Form of Work
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Jaroszewski Marcin
(1)
Klapa Julia
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Marzec-Stawiarska Małgorzata
(1)
Ogrodnik Joanna (pedagog)
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Plebański Stanisław
(1)
Rybicka Kornelia
(1)
Sarzyńska-Mazurek Ewa
(1)
Wollman Lidia
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(7)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Motywacja uczenia się
(5)
Uczenie się
(5)
Języki
(2)
Uczniowie
(2)
Badania naukowe
(1)
Claxton, Guy
(1)
Czas
(1)
Czytelnictwo młodzieżowe
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Licea
(1)
Lęk
(1)
Matematyka
(1)
Maturzyści
(1)
Myślenie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Otwartość poznawcza
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Poczucie koherencji
(1)
Podręczniki
(1)
Praca socjalna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Subject: time
2001-
(5)
Subject: place
Polska
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Domain
Psychologia
(4)
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 results Filter
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Date of change: 30.03.2017
Bibliografia na stronie 55.
Streszczenie w języku angielskim.
No cover
Article
In basket
Date of change: 27.03.2017
Referat wygłoszony podczas XXI Krajowej Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej w Bydgoszczy (17-19.09.2015 r.).
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
Date of change: 28.10.2016
Bibliogr. s. 145-[147].
Streszczenie: Na podstawie eksperymentów diagnostycznych: dziecięcego liczenia i rozumowania operacyjnego w zakresie potrzebnym do opanowania pojęcia liczby autorka przeprowadza badania dzieci głuchych i niedosłyszących rozpoczynających naukę w klasie I. Określa poziom intelektualnych kompetencji do uczenia się matematyki w szkole. Omawia działania stymulujące ich rozwój w zależności od możliwości poznawczych, wykonawczych i komunikacyjnych. Podaje metody i scenariusze badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34687 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again