Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Jegier Aneta
(1)
Kurek Krzysztof (1974- )
(1)
Opolska Teresa
(1)
Seal Kathy
(1)
Stipek Deborah J. (1950- )
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Dzieci
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Czytanie
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko zaniedbane
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Pisanie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Samodzielność
(1)
Socjalizacja
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40369, 37292 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 10.10.2023
Bibliografia na stronach 56-60.
Publikacja przeznaczona dla nauczycieli, pedagogów i reedukatorów, ma pomagać w rozpoznawaniu przyczyn opóźnień funkcji percepcyjno-motorycznych dzieci z deficytami rozwojowymi. Opóźnienia te hamując prawidłowy przebieg procesów czytania i pisania stają się w konsekwencji przyczyną zaburzeń emocjonalnych i trudności wychowawczych. Oprócz charakterystyki zaburzeń autorka przedstawia wybrane techniki reedukacyjne i proponuje pięć metod pracy z dziećmi wymagającymi indywidualnego traktowania: Metodę Dobrego Startu; Ruchu Rozwijającego W.Sherborne; leczniczo-pedagogiczną J.Magnuskiej; tzw."18 struktur wyrazowych" oraz koncepcję procesu reedukacji B.Zakrzewskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34935 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 19.10.2020
(Engram)
Stanowi uzupełnienie do materiałów szkoleniowych MEN w 2010 r.
Bibliografia przy rozdziałach.
Wychowanie emocjonalno-społeczne jest trudnym zadaniem, jakie stoi przed dorosłymi, zajmującymi się dziećmi ze specjalnymi potrzebami. Ten obszar rozwojowy powinien być wspierany zarówno w domu, jak i w przedszkolu czy szkole. Istotne jest położenie nacisku na rozwijanie u dzieci umiejętności radzenia sobie z odreagowywaniem napięcia fizycznego i emocjonalnego oraz wspieranie umiejętności z zakresu budowania relacji w grupie. Takim dzieciom łatwiej jest sprostać nowym wyzwaniom oraz żyć w zgodzie ze sobą i innymi. Książka jest adresowana do osób zajmujących się wychowaniem, opieką i profesjonalną pomocą dzieciom ze specjalnymi potrzebami. Intuicyjne podążanie za rozumowaniem dziecięcym i tłumaczenie społecznego świata jest bowiem ważnym elementem wspomagania dziecięcego rozwoju. [Nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45267 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej