
(1)
Mentalność
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Nauczanie indywidualne
(1)
Ocenianie (szkolnictwo)
(1)
Oligofrenopedagogika
(1)
Praca
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Stres zawodowy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły muzyczne II stopnia
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Ukryty program
(1)
Warnock, Mary (1924- )
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wyobrażenia
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zdolności muzyczne
(1)
Temat: dzieło
Dydaktyka specjalna
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(5)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Poradnik
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Karty pracy ucznia
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47084 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 23.11.2021
[Dydaktyka specjalna - recenzja] / Teresa Żółkowska. W: Szkoła Specjalna. T. 82, nr 3 (2021), s. 237-240. - 2021.
Tytuł nadany przez katalogującego.
Bibliografia na stronach 239-240.
Zawiera recenzję książki: Dydaktyka specjalna.T.1. W horyzoncie znaczeń, koncepcji i praktyki pedagogicznej. T. 2. Od konstruktów teoretycznych do modeli badawczych. - Warszawa, 2020.
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Data zmiany: 20.08.2019
Rozwijanie umiejętności uczenia się / [autor Magdalena Goetz]. - Warszawa : Wiedza i Praktyka, copyright 2019. - 58 stron : ilustracje ; 30 cm.
Bibliografia na stronie 58.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45843 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej