Forma i typ
Artykuły
(34)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Pawlak Mirosław
(2)
Banasik Natalia (psycholog)
(1)
Brześkiewicz Zbigniew W
(1)
Golik-Czarnecka Anna
(1)
Jankowski Bogusław Antoni
(1)
Jurek Anna (pedagog)
(1)
Kleczkowski Patryk
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Majchrzak Olga
(1)
Mołda Dorota
(1)
Myczko Kazimiera
(1)
Trzepałkowska Edyta
(1)
Waniek-Klimczak Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(35)
2000 - 2009
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(42)
Język
polski
(41)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Języki obce
(30)
Uczenie się
(16)
Motywacja uczenia się
(9)
Nauczanie języków obcych
(8)
Nauczanie
(3)
Pamięć
(3)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Efektywność nauczania
(2)
Uczniowie
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Glottodydaktyka
(1)
Inteligencja
(1)
Język angielski
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody nauczania
(1)
Mnemotechnika
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Notatki
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Przedszkola
(1)
Samokontrola
(1)
Sukces
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Teoria przepływu
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Świadomość
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Sprawozdanie z konferencji
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Językoznawstwo
(2)
Psychologia
(2)
42 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 13.03.2024
Pokonywanie trudności dużych i małych / Jarosław Sarzała // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2007, nr 3, s.166-168.
Książka
W koszyku
Data zmiany: 29.11.2023
(Edukacja Językowa Dzisiaj : podręcznik akademicki)
Bibliografia przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42587 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Niniejsza publikacja stanowi trzeci tom z cyklu PLEJ, czyli PsychoLingwistycznych Eksploracji Językowych. Jej celem, podobnie jak poprzednich, jest popularyzacja najnowszych osiągnięć w dziedzinie nauczania i uczenia się języków obcych wśród młodych badaczy. Ze względu na charakter artykułów, książka ta została podzielona na trzy części. Pierwsza z nich skupia artykuły dotyczące procesów uczenia się oraz nauczania języków obcych z różnych perspektyw; druga zbiera artykuły przedstawiające wyniki badań nad procesem przyswajania oraz nauczania języków obcych; trzecia natomiast traktuje o praktycznych aspektach związanych z nauczaniem i uczeniem się języków obcych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47614 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.02.2022
Motywowanie - sztuką nauczania języków obcych / Dorota Mołda. W: Języki Obce w Szkole. 2004, R. 48, nr 5, s. 11-15. - 2004.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Samokontrola w procesie nauki języka obcego / Magdalena Kolber // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2008, nr 6 (numer specjalny), s.61-63.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Teoria przepływu a przyswajanie języka obcego / Iwona Szlanszok // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2007, nr 1, s.26-28.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46224 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Streszczenie: Prezentacja wybranych teorii oraz modeli nauczania języka obcego: behawioryzm, neobehawioryzm, kognitywizm, model monitora Stephena Krashena, glottodynamiczny model Renzo Titone oraz bimodalny model Marcela Danesi. Pojęcie uczenia - główne typy uczenia się.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Nauczyć, jak się uczyć - kilka uwag o treningu strategii i technik uczenia się / Anna Sulikowska // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2008, nr 6 (numer specjalny), s.26-31.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej