Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Baumgartner-Schaffner Martin
(2)
Mazurkiewicz Grzegorz
(2)
Tołwińska-Królikowska Elżbieta
(2)
Grzonkowska Danuta
(1)
Lipska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Szkolnictwo
(6)
Nadzór pedagogiczny
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczyciele
(2)
Podstawa programowa
(2)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44050 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44046 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Bibliogr. s. 208.
Streszczenie: W obecnym wydaniu znajduje się dodatkowo rozdział na temat autoewaluacji w szkole w latach 2002-2010.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41663, 41662 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Bibliogr. przy art.
Streszczenie: Drugi z trzech tomów publikacji, zawiera prace traktujące o praktycznych aspektach ewaluacji. W ramach rozdziałów omówiono: ważniejsze aspekty procesu ewaluacji szkół, praktyczne rady dla wizytatorów do spraw ewaluacji oraz dla dyrektorów ewaluowanych szkół. Ostatnią część tomu stanowi zbiór wypowiedzi wizytatorów i dyrektora szkoły, którzy uczestniczyli w pilotażowej ewaluacji. W załączniku przykładowy schemat (z marca 2010 r.) badania poziomu spełniania wymagań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41338, 41337 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Bibliogr. przy art.
Streszczenie: Pierwszy z trzech tomów publikacji, który może pełnić funkcję poradnika, informatora, a także zaproszenia do ewaluacji. Przedstawia wizję zmian w nadzorze pedagogicznym, kluczowe elementy prawidłowo prowadzonej ewaluacji, a także rozwiązania związane z ewaluacją pracy szkół w innych krajach Europy. W załączniku tekst rozporządzenia MEN z 7 października 2009 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41336, 41335 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Bibliogr. s. 179.
Streszczenie: Autorzy pracy korzystając z doświadczeń polskich i szwajcarskich przedstawiają autoewaluację jako sposób wprowadzania zmian w szkole. Podają definicję ewaluacji, jej rodzaje, przebieg i cele. Omawiają proces ewaluacji (tj. planowanie, realizację, podsumowanie), metody zbierania i analizy danych oraz autoewaluację w procesie zarządzania szkołą i w pracy nauczyciela. Charakteryzują czynniki składające się na zaplanowanie działań i realizację projektu autoewaluacji (jego struktury, funkcji grup zadaniowych). Określają najważniejsze zasady stosowania ewaluacji w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37632 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej